Б дыбысы және әріпі балабақшадағы ашық сабақтар

0

Сауат ашу
 Сабақтың тақырыбы: Б дыбысы және әріпі.
 Сабақтың мақсаты: Б дыбысы және әріп таңбасымен таныстыру.
                                  Балаларды Б дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап табуына
                                   назар аудару сөздік қорынына мән беріп, қиялын дамыту.                                                  
                                  Ұқыптылыққа,сауатты жазуға тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Интерактивті тақта,плакат, үлестірмелі материалдар.
Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын түрі; саяхат.

Сабақтың барысы
Психологиялық дайындық

Дөңгеленіп тұрып бәріміз бір-бірімізге жылы лебіз білдірейік:
                          Біздің топта ұл-қыздар,
                                                              Тату-тәтті ойнаймыз. 
                                                              Әлемдегі бар адамға,
                                                            Тек жақсылық сыйлаймыз.
Ұйымдастыру.
-Балалар біз бүгін саяхатқа барамыз, немен барғымыз келеді? Қандай көлік түрлерін білесіңдер ? (машина  , ұшақ, кеме)
-Ендеше мына тақтаға қарайықшы, не көріп тұрмыз? Балалар мына сандарды санайықшы    

                                                                                   6
        
                                                                                                          7
                                                                                                                     

    
                                                                                     5    
                                                    3                                                               4

 

                                                               2                                       1
 Балалар бұл не? (кеме)
Не үшін керек деп ойлайсыңдар?
Суда жүзу үшін.
Ал кеме қайда жүреді?
Суда .
Оның жүргізушісі кім? 
Ендеше ол сіздерге шақыру билетін берді. Осы кемемен аралдарға барып ,сол аралмен танысамыз.

   1- арал.Қайталау
Сиқырлы жазу
                                                                                                       
         
                                                                       Жақсы музыка

         М       Ы        С      Ы       Қ
                        (текшемен белгілеп) 
Балалар мына тапсырмада жасырын сөз беріліпті. Осы сөзді тауып көрейік .Сіздер айтыңдаршы үйде  біз қай жануарды ұстаймыз? Қандай        —- түстерді көріп тұрмыз? (қызыл,көк) Оларды ажыратып беріңдерші?                                                 
Мысық сөзін буынға бөлейікші ? (2 буын). Қай әріптен басталып жазылады? (М)      Жақсы балалар енді екінші аралға барайық.
     2- арал.
Балалар суда жақсы көрінетін мынау не? (балық) 
Қараңдаршы ол қандай? (Сиқырлы,алтын)
Ендіше бүгін бізге қонаққа  алтын балық келіпті.
Балық сөзінің бірінші әріпі қандай дыбыс ? (Б)  Айтып көрейікші (Б). Дауысты ма, Әлде дауыссызба?
—    Осы сөзді буынға бөліп көрейікші?
—    2 буын бар.Ендеше дауысты дыбыс нешеу ? (2)
   Жақсы балалар екінші аралдан да өттік еді. Алтын балық маған тағы бір арал бар деп сыбырлайды , ол аралда да тапсырма бар екен.
 3- арал.
«Мына сиқырлы қаламшамен сіздер б – әріпінен басталатын сөздер жазып беріңдерші» — дейді алтын балық. 
  
                                                                            

Сиқырлы әріптер шашу :     Б.А.Р.Л.Қ.О.Ы.А .        Балық. Бор. Бала.
Талдап кету. Әр баланы сөйлету. Оқытып шығу.
—    Өте жақсы балалар. 3- аралдың тапсырмасын жақсы орындадық . Алтын балық тағы ары қарай барайық деп тұр , ендеше алтын балықтың соңынан жүрейік.
4- арал. Сергіту сәті.
Балық,балық  балықтар,
Қане  қатар  тұрыңдар.
Қанаттарыңды   ашыңдар,
Бұлай –бұлай  малтыңдар.
Бір, екі,үш,төрт ,бес,
Орыңдарыңды табыңдар тез.

Өте жақсы, бұл тапсырманы өте жақсы орындадық.
Балалар балық тағы сыбырлайды , енді біз сиқырлы балықпен  келесі аралға барғанда ойын ойнаймыз дейді.
—    Ойнаймыз ба?   
5- арал.  «Қатені  тап.»
Балаларды  екі топқа  бөліп ,әртүрлі  суреттер  беру.Сол  суреттерден  Б   және  М әрпіне  байланысты  сөздерді  тауып   тақтаға  ілу.(бақа, балық, бала)(мысық, машина,маймыл,т.с)
6- арал. Алтын  балықтың  келесі  тапсырмасы ,Б әрпін  жазу. Тақтаға  жазбаша түрін  жазып  көрсету.Ауада  жазу. Дәптерге  бастырып  жаздыру.Өте  жақсы  балалар,бұл  тапсырманы  да  жақсы орындадық.
7- арал. 
Енді біздің соңғы тапсырмамыз  , әр қайсыңыз балыққа арнап б – әрпі бар тақпақ айтып беріңдер. Осы тақпағымызды жақсы айтсақ , ол балықтың сіздерге арналған сыйлығы бар екен.
  Әр оқушыға балық жапсырылған шар тарату.( аттарына байланысты көк, қызыл). 
—    «Сіздер құрлыққа барғанда мына шармен ойнап жүріп мені естеріңе алыңдар.Әр қайсыңыз аттарыңызды айтып отырып соған байланысты шарды алыңыздар».
—    Рахмет.
—    Осымен саяхатымыз аяқталды. Хош сау болыңыздар     

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!