Б б дыбысы мен әрпі, табиғатқа саяхат,
Сабақтың тақырыбы: Табиғатқа саяхат. Б б дыбысы мен әрпі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 2. 1. 2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
1. 1. 9. 1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1. 3. 8. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Сабақтың мақсаттары:
Барлығы: Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
Көбі: Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Кейбірі: Өз беттерінше тапсырмалар орындайды.
Тілдік мақсат Оқушылар: көркем және бейкөркем мәтін үлгілерімен таныс болуы керек, жанрын ( ертегі, өлең ) ажырата білуі және өлеңді мәнерлеп оқи білуі керек.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Бақбақ — одуванчик – dandelion. Балық – рыба — fish
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылым, тыңдалым, жазылым
Сабақтың басы 5 минут
Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
– Балалар, бір — біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 2. 1. 2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
1. 1. 9. 1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1. 3. 8. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Сабақтың мақсаттары:
Барлығы: Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
Көбі: Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Кейбірі: Өз беттерінше тапсырмалар орындайды.
Тілдік мақсат Оқушылар: көркем және бейкөркем мәтін үлгілерімен таныс болуы керек, жанрын ( ертегі, өлең ) ажырата білуі және өлеңді мәнерлеп оқи білуі керек.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Бақбақ — одуванчик – dandelion. Балық – рыба — fish
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылым, тыңдалым, жазылым
Сабақтың басы 5 минут
Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
– Балалар, бір — біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Дереккөз: http://bilimsite.kz/