«Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері» (3 сынып)

0
306



Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады

«Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері» (3 сынып)

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 3 сынып

«Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері» (3 сынып)

Күні: Сыныбы: Пән атауы:
Сабақтың тақырыбы: Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Сабақтың мақсаты: АУЫЗША БӨЛУ ЖӘНЕ КӨБЕЙТУГЕ ҮЙРЕТУ
І Білімділігі: Оқушылардың білім – білік дағдыларын қалыптастыра отырып,көп таңбалы сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін қалыптастыру, есептеу тәсілдерін және есеп шығару дағдыларын жетілдіру.
ІІ Дамытушылығы: Оқушылардың ынта – жігерін, алғырттылығы мен шапшаңдығын, танымдылық дағдыларын арттыра отырып, шығармашылыққа жетелеу.
ІІІ Тәрбиелігі: Оқушыларды тазалыққа, адамгершілік қасиеттерге, ұжымшылдыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелей отырып, білімпазқа жетелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс- тәсілдері: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, баяндау, талдау-жинақтау, пікір –талас.
Көрнекілігі: Кестелер, карточкалар, плакаттар және т.б.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, еңбекке баулу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
. Сәлемдесу.
. Оқушыларды тексеру, сабаққа келмеу себебін анықтау. Жұмыстың жүргізілу түріне қарай топтастырып отырғызу.
. Оқушылардың көңілін, назарын, сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
. Ойға шақыру. (Психологиялық даярлық жүргізу).
ІІ. Өткен материалды еске түсіру/ Жалпылау:
1. Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.
2. Оқушылардың өткен сабақты қаншалықты меңгергенін, түсінгенін байқау, анықтау.
3. Оқушының сөйлеу қабілетін, сөйлеу тілін сөздік қорын байқау.
4. Неге көңіл аудару қажеттілігін анықтау, ескеру. Жан-жақты тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ:
Сабақтың тақырыбы: Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
№1. Кестені толтыра отырып, есептеп ойлан.
а
200
15
6
120

b
30
30
40
5

c
5
9
100
15

d
4
2
4
3

(а+ b+ c)∙ d
940
108
584
420

№2. Қосындыны санға қалай көбейтуге болады?
(a+b)∙c=a∙c+b∙c c∙(a+b) = c∙a+c∙b
Қосынды санға көбейту үшін, әр қосылғышты сол санға көбейтіп, содан шыққан көбейтінділерді қосу керек.
А) 22341 ∙2 =44682
(20000 + 2000 + 300 +40 + 1)∙2 = 20 000∙2+ 2000 ∙2+ 300∙2+40∙2+1∙2= 40000+ 4000+600+80+2= 44682
123200 ∙3 = 369600
(100 000 + 20000 + 3 000 +200)∙3 = 100 000∙3+ 20000 ∙3+ 3 000∙3+ 200∙3 = 300000+ 60000 +9 000+600 = 369600
111 202∙4 =444808
(100 000 + 10000 + 1 000 +200+2)∙4 = 100 000∙4+ 10000 ∙4+ 1 000∙4+ 200∙4+2∙4 = 400000+ 40000 +4 000+800+8 = 444808
(a+b):c=a:c+b:c
Қосындыны санға бөлу кезінде әрбір қосылғыш осы санға бөлінетін болса, онда тиімді есептеу үшін әр қосылғышты санға бөліп, алынған нәтижені қосуға болады.
44682: 2 = 22341
(40 000 + 4000 + 6 00 +80+2):2 = 40000:2+ 4000:2+ 600: 2+ 80:2+2:2= 20000+ 2 000 +3 00+40+1 = 22341
369600:3 = 123200
(300000+ 60000 +9 000+600):3 = 300000:3+ 60000 :3+ 9000:3+ 600:3 = 100 000 + 20000 + 3 000 +200= 123 200
444808: 4 =111 202
(400000+ 40000 +4 000+800+8):4 = 400000:4+ 40000 :4+ 4000:4+ 800:4+8:4 =100 000 + 10000 + 1 000 +200+2 = 111202.
№3. Түсіндіре отырып, көрсетілген теңдікті пайдалану.
4 ∙ 6 000= 24000 9∙ 8 000= 72000 5∙ 6 000= 30000
49000, 56000, 81000, 32000, 45000, 28000.
14000: 7= 2000 30000:5= 6000 81000: 9= 9000
7000, 6000, 2000. 17000, 18000, 16000.
ІV. Сергіту сәті: Күн мен түн ойынын ойнату арқылы қызығушылығын арттыру.
V. Сабақты бекіту:
№4. Шешуі: 500000+ 700 + 700= 501400(м) Тіктөртбұрыш 4 см * 5 см, 2 см * 10 см, 1 см*20 см болуы мүмкін.
№5. А) Шешуі: 10∙2= 20 см
Ә) 500∙5= 2500 мм =25 см – шаршының ауданы. 5 см – шаршы қабырғасы.
Дәптермен жұмыс.
VII. Үй жұмысы: №6, 7 есеп 53 бет.
VIII. Бағалау: Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды топпен мадақтап,
жеткен жетістіктерін айта отырып білімдерін бағалау.


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.