Саласы: Әлеуметтік орта. Бөлімі: Экология. Тақырыбы:Ауаның қасиеті. Тәрбиеші: Мұсахан Марал. 2014-2015 оқу жылы. Билингвальды компонент: ауа-воздух,самал жел-легкий ветерок. Шардың байланған жібін шешіп,ішіндегі ауаны жайлап шығара бастайды. -Меніңше шардың ішінде бірдеңе бар.Өйткені ол дыбыс шығарып тұр.Ол не -Ал мына паралонның кішкентай бөлігін стакандағы суға тастап көріңдер. Не болды . -Ол неге батпайды. Өйткені оның ішінде ауа бар сондықтан ол жеңіл,суға батпайды”. Проблемалық сұрақ. ”Суда жүрген балықтар ауамен тыныс алмай ма ,олар қалай тұншық-пайды.” “Ауаның ластануын қалай тоқтатуға болады. Балалар сұрақтарға жауап береді -Ауа тағы қай жерлерде жасырынып жатуы мүмкін. Біз де өзімізді ғалымдар секілді сезініп тәжірибе жасап көрейік. –Біз мұрнымызбен не істейміз. -Біз немен тыныс аламыз. -Яғни мұрын арқылы ауа біздің өкпемізге өтеді. Демімізді шығарғанда пайдаланылған ауа қайтадан ауыз немесе мұрын арқылы қайтадан сыртқа шығады. Қане бәріміз тексеріп көрейік.Тыныс жаттығуларын орындау. -Енді түтікті суы бар стаканға салып үрлейміз Стакан ішіндегі суға не болды. Балалар тәрбиешінің іс-әрекетін бақылайды.Шарды босатқандағы ысылдаған дыбысты тыңдап,шығу себебін түсіндіруге тырысады. Балалардың жауаптары: ——————, —————,. Тыныс жаттығуларын жасайды. Түтік арқылы стакандағы суды үрлеп,көпіршіктер пайда болатынына көз жеткізеді. Күтілетін нәтиже: Орындайды: Ауаның барлық жерде бар екендігін анықтау үшін тәжірибе жасайды. Түсінеді: Адамның табиғатты таза ұстаудағы негізгі рөлін,тіршілік үшін таза ауаның маңыздылығын. Қолданады:сурет бойынша қорытынды ой айтуды,өз пікірін білдіруді.
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!