Ауаның кеңістіктітолтыру қасиетін зерттеу

0
154







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Ауаның кеңістіктітолтыру қасиетін зерттеу

Автор: Акилбекова Айнур Турехановна

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 2 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-19


Материал туралы қысқаша түсінік

Ауаның кеңістіктітолтыру қасиетін зерттейді




СабақтақырыбыАуаның кеңістікті толтыру қасиетін зерттеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.3.2.3 – ауаның жылуөткізгіштік пен кеңістікті толтыру қасиеттерін зерттеу

2.1.2.1 – «ақпараткөзі» ұғымынжәнеоныңзерттеужүргізудегімаңызынтүсіндіру;

2.1.2.7 эксперимент жүргізу және оның нәтижесін кестеге түсіру

Сабақ мақсаттарыАуаның кеңістікті толтыру қасиетін зерттеп, ауа туралы толығырақ білім алады
Бағалау критерийлеріАуаның негізгі қасиеттерін тәжірибе арқылы көрсетіп, сипаттап бере алады.
Тілдік мақсаттарҒаламшар, көлемі жоқ жылуөткізгіш, ауа, тазалық, тыны салу, мөлдірлік, газдану, сақтаутүсіжоқ, иісіжоқ, кеңістіктітолтыру, газ тәрізді.
Құндылықтарды дарытуТабиғатты қорғау керектігін түсінеді.
Бастапқы білім Оқушылардыңауаның бар екендігі, адамныңауаментынысалатынын, ауаныңжануарларменөсімдіктергедеқажетекендігітуралытүсінктерібар.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы(Ұ) Оқушылар көңілді шеңберге жиналады. Біріне-бірі табиғат туралы сұрақтар қояды.Жұмбақ шешу.Көзге көрінбейді,Жұтсаң білінбейді. (Ауа) Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Сабақтың ортасы(Ұ, Т) Үрленген және ауасы біраз шығарылған шарлармен ойнап көріңіздер. Айырмашылық бар ма? Дөңгелегіндегі ауасы біраз шығып кеткен велосипед теуіп көріңіздер (немесе балалар осы жағдайлар туралы өз тәжірибелерімен бөліссін), қатты үрленген дөңгелектердің маңыздылығын қарастырыңыздар.

(Ж) Ауаның бүкіл бос кеңістікті толтырып тұратыны туралы ой қорыту үшін әр жұп ауаны тағы қайда кездестіруге болатынына бір мысал жазуды ұсыныңыз. Оқушыларды тапсырманы орындауда тың, бір бірін қайталамайтындай мысалдар ойлап табуға ынталандырыңыз.

(ОТ, Т, қ) жылуды қай материал барынша ұзақ сақтайтынын зерттеңіздер. Оқушыларға шөлмектегі судың температурасын тұрақты сақтау үшін түрлі материалдарды пайдаланып көруді ұсыныңыз. Жылуды сақтауға барынша қолайлы келетін (мысалы, термос үшін) материалды таңдап алыңыздар.

(Ж) Оқушыларға қысқы киімдері мен жазғы киімдерін салыстыруды ұсыңыз. Қыстық киім неге қалың болады? Ол неліктен тондырмайды? деген сұрақтар арқылы оқушыларды жетелей келе, мынадай сұрақ қоюға болады: «Қыстық киімнің қалыңдығы мен ауаның жылуөткізгіштік қасиеті қалай байланысты?» (Т) Ауаның жылуды нашар өткізетінін түсіндіреді. Қоршаған ортадан ауаның жылуды сақтайтынына мысал іздестіреді

Ауа жылуды нашар өткізеді. Қыста қар астында қалған көптеген өсімдіктердің үсімей қалатын себебі қардың салқын түйіршіктерінің арасында көп ауа болады. Ал қалың қар өсімдіктердің сабақтары мен тамырларын жауып жатқан жылы көрпе сияқты. Күзде көптеген аңдардың тиін, қоян, қасқыр т. б. аңдардың түлейтінін білеміз. Жазғы жүннен гөрі олардың қысқы жүні қалыңырақ және үлпілдек. Қалың жүн арасында ауа көбірек болады да қыстағы ауа қорқынышты емес.Қасқырдың құйрығы үлкен әрі жүні қалың. Қардың үстінде қасқыр ұйықтар алдында ол өзінің тұмсығы мен аяқтарын жүнді құйрықтарымен жауып жатады.Сұр тышқандар үлкен биік қар үйінділерінің астындағы індерінде қыстайды. Онда оларға әрі жылы, әрі қолайлы. Ал, кейбір құстар құрлар мен саңырау құрлар ең күшті аяздарда қалың қардың астына кіріп кетедіҚалыптастырушы бағалау Аты жөні:…………………..Ауаныңқасиеттерінанықтауға арналғанқарапайым тәжірибелержаса.Нәтижесінжаз.Сутолтырылғаныдыстыңішіне стақанды тігінентөңкеріпсал. Стақанбірденсуғатолама?Ендістақандыбіржағынақарайқисайт. Небайқадың?Көпіршіктерқайданпайдаболды?Стақаннеліктенбірденсуғатолыпкетпейтұр?

Себебі, Әртүрліпішіндегі(дөңгелек,сопақ,ирек)шарлардыүрлепкөр. Ауанегеәртүрліпішінгеиеболды?

Себебі,Бұл тәжірибеде науаның қандай қасиеті анықталады?

Сабақтың соңыСабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:– нені білдім, нені үйрендім– нені толық түсінбедімнемен жұмысты жалғастыру қажет







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.