Сабақ:Қазақ тілі |
«Болашақ» ЖОМ Мұғалімнің аты жөні: Урбаева Эльмира. |
|
Қатысқандары: Қатыспағаны:
9 бөлім:Аспан әлемінің құпиялары.
|
Сынып: 5Күні: 11.04.18 |
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тақырыбы: |
|
Тақырыбы: |
Ай және Күн. |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты. |
5.О1-мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.5.ӘТН 5-төл сөз, төлеу сөз,автор сөздерінің жасалу жолдарын,қызметін білу,төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді. 5.О1-мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,анықтау.5.ӘТН5 –төл сөз,төлеу сөз,автор сөздерінің жасалу жолдарын,қызметін білу, төл сөзді төлеу |
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Төл сөз,төлеу сөз, автор сөздерінің жасалу жолдарын анықтайды. |
|
|
|
Кейбіроқушылар орындай алады: |
|
Төл сөзді төлеу сөзге айналдырады.. |
Бағалау критерийі |
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну.Төл сөз,төлеу сөз,автор сөздерінің жасалу жлдарын анықтау.Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
Ойлау деңгейі |
Түсіну, қолдану, анықтау |
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, биология. |
Құндылықтарға баулу |
Ашықтық. Оқу үдерісінің ашықтығы мен мөлдірлігі. |
Алдыңғы оқу |
Жер-ғаламшар. |
Жоспар
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтажоспарланғантапсырматүрлері. |
Ресурстар |
Жоспарланғанжаттығулар уларменқатарескертпелердіжазыңыз) |
Сабақтың басы:
5мин
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ай мен Күннің суретін көрсетіп оқушыларды екі топқа бөлемін.Сол суреттер арқылы Ай мен Күн туралы білетіндерін айтады. Жаңа тақырыпқа болжау жасайды. 1Топ (Ай),2Топ (Күн), «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.1.Неше ғаламшар бар? 2. Ғаламшар туралы қандай аңыздарды білеміз? 3.Көктемгі Ай мен Күн қай кезде теңеледі? |
|
Сабақтың ортасы:
10 мин
7 мин
13мин
|
Жазылым барысындағы 1-тапсырма ТЖ. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы екі топқа бірдей тұтас мәтін беріп,осы мәтіннен жинақы мәтін шығару. жетекші сұрақтар:1. – Айсұлу мен Күнсұлу қай заманда өмір сүріпті?2. – Теңдесі жоқ сұлу кім? – Айсұлу. –Күнсұлу ше?3. – Айсұлу қай уақытта тысқа шығады екен? – Түнде. – Күндіз ше?Дескриптор:-Мәтіннің мазмұнын түсінеді.-Негізгі және қосымша ақпараттарды ала отырып, берілген сұрақтарға жауап береді.-Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. “Микрафон”әдісі арқылы оқушылар өздері жазған жинақы мәтінді оқиды.Жазылым барысында 2- тапсырма. Т.Ж “Алма теру ” әдісі арқыл жүзеге асырылады. Талдағы алманы алады,артында жазылған төл сөздерді төлеу сөзге айналдыру. “Еңбек -түбі береке”,-деді халық. “Ғылым аппай мақтанба”,-деді А.Құнанбаев. “Күш білімде,білім кітапта”,—деген дана халқымыз. “Оқы,оқы және оқы”,—деді Ы.Алтынсарин.
Дескриптор: Төл сөздерді төлеу сөзге айналдырады. Жазу барысыда орфографиялық қате жыбермеуге әрекет жасайды.ҚБ. «Өзін-өзі» бағалауЖазылым барысындағы 3-тапсырма ТЖ. «Сөйлемді аяқта»әдісі. Берілген мақал- мәтелдерді жалғастыр, мағынасын түсіндір.1 топКүн- ортақАй -ортақ.……………….Жаңбыр жауса ………….Таң атпайын десе,…………. 2 топ.Жаңа айдан …………..Жердің сәні егін,ердің сәні ……………….Қатты жауған жаңбыр ………………
Дескриптор Мақал мәтелдің жалғасын тауып жазады.Мағынасын түсіндіріп береді.ҚБ: «Бірін-бірі» бағалау
Жазылым барысындағы 4тапсырма Әртопқа жұмбақ беріліп,ондағы шыққан жауаптарға үш тілде қазақ,орыс,ағылшын тілінде жауап беру. Айтылым барысындағы ТЖ “Адасқан әріптер” ойынында сөздердің дұрысын табу.
1топ Үнк- Күн, Ату -Тау, Өлк- Көл, Алар- Арал, Ензө- Өзен. 2топ.Ерж- Жер, Тізең- Теңіз, Лада- Дала, Лбұт- Бұлт, Лже -Жел,
Дескриптор Сөздердің дұрысын табады. Жазу барысында қате жыбермеуге әрекет жасайды.“ Балық қаңқасы”әдісі арқылы сабақты пысықтау.
|
|
Сабақтың соңы 5минКері байланыс |
«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс. |
|
Үйге тапсырма: |
Ай мен Күн туралы шағын ертегі жазып келу. |
|
Қосымшаақпарат |
Саралау–Cіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Барлық оқушылар:Негізгі және қосымша ақпараты түсінеді. Оқушылардың көбісі: Мәтіннен тірек сөзбен зат есімді табады.Кейбір оқушылар: Мақал мәтелдердің мағынасын түсіндіріп береді. |
Бағалау – сіз оқушылардың материалдарды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Дескриптор негізінде өзін-өзі бағалау,«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі
|
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтарменбайланыс(тәрбиеэлементі).
Пән аралық байланыс:5сынып қазақ тілі оқулығы. жаратылыстану.
|
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалҚандай болды?Мен жоспарлағанСаралау шараларыТиімді болды ма?Мен берілгенУақыт ішіндеҮлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкесКелетін сұрақтарға жауап беріңіз.Оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды.Барлық оқушылар мақсатына жетті.Мақсатына жетпеген оқушылар тыңдалым аз болды.Сыныпта саралау дұрыс жүргізілді.Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаланылды.Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ,себебі:жоспарға сәйкес жүргізілді.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақты талдау дұрыс өтілді.2:Оқылым мен түсіндіру.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақтың мазмұнын тыңдау мен ажырату.2:Оқушылардың ұйымшылдығы. Топтық жұмысты жандандыру.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыЖетілдіруге көмектесетін не білдім? |