Аспан әлеміне саяхат балабақшадағы ашық сабақтар
Технологиялық карта
Күні: 19.11.14 Тәрбиеші: Нугманова Қ.Қ.
Тақырыбы: « Аспан әлеміне саяхат».
Білім беру саласы: Денсаулық
Ұйымдастырылған оқу әрекеті: Дене тәрбиесі
Мақсаты: Саптізбекте жұптасып жүру мен жүгіруді, ирелеңдеп салынған жіп бойымен жүруді, төрт адымдап екпінмен қос аяқпен жоғарыға секіруді үйрету.
Қажетті құралдар: Аспан әлемі бейнесі- ай, жұлдыздар,зымыран бейнесі, үнтаспа,отырғыштар, жіп.
Әдіс- тәсілдер: Ой қозғау, түсіндіру,қимыл-жаттығуларды көрсету,сұрақ,жауап, ойын.
Билингвальді компонент: зымыран-ракета.
Қызмет кезендері
Педагогтің басқару
іс-қимылдары
Балалар қызметі
1 кезең
уәждік-түрткі болу
Ой қозғау:
— Балалар, біз бүгін аспан әлеміне саяхат жасаймыз.
— Аспан әлеміне бару үшін неге мінеміз?
Билингвизм: зымыран дегеніміз орыс тілінде ракета деп аталады.
— Зымыранға мініп бару үшін, біздің денеміз шыныққан, батыл,білімді болуымыз керек. Сондықтан денемізді шынықтыру үшін бірнеше жаттығулар жасалық.
Зымыранға.
Зымыран-ракета.
2 кезең
проблемалық- ізденістік Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:
1. Кіріспе:
— Аяқ ұшымен жеңіл жүру, жүгіру.
— Өкшемен жүру.
— Оң жақпен, сол жақпен секіру.
— Жай жүру.
2. Жалпы дамыту жаттығулары: ( отырғыш үстінде)
Балаларға жан-жақты дамыту жаттығуларын көрсетіп, түсіндіру (5-6 рет )
— Б.қ: аяқ бірге, қол төменде. Қолды алға созу, жоғары көтеру, жанына созу б.қкелу.
— Б.қ:сол қалпы. Қол белде.
Басты оңға,солға кезек бұру.
Б.қ келу.
— Б.қ: сол қалпы. Қолды
отырғыш артына ұстау.
Аяқты алға созу. Б.қ. келу.
— Б.қ: отырғыш жанында тұру.
Аяқты алшақ қою,қол жоғарыда,оңға,солға тербелу.
Б.қ келу.
— Б.қ: отырғыш жанында секіру.
-Өте жақсы. Біз енді аспан әлеміне ұшуға әзірміз,солай емес пе?
Тренинг: қолымыз төменде,көзіміз жұмулы,қозғалмаймыз.
5.4.3.2.1 ұштық.
— Міне, келіп те жеттік. Қане, орнымыздан тұралық.Зымыраннан шығалық, нелерді көріп тұрмыз?
Тосын сый: « Жұлдызшы » келеді.
Жұлдызшы : Амансыңдар ма, балаларым?
-Сәлематсыз ба?
Жұлдызшы : Қайдан келесіңдер?
— Біз «Райхан» балабақшасының «Толағай» тобынан аспан әлемін тамашалауға келеміз.
Жұлдызшы: Ендеше, менің бірнеше тапсырмам бар, соны орындарсыңдар, кім де кім жақсы орындаса, сол балаға сыйлығым бар.
Негізгі қимылдар:
1. Саптізбекте жұптасып жүру,жүгіру.
2. Ирелеңдеп салынған жіп бойымен жүру.
3. Төрт адымдап екпінмен қос аяқпен жоғарыға секіру.
Жұлдызшы: Менің тапсырмамды жақсы орындадыңдар,ризамын. Ал енді ойын ойналық.
Ойын аты: «Кім мерген?»
Шарты: 5 кегл қойылып, доппен атып түсіру. (Жұлдызшы мадақтап,жұлдызшалар таратады, қоштасады).
— Балалар,Жұлдызшы атаның тапсырмаларын орындадық,ойында ойнадық.Енді зымыранымызға отырып,балабақшаға қайталық.Ұшуға әзірміз бе?
— 5.4.3.2.1.
Тәрбиеші белгісімен бір қатарға тұрады,жүру,баяу жүгіру кезеңдерінен өтеді.Өкшемен жүру,оң жақпен, сол жақпен секіруді орындайды.
Жан-жақты дамыту жаттығуларын тәрбиешінің белгісімен орындайды.Әр жаттығуды өз мөлшерімен
4-5 реттен жасайды.
Қолдарын төмен ұстап,көздері жұмулы,қозғалмай тұрады.
Ай,жұлдыздарды.
Амандасады.
Негізгі қимылдарды тәрбиешінің белгісімен орындайды.
имылды ойынды қызығып,жүгіріп ойнайды.
Әзірміз.
3 кезең
рефлексті-түзетімдеуші
Балалар қызметінің нәтижелерін талдау
Бір қатарға тұрып жәй жүріп,жүгіру. Еркін тыныс алу жаттығуларын көрсету.
Қатармен жүреді, жүгіреді. Тыныс алу жаттығуларын орындайды.
Күтілетін нәтиже:
Білуі:Дене жаттығуларын жасауға қызығушылығы артып,жүгіру,секіру,тепе теңдікті сақтайды.
Меңгеруі: барлық жаттығуларды,қимылдарды жақсы меңгереді.
Жасай білуі: Өз еркімен қимылдайды, қойылған сұрақтарға жауап береді.
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!