Ашық сабақ Тура және кері ретпен санау математика 1-сынып

0

Сынып: 1

Сабақтың тақырыбы Тура және кері санау Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.1.1.натурал сан мен 0 санының құрамын біледі:10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды;Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды;10-ға дейінгі сандар тізбегін құрастырады. Сабақтың мақсаттары 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау дағдыларын меңгеруге көмектесу.Заттардың санын санау дағдысын бекіту. Жетістік критерийлері Айтылған сандарды тура және кері санай алады;Сандарды қосып,азайту барысында өзін көрсете алады Құндылықтарды дарыту Оқушыны құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Музыка,сауат ашу АКТ қолдану дағдылары таныстырылым. Тілдік құзыреттілік Сандар,цифр,number Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруЖарқырап күнде ашылды,Айнала нұр шашылды.Мақсатымыз білім алу Міндетіміз –еңбектенуЕңбектену арқылы,Беске қолды жеткізу Ой ашарНе үйреніп,не білдікКане,ортаға салайық!

Оқушымен бірге

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақты түсіндіруСлайдтан оқулықтағы тапсырмалар орындалады.

  • Түсіп қалған сандарды ретімен орналастыр;
  • Тура және кері сана;
  • Сандарды өсу ретімен орналастыр
  • Қандай сандар жетіспейді?
  • Шығарып көр;Баспалдақтар;Сандарды атап баспалдақпен көтеріл және төмен түс;

    Ой тастауСен қандай ретпен санадың?(Оқушы ойы тыңдалады)ІздерӨсу ретімен сана ,қай сандар түсіп қалған?Есіктерді нөмірле5 ? 7 ? 9Орындап көр1-топ: 4 –тен бастап 10- ға дейін сана;2 –топ; 10- нан 4- ке дейін сана;3- топ; 8- ден 1- ге дейін сана;4- топ: 9-дан 2-ге дейін сана;(Санаудың қандай түрі?) СЕРГІТУ СӘТІ.АКТ арқылы орындалады. Дәптермен жұмыс(Слайдтан көрсетіліп тұрады)1) Тура және кері ретпен санаҚай сандар түсіп қалған,оларды өз орындарына жаз2) Түсіп қалған сандарды жаз2…..4 8 9…. 7 6 ……10 …8 4 3….. 9…7

    Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.

    Оқулық, дәптерлер.

    Сызба парақшалары.

    Сабақтың соңы РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.