Ашық сабақ «Төрт түлік мал»
Сұрақ-жауап:
Жеке жұмыс:
Тақтамен жұмыс:
Сергіту сәті:
Топтық сөздік жұмыс:
Жалпы сұрақ:
Құрастыру:
Рефлексия:
Жұмбақ жасыру:Өзі үкен жануар, Үстінде екі тауы бар. (Түйе)
Өзі сұлу, өзі жүйрік Жарысады желменен. (Жылқы)
Төрт бұлағы – сүт, Баға білсең – құт. (Сиыр) Кішкене ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар. (Қой) Басында екі таяғы Сидаңдаған аяғы. Құйрығы келте, тынымсыз Иегінде бар сақалы . (Ешкі) -Бұл жұмбақтың жауабын бір сөзбен қалай айтамыз? -Өте дұрыс балалар, жарайсыңдар. -Балалар бізге қонақтар келген сияқты. -Міне өздері де келді!-Бұлар нелер? -Түйе мен ат өздерімен бірге әдемі суреттер,асықтар,тапсырмалар,және хат ала келіпті.-Мынау ненің суретті?-Мынау ?-Ал мынау ше?-Бұлар қандай жануарларға жатады?-Қасындағылары кімдер?-Балалар қазір мен сендерге осы төлдер туралы ертегі оқып беремін.-Ертегінің аты «Төлдердің дауласуы деп аталады.Бәріміз мұқият тыңдап отырамыз.(Ертегіні модельдеу технологиясы бойынша айтып беру.)Лақты — -пен,Қозыны — -пен,Бұзауды — -пен,Құлынды—-мен,Ботаны--пен,Қожайынды — -мен алмастырыпоқылады.Мазмұны бойынша әңгіме:-Неге ертегі «Төлдердің дауласуы»деп аталады?-Лақ не деді?-Қошақан не деді?-Бұзау ше?-Құлын не айтты?
-Монтиған бота ше?
-Қожайын бәріне не деп жауап берді?
«Алмастыр»
(Жақсы орындаған балаға және әрбір топқа фишка беріп отыру)«Санау»-Геометриялық пішіндер нешеу?-Төлдер нешеу?«Тура және кері санау»«Салыстыру»—Қай сан көп?-Оны қалай белгілейміз?«Жаңылма» ойыныЖердегі көлемдерді аяқпен басу арқылы төлдерді жаңылмай атау.-Балалар түйе мен аттың тағы тапсырмалары бар.-Ол үшін қоржынынан сандар белгіленген асықты алуымыз керек. «Тез әрі жылдам»—1-ші топқа тапсырма:а)« Төрт түлікті қалай шақырады?»
б)«Төлдерді орыс тілінде қалай айтамыз?»
—2-ші топқа тапсырма:а)«Төрт түлік қалай дауыстайды?»
б) «Төрт түлікті орыс тілінде қалай айтамыз?»
—3-топқа тапсырма:а)«Төрт түліктің төлін атаңдар?»
б)«Төрт түлік қалай дыбыс шығарды?»
1.«Төрт түліктің иелерін ата?»
2.«Төрт түліктің белгісін ата?»
-Балалар Қожайынның үйінде төрт түлікпен қоса қандай үй жануарлары бар екенін құрастыру арқылы біліп көрейік?«Қай топ тез»Үй жануарлары бейнеленген суретті құрастыру.
—Балалар бүгінгі ойын сабағымызға қандай қонақтар келді?-Олар өздерімен бірге не алып келді?-Ертегінің аты қалай аталады?-Ертегі не жайлы?-Төлдерді немен алмастырдық?
-Ертегі қалай аяқталды?-Қай тапсырма оңай болды?—Ал қайсысы қиын болды?-Осындай қызықты тапсырмалар алып келгені үшін қонақтарға рахмет айтайық!Қалтадағы фишканы санап қорытындылау.Соңында «Қызықты асықтар» ұлттық ойынын ойнау.
Үй жануарлары дейміз.
Ат,Түйе
Түйе, жылқыСиырҚой, ешкі
Үй жануарына жатады.Төлдері
Төлдер бір-бірімен таласады.Сүт,ет, түбіт береді.Ет, жүн береді.Сүт,ет,май,ірімшік береді.Қазы-қарта,шұжық, қымыз береді. Көлік етіп мінеді.Емдік қасиеті бар шұбат береді.Таласпаңдар! Сендердің әрқайысыларыңның өз орындарың бар! Адам үшін бәрің де пайдалысыңдар, керексіңдер!
1,2,3,4,5.Барлығы 5-еу1,2,3,4,5.Барлығы 5-еу1,2,3,4,5. 5,4,3,2,1.Екеуі тең5 = 5
Балалар қызыға орындайды
асықты алып өз топтарын белгілеп алады.
Көс-көс,құрау-құрау,аухау-аухау,пұшайт-пұшайт,шөре-шөре.
Бота-верблюжонок,Құлын-жеребенок,Бұзау-теленок,Қошақан-ягненок,Лақ-козленок.
Түйе-боздайды,Жылқы-кісінейді,Сиыр-мөңірейді,Қой-маңырайды,Ешкі-бақырады.
Түйе-верблюд,Жылқы-лощадь,Сиыр-корова,Қой-овца,Ешкі-коза.
Түйе төлі-бота,Жылқы төлі-құлын,Сиыр төлі-бұзау,Қой төлі-қозы,Ешкі төлі-лақ.Түйе-бө-бө,Жылқы-иго-иго,Сиыр-мө-мө,Қой-мә-мә,Ешкі-ме-ме
Түйе иесі-Ойсыл қара,Жылқы иесі-Қамбар ата,Сиыр иесі-Зеңгі баба,Қой иесі-Шопан ата,Ешкі иесі-Сексек ата.
Түйе-байлықты,Жылқы-сәндікті,Сиыр-ақтықты,Қой-мырзалықты,Ешкі-жеңілдікті білдіреді.
3топ жарыса орындайды.
«Төлдердің дауласуы»Төлдер жайлыГеометриялық шішіндермен.Бәрі дос болып қалды.
Рахмет сендерге!