Ашық сабақ «Төрт түлік мал»

0
Жылулық шеңбер

Сұрақ-жауап:

Жеке жұмыс:

Тақтамен жұмыс:

Сергіту сәті:

Топтық сөздік жұмыс:

Жалпы сұрақ:

Құрастыру:

Рефлексия:

Арайлап таң атты,Алтын сәуле таратты.Жарқырайды күніміз,Жарқырайды даламыз.Қайырлы таң қонақтар,Қайырлы таң достар.

Жұмбақ жасыру:Өзі үкен жануар, Үстінде екі тауы бар. (Түйе)

Өзі сұлу, өзі жүйрік Жарысады желменен. (Жылқы)

Төрт бұлағы – сүт, Баға білсең – құт. (Сиыр) Кішкене ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар. (Қой) Басында екі таяғы Сидаңдаған аяғы. Құйрығы келте, тынымсыз Иегінде бар сақалы . (Ешкі) -Бұл жұмбақтың жауабын бір сөзбен қалай айтамыз? -Өте дұрыс балалар, жарайсыңдар. -Балалар бізге қонақтар келген сияқты. -Міне өздері де келді!-Бұлар нелер? -Түйе мен ат өздерімен бірге әдемі суреттер,асықтар,тапсырмалар,және хат ала келіпті.-Мынау ненің суретті?-Мынау ?-Ал мынау ше?-Бұлар қандай жануарларға жатады?-Қасындағылары кімдер?-Балалар қазір мен сендерге осы төлдер туралы ертегі оқып беремін.-Ертегінің аты «Төлдердің дауласуы деп аталады.Бәріміз мұқият тыңдап отырамыз.(Ертегіні модельдеу технологиясы бойынша айтып беру.)Лақты — -пен,Қозыны — -пен,Бұзауды — -пен,Құлындыен,Ботаны--пен,Қожайынды -мен алмастырыпоқылады.Мазмұны бойынша әңгіме:-Неге ертегі «Төлдердің дауласуы»деп аталады?-Лақ не деді?-Қошақан не деді?-Бұзау ше?-Құлын не айтты?

-Монтиған бота ше?

-Қожайын бәріне не деп жауап берді?

«Алмастыр»

(Жақсы орындаған балаға және әрбір топқа фишка беріп отыру)«Санау»-Геометриялық пішіндер нешеу?-Төлдер нешеу?«Тура және кері санау»«Салыстыру»Қай сан көп?-Оны қалай белгілейміз?«Жаңылма» ойыныЖердегі көлемдерді аяқпен басу арқылы төлдерді жаңылмай атау.-Балалар түйе мен аттың тағы тапсырмалары бар.-Ол үшін қоржынынан сандар белгіленген асықты алуымыз керек. «Тез әрі жылдам»1-ші топқа тапсырма:а)« Төрт түлікті қалай шақырады?»

б)«Төлдерді орыс тілінде қалай айтамыз?»

2-ші топқа тапсырма:а)«Төрт түлік қалай дауыстайды?»

б) «Төрт түлікті орыс тілінде қалай айтамыз?»

3-топқа тапсырма:а)«Төрт түліктің төлін атаңдар?»

б)«Төрт түлік қалай дыбыс шығарды?»

1.«Төрт түліктің иелерін ата?»

2.«Төрт түліктің белгісін ата?»

-Балалар Қожайынның үйінде төрт түлікпен қоса қандай үй жануарлары бар екенін құрастыру арқылы біліп көрейік?«Қай топ тез»Үй жануарлары бейнеленген суретті құрастыру.

Балалар бүгінгі ойын сабағымызға қандай қонақтар келді?-Олар өздерімен бірге не алып келді?-Ертегінің аты қалай аталады?-Ертегі не жайлы?-Төлдерді немен алмастырдық?

-Ертегі қалай аяқталды?-Қай тапсырма оңай болды?Ал қайсысы қиын болды?-Осындай қызықты тапсырмалар алып келгені үшін қонақтарға рахмет айтайық!Қалтадағы фишканы санап қорытындылау.Соңында «Қызықты асықтар» ұлттық ойынын ойнау.

Үй жануарлары дейміз.

Ат,Түйе

Түйе, жылқыСиырҚой, ешкі

Үй жануарына жатады.Төлдері

Төлдер бір-бірімен таласады.Сүт,ет, түбіт береді.Ет, жүн береді.Сүт,ет,май,ірімшік береді.Қазы-қарта,шұжық, қымыз береді. Көлік етіп мінеді.Емдік қасиеті бар шұбат береді.Таласпаңдар! Сендердің әрқайысыларыңның өз орындарың бар! Адам үшін бәрің де пайдалысыңдар, керексіңдер!

1,2,3,4,5.Барлығы 5-еу1,2,3,4,5.Барлығы 5-еу1,2,3,4,5. 5,4,3,2,1.Екеуі тең5 = 5

Балалар қызыға орындайды

асықты алып өз топтарын белгілеп алады.

Көс-көс,құрау-құрау,аухау-аухау,пұшайт-пұшайт,шөре-шөре.

Бота-верблюжонок,Құлын-жеребенок,Бұзау-теленок,Қошақан-ягненок,Лақ-козленок.

Түйе-боздайды,Жылқы-кісінейді,Сиыр-мөңірейді,Қой-маңырайды,Ешкі-бақырады.

Түйе-верблюд,Жылқы-лощадь,Сиыр-корова,Қой-овца,Ешкі-коза.

Түйе төлі-бота,Жылқы төлі-құлын,Сиыр төлі-бұзау,Қой төлі-қозы,Ешкі төлі-лақ.Түйе-бө-бө,Жылқы-иго-иго,Сиыр-мө-мө,Қой-мә-мә,Ешкі-ме-ме

Түйе иесі-Ойсыл қара,Жылқы иесі-Қамбар ата,Сиыр иесі-Зеңгі баба,Қой иесі-Шопан ата,Ешкі иесі-Сексек ата.

Түйе-байлықты,Жылқы-сәндікті,Сиыр-ақтықты,Қой-мырзалықты,Ешкі-жеңілдікті білдіреді.

3топ жарыса орындайды.

«Төлдердің дауласуы»Төлдер жайлыГеометриялық шішіндермен.Бәрі дос болып қалды.

Рахмет сендерге!