Ашық сабақ Таңдау операторы
3 минут
5 минут
Сабақтың ортасы
3 минут
3 минут
4 минут
4 минут
1 минут
3 минут
4 минут
1 минут
4 минут
Сабақтың соңы1 минут
2 минут
1 минут
Үй жұмысын сұрау. Әр жауап берген оқушы ортада тұрған партаға келіп отырады. Нәтижесінде сынып 3 топқа бөлінеді. Case, of, else топтары. Әр дұрыс жауап 1 балл.
Жаңа сабақ. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін ребус қолдану. ,,, ,,,, ,,,,, Т ,,,, Сабақтың тақырыбы ашылғаннан соң, ОМ хабарлау.
Ой тастау мақсатында сұрақ қою.
Күнделікті тұрмыста өзімізге керектісін көп заттың ішінен қалай таңдап аламыз?
Оқушылар өз ойларымен бөліскеннен кейін қызығушылықтарын ояту үшін видеоролик көрсету.
Видеороликті тамашалап болғаннан кейін, кітаптағы мысал есепті қарастыру. Түсіндіру.
Мысалы: Ай нөміріне байланысты оның қай мезгілге жататынын экранға шығаратын бағдарлама жасау.
Procedure Tform1.Button1Click(Sender:TObject);Var mezgil:integer;BeginMezgil:= StrToInt (Edit1.Text);Case Mezgil Of1,2,12:ShowMessage (‘Kys’);3,4,5:ShowMessage (‘Koktem’);6,7,8:ShowMessage (‘Zhaz’);9,10,11:ShowMessage (‘Kuz’);еlse ShowMessage (‘1-men 12 sandar arasy’);End;End.
Тапсырма №1. Топтық жұмыс. Слайд тапсырмаларды әр топтың өзіне сәйкестендіріп береді. Флипчарт тарату. Берілетін уақыт 3 минут. Уақыт аяқталғаннан соң топтар өзара жұмыстарын алмасып, бір-бірін тексереді. Тексеру дескрипторлар арқылы жүзеге асады. Тексеруге 1 минут уақыт беріледі. Көмекші қағаздар беру. 1-айдың нөміріне қарап, айдың аталуын табатын жобаның кодын жаз.2-Қазақстанда әр өңірдің өзіне тән ғана автомобиль нөмірлерін ерекшелеуге болады. Берілген индекске қарап, сол нөмірдің қай өңірге тиісті екенін анықтайтын программа кодын жаз. 3-Қазақ халқында 12 жылдық циклдағы жылдарға әртүрлі аң аттарын берген. Берілген жыл нөміріне қарап оның атауын беретін программа кодын жаз.Дескриптор: — нұсқасын (var) дұрыс көрсетеді; 1 балл — меншіктеуді дұрыс жүзеге асырады; 1 балл — case … of операторын қолданады; 1 балл — еlse операторын қолданады; 1 баллСергіту сәті. Диктант. Берілген сөздер арасынан бүгінгі сабаққа қатыстысын теріп жазу.
Тапсырма №2. Жұптық жұмыс. Компьютерде орындау. Үлестірме қағаздар тарату. Берілген үлгіге қарап, компьютерде орындау қажет. Дескриптор:-Label, Edit, Button компоненттерін көрсетеді; Әр компонентке 1 балл-Label,Button компоненттерінің Caption қасиетін өзгертеді. Әр қасиетке 1 балл
Тапсырма№3. 6 сұрақтан тұратын тест тапсырмасы. Кахут ойын ортасында жүзеге асырылады. Жинаған ұпайларын бағалау парағына енгізеді.
Үй жұмысы. 97 бет. Визуалды ортада жоба жаса.
Стикер таратып жүріп, бағалау парақтарын жинап аламын. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:— таңдау операторын қолданып үйрендім— таңдау операторын толық түсінбедім— таңдау операторын мүлде қолдана алмаймын.Таратылған стикерге есімдерін жазып, тақтаға іледі. Бағаларын қоямын. Стикерді алып қорытынды жасау.
Презентация, слайд – 1