Ашық сабақ сауат ашу Ғ дыбысы және әрпі

0









Ашық сабақ сауат ашу Ғ дыбысы және әрпі

Автор: Абдукадирова Айиткул бастауыш сынып мұғалімі

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 1 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-02-02


Материал туралы қысқаша түсінік

Айтылым, жазылым, тыңдалым дағдыларын қалыптастырып, дыбыстарды ажырата білуге, сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету




«Тексерілді» мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Пән: Сауат ашу

САБАҚ: Қ.Сыпатаев жалпы орта мектеп
Күні:22.12.2016ж Мұғалімнің аты – жөні: Абдукадирова Айитгул
Сынып:1 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Тақырыбы: Мен және табиғат Ғ дыбысы мен әрпі
Осы сабақ арқылы жузеге асатын оқыту мақсаттары: 1.2.9.1. әріпі тану, ажырату және оны дыбыспен сайкестендіру.1.1.9.3. сөздің буыннан туратынын түсіну және сөзден буын санын анықтау1.2.1.2. оқудың турлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу ) қолдану1.1.3.1. мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау1.3.8.1. жазу жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап әріп элементтерін каллеиграфиялық талаптарға сай жазу
Сабақ мақсаттары: Барлығы:ғ дыбысы мен әрпін біледі, таниды, сәйкестендіреді
Көбі: ғ әрпі бар сөздер таба алады
Кейбірі: сурет бойынша сұрақтарға жауап бере алады
Алдыңғы білім «Ыстық микрофон»

  • Й дыбысы қандай дыбыс
  • Й дыбысы қандай дыбыстардан соң қолданады
  • Й дыбысына сөз тап
  • Сайман сөзіне дыбыстық талдау жаса
  • Қой, қайық, үйшік сөздеріне сойлем қурастыр
  • -Сөздік диктант

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыс

    Математика, жаратылыстану, дуниетану

    АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба, таныстырылым.
    Тілдік құзыреттілік Ғ дыбысы мен әрпі.
    Сабақ барасы
    Сабақтың жоспар-ланған кезеңдеріСабақтың басыЫнтымақтастықатмосферасынқалыптастыру Сабақтың жоспарлаған іс-әрекетҮлкенге де сіз,Кішіге де сіз,Сәлем беріп сіздергеБас иеміз біз,Аққу болып ұшамызКөлге келіп қонамызКөлдің бетін құшамызҚайта самғап ұшамыз.Бір-біріміздің қолымызды ұстап,жүрекжылу жылуымызды сезінеміз. Шаттықшеңбері
    1.2.9.1әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

    1.1.9.3сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөзден буын санын анықтау1.2.1.2оқудыңтүрлерін(буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу қолдану.

    1.1.3.1мұғалімніңКөмегімен оқиғаның ретін сақтап,баяндау.

    Ұқсайды өзі шалғығаЕлестет көз алдыңаКәне,ойланып табайықБолады екен бұл қай әріп?(Ғ әрпіҒдыбысы мен әріпімен таныстыру.Ғ дыбысы сөзбасында,ортасында келуін ескерту.Ғарышкер сөзіне дыбыстық талдау жасату.Қазақтың ғарышкерлері туралы әңгімелету.Сюжетті суретпен жұмысТаға,ғалым,ғасыр,ғарыш,сағат сөздерін тұтастай оқыту,сөздерге буындық,дыбыстық талдау жасау

    Оқулықтағы сөздерді оқытуТаға, ғасыр сағатғалым ғарыш ғалымТалғат аға ғарышқа ұшты.Ол ғарышкер.Ғарышкер ғарыштан оралды.ОныҒалым,Ғайша,Қанағат қарсы алды.

    Мәтін мазмұнын сұрақтарға жауап бере отырып,ретімен баяндау.Талғат аға қайда ұшты?Ол кім?Ғарышкер қайдан оралды?Оны кімдер қарсы алды?«Артығын тап» ойын.

    Оқулық, таныстырылым

    1.3.8.1жазу жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллеграфиялықталаптарға сайжазу. Сергіту сәтіДәптермен жұмысҒ әрпін, сөздерді көркем жаздыруКластер мен жұмыс«Зымыранды ұшырыу»ойыны Сұрақтарға жауап беру.

    Дәптерменжұмыс

    Қызықты тапсырма

    Сабақтың соңы РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
    Дифференциация-Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қаблеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырасыз?

    Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру.

    Таратпамен жұмыс Ғ-әрпі бар сөздерді оқи алады және жаза алады.Сұрақтарға жауап береді.Ғ әрпі бор сөздерді жазады, талдайды
    Сабақтың мақсатына жеттім бе?

    Оқушылар не үйренлі?Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды.Оқушылар арасындағы дифференциялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?Жоспаланған уақытты ұстандым ба?Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?

    Қорытынды бағалауСабақтың ең ұтымды кезеңдері:12Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт:12Осы сабақтан келесі сабақты өткізуге септігін тигізетін сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.