МектепПәні: Математика |
№28 ІТмектеп-лицейі |
Күні:10 .12.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны30 |
Қатыспағандар саны |
Бөлім атауы |
Бізді қоршаған орта |
Сабақтыңтақырыбы: |
Санның жартысы |
Оқу мақсаты |
1.1.1.5 2-ден 20-ға дейін сандық топтармен тура жəне кері санау; 2, 4, 6, 8, 10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы табу |
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар: Сандық топтармен тура, кері санайды |
|
2.Оқушылардың көпшілігі: Санның жартысын табады |
|
3. Кейбір оқушылар: 2, 4, 6, 8, 10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы табу |
Тілдік мақсаты |
Санның жартысы, жарты |
|
10,8,6,4,2, сандарының жартысын қалай табады?
3 саны 6 санының жартысы дегенде ділелдей аласыңба?
|
Құндылықтарға дарыту |
Ынтымақтастық. |
Алдыңғы оқу (өткен тақырып) |
Бізді қоршаған орта тақырыбына қатысты ой қозғайды; пікірлерін ортаға салады. Тура және кері ретпен санауды біледі. |
Жоспар |
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру.Тренинг «Сәттілік тілеу» Санау дағдыларын қайталау1.Бірліктермен тура санау2.Ондықтармен кері санау3.1 онд 2 бірл, 3 онд, 1 онд5бірл, 8 онд, 6 онд, 9 онд? Қандай сандарТақтаға 4 оқушы шығарып осы оқушылардың жартысы отырсын, екеуі тақтада қалсын деп тапсыру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауБүгінгі оқу мақсаты :— Сандық топтармен тура, кері санайды— Санның жартысын табады —2, 4, 6, 8, 10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы табу.Жұппен жұмыс:1 тапсырма. Құстар. Екі бұтаққа суықторғайлар мен кептерлер қона алады, ал үйректер мен қарлығаштар қона алмайды. Дескриптор:Білім алушы— Қай құс тобы екі бұтаққа бөлініп қонғанда, бірдей мөлшерде қона алатынын анықта.
Топпен жұмыс:2 тапсырма: Оқулықпен жұмыс Әр топтағы заттар санының жартысын тап: 1-топ:10 кітап2-топ: 4 фломастер3-топ: 8 кітапІІІ. Сергіту сәті: ІV. Жеке жұмыс:Қалыптастырушы бағалау:Шәйнекте үшлитр су бар. Шәйнектегі судың көлемін анықтау үшін нешеыдыс керек? Белгілеңіз.Дескриптор:Білім алушы— шәйнектің сыйымдылығына сәйкес ыдыстардың санын анықтайды және белгілейді.Рефлексия —10,8,6,4,2, сандарының жартысын қалай табады?—3 саны 6 санының жартысы дегенде дәлелдей аласыңба?—.Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар
|
Критерийлер бойынша бағалау.
|
Оқулықпен жұмыс
|
Рефлексия |
Сабақ мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар сабақта не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
МектепПәні: Математика |
№28 ІТмектеп-лицейі |
Күні:11 .12.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны30 |
Қатыспағандар саны |
Бөлім атауы |
Бізді қоршаған орта |
Сабақтыңтақырыбы: |
Заңдылықтар |
Оқу мақсаты |
1.4.3.1 ** 20 көлеміндегі сандардың/ 100-ге дейінгілондықтардың тізбегін дейін құру,суреттер, фигуралар, белгілер, 100-ге дейінгі сандар тізбегіндегі заңдылықтарды анықтау |
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар: Заңдылық туралы біледі |
|
2.Оқушылардың көпшілігі: Заттар тізбегін санау арқылы заңдылықты анықтайды Іс әрекет, табиғат күйінің тізбектілігін анықтайды |
|
3. Кейбір оқушылар: 100 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды |
Тілдік мақсаты |
Санның жартысы, жарты |
|
10,8,6,4,2, сандарының жартысын қалай табады?
3 саны 6 санының жартысы дегенде ділелдей аласыңба?
|
Құндылықтарға дарыту |
Ынтымақтастық. |
Алдыңғы оқу (өткен тақырып) |
Санның жартысы |
Жоспар |
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру.Тренинг «Сәттілік тілеу» Санау дағдыларын қайталау1.Бірліктермен тура санау2.Ондықтармен кері санау3.1 онд 2 бірл, 3 онд, 1 онд5бірл, 8 онд, 6 онд, 9 онд? Қандай сандарТақтаға 5 оқушы шығарып осы оқушылардыңДұрыс ретпен тұруын тапсыру. Бойларына қарай.—Біз қалай тұрдық?—Белгілі бір ережен, тәртіпті сақтадық. Бүгінгі оқу мақсаты :— Заңдылық туралы біледі — Заттар тізбегін санау арқылы заңдылықты анықтайды Іс әрекет, табиғат күйінің тізбектілігін анықтайды —100 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайдыЖұппен жұмыс:Жұппен жұмыс:1 тапсырма. Оқушылар моншақтарды қарап қалай тізбектелгенін анықтайды.Моншақтар тізбегін жұп сандар арқылы санауМоншақтар тізбегін тақ сандар арқылы санау.Заңдылық дегеніміз – бұл сандар мен фигуралардың белгілі бір тәртіппен орналасу ережесі.Мыалы жыл мезіглдеріне байланысты қандай заңдылық бар деп айтуға болады?Күн ретіне байланысты: таң, күнКемпірқосақ түстеріне байланысты ше?Топпен жұмыс:2-тапсырма Оқулықпен жұмыс 1-топ:Сандар тізбегін оңға және солға қарай жалғастыр.…,…,5,7,9,…,…,2-топ: Заңдылықты сақтай отырып, көше бойындағы үйлердің нөмірін айт. Көшенің қарсы бетіндегі үйлердің нөмірі қандай болады?3-топ: Мысалдар неге осы ретпен берілген? АнықтаІІІ. Сергіту сәті: ІV. Жеке жұмыс:Қалыптастырушы бағалау:Сурет бойынша асқабақтың массасын анықтаңыз. Өрнек құрастырып жазыңыз және мәнін есептеңіз.
= 5кг, 2кгДескриптор:Білім алушы— сурет бойынша өрнек құрастырып, мәнін табады және сәйкес өлшем бірлігін жазады.Рефлексия —Заңдылық деген не?—Заңдылықты көрсету үшін қандай мысалдар келтіре аламыз?—1,2,3,1,2,3 мысал заңдылық па?—Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар
|
Критерийлер бойынша бағалау.
|
Оқулықпен жұмыс
|
Рефлексия |
Сабақ мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар сабақта не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
МектепПәні: Математика |
№28 ІТмектеп-лицейі |
Күні:12 .12.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны30 |
Қатыспағандар саны |
Бөлім атауы |
Бізді қоршаған орта |
Сабақтыңтақырыбы: |
Заңдылықтар |
Оқу мақсаты |
1.4.3.1 ** 20 көлеміндегі сандардың/ 100-ге дейінгілондықтардың тізбегін дейін құру,суреттер, фигуралар, белгілер, 100-ге дейінгі сандар тізбегіндегі заңдылықтарды анықтау |
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар: Заңдылық туралы біледі |
|
2.Оқушылардың көпшілігі: Заттар тізбегін санау арқылы заңдылықты анықтайды Іс әрекет, табиғат күйінің тізбектілігін анықтайды |
|
3. Кейбір оқушылар: 100 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды |
Тілдік мақсаты |
Санның жартысы, жарты |
|
10,8,6,4,2, сандарының жартысын қалай табады?
3 саны 6 санының жартысы дегенде ділелдей аласыңба?
|
Құндылықтарға дарыту |
Ынтымақтастық. |
Алдыңғы оқу (өткен тақырып) |
Санның жартысы |
Жоспар |
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру.Тренинг «Сәттілік тілеу» Санау дағдыларын қайталау Нөмірленген үйлер. Дарын үйлерді нөмірледі. Ол қандай қате жіберді? 1 3 5 6 7 9Бүгінгі оқу мақсаты :— Заңдылық туралы біледі — Заттар тізбегін санау арқылы заңдылықты анықтайды Іс әрекет, табиғат күйінің тізбектілігін анықтайды —100 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайдыЖұппен жұмыс:Жұппен жұмыс:1 тапсырма. Оқушылар моншақтарды қарап қалай тізбектелгенін анықтайды.Моншақ тізбегіндегі қатені тап.
Заңдылық дегеніміз – бұл сандар мен фигуралардың белгілі бір тәртіппен орналасу ережесі.Топпен жұмыс:2-тапсырма Оқулықпен жұмыс 1-топ:Қай фигуралардың орны ауысып кетті? 112 бет а)2-топ: Қай фигуралардың орны ауысып кетті? 112 бет ә)3-топ: Қай фигуралардың орны ауысып кетті? 112 бет б)Қателерді түзе.ІІІ. Сергіту сәті: ІV. Жеке жұмыс:Мысалдардағы заңдылықты анықта.Ол қай жерде бұзылған?80-40 20+20 30+1010+30 90-50 60-2070-30 50-20 50-10Рефлексия —Заңдылық деген не?—Заңдылықты көрсету үшін қандай мысалдар келтіре аламыз?—1,2,3,1,2,3 мысал заңдылық па?—Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар
|
Критерийлер бойынша бағалау.
|
Оқулықпен жұмыс
|
Рефлексия |
Сабақ мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар сабақта не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
МектепПәні: Математика |
№28 ІТмектеп-лицейі |
Күні: 13 .12.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны30 |
Қатыспағандар саны |
Бөлім атауы |
Бізді қоршаған орта |
Сабақтыңтақырыбы: |
Бас қатырғыш тапсырмалар |
Оқу мақсаты |
1.4.2.2 бірдей цифрлары,фигуралары, ребустары бар жұмбақтарды шешу |
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар: Математикалық басқатырғыштарды біледі |
|
2.Оқушылардың көпшілігі: Жасырын сөздер, компьютер басқатырғыштарын шеше алады |
|
3. Кейбір оқушылар: Өздері құрастыра алады. |
Тілдік мақсаты |
Әр басқатырғышты шешуде математикалық тілде сөйлейді. |
|
Басқатырғыштар |
Құндылықтарға дарыту |
Ынтымақтастық. |
Алдыңғы оқу (өткен тақырып) |
Заңдылықтар |
Жоспар |
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру.Жұмбақ есеп шешу:Ертеде бір жалғыз кемпір болыпты. Жаз болып ел жайлауға көшкенде жұртта қалған, сүйенері жоқ кемпірдің жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар келіпті.Кемпір бұлар менің жалғыз сиырымды ұрламақ болған екен, мен де оларды алдайын деп:Сапырып-сапырып Арманға бер.Құйып,құйып алмасқа берЕсіктегі екеуге берТөрдегі төртеуге берӨзің іш те маған бер (10 адам)Басқатырғыш туралы түсінік беру. Топтарға үшбұрыштарды таратып, түсіндіру.Оқулық бойынша басқатырғыштарды шешу:Жасырын сөздерКомпьютерШығарып көруОрындап көруШирату жаттығуы: бейнежазба арқылыҚосымша тапсырмалар. Цифрларға сәйкес әріптерді тапЗаңдылықта тауып сиқырлы шаршыны толтырСудокуБүгінгі оқу мақсаты :— Математикалық басқатырғыштарды біледі— Жасырын сөздер, компьютер басқатырғыштарын шеше алады— Өздері құрастыра алады.заңдылығын анықтайдыЖұппен жұмыс:1 тапсырма. Жасырын сөздерӘрбір сан әліпбидегі әріпті білдіреді. Мысалы,1- А әрпі,себебі а-бірінші әріп. 3-Б5-?12-?Топпен жұмыс:2-тапсырма Оқулықпен жұмыс 1-топ:Компьютер. Әр компьютердің қай қуат көзіне қосылып тұрғанын анықта.114 бет2-топ: Шығарып көр:Бірінші кестедегі сандарға байланысты заңдылықты тап. Заңдылыққа сүйеніп, келесі кестелерді толтыр. 115 бет3-топ: Орындап көр.Алты сіріңке шиінен 6 цифрын құрастыр. 9 цифры шығатындай етіп, 1 шиді ауыстырып қойғанда тағы қандай цифрды алуға болады? 115 бетІІІ. Сергіту сәті: ІV. Жеке жұмыс:3-тапсырмаҚалыптастырушы бағалау:Суретке мұқият қараңыз. Заңдылығы бұзылған суретті тауып, қоршаңыз.
Білім алушы— заңдылығы бұзылған суретті анықтайды және қоршайды..Рефлексия —Басқатырғыш дегеніміз не?—Оның басқа математикалық есептерден қандай айырмашылығы бар?—Басқатырғыштар шешу ұнай ма?
|
Критерийлер бойынша бағалау.
|
Оқулықпен жұмыс
|
Рефлексия |
Сабақ мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар сабақта не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
МектепПәні: Математика |
№28 ІТмектеп-лицейі |
Күні:19 .12.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны30 |
Қатыспағандар саны |
Бөлім атауы |
Бізді қоршаған орта |
Сабақтыңтақырыбы: |
Басқатырғыш тапсырмалар |
Оқу мақсаты |
1.4.2.2 **бірдей цифрлары,фигуралары, ребустары бар жұмбақтарды шешу |
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар: Басқатырғыш сөзін біледі
|
|
2.Оқушылардың көпшілігі: Әр түрлі басқатырғыштарды шеше алады |
|
3. Кейбір оқушылар: 100 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды |
Тілдік мақсаты |
Әр басқатырғышты шешуде математикалық тілде сөйлейді. |
|
Басқатырғыштар, ребустар |
Құндылықтарға дарыту |
Ынтымақтастық. |
Алдыңғы оқу (өткен тақырып) |
Санның жартысы |
Жоспар |
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру.Санау дағдыларын қайталау
Ондықтармен тура санау
Бірліктермен кері санау
Ондықтармен кері санау
Жұп сандармен санау
Тақ сандармен санау.
Жұмбақ есептер шешу:Екі мысықтың неше аяғы бар?Екі қоянның неше құлағы бар?Екі қойдың неше құлағы бар?Үш иттің неше аяғы бар? Ребус шешуді үйрену.
Шығарып көру, шаршының санын табу.
Ширату жаттығуы: бейнежазба арқылыҚосымша тапсырмалар. Ребустар шешу. Бүгінгі оқу мақсаты :1. Басқатырғыш сөзін біледі2. Әр түрлі басқатырғыштарды шеше аладыЖұппен жұмыс:1 тапсырма. Құрамында сандары бар жұмбақесептер шешу.К3, 7қарақшы, к3ік, 9құмалақ, жел90, 8көз. Топпен жұмыс:2-тапсырма Оқулықпен жұмыс ІІІ. Сергіту сәті: ІV. Жеке жұмыс:Қалыптастырушы бағалау:Тапсырма
Моншақтағы сандар тізбегін толықтырыңыз.
11
Дескриптор:Білім алушы— тізбектілікті сақтай отырып, белгісіз сандарды жазады.Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар
|
Критерийлер бойынша бағалау.
|
Оқулықпен жұмыс
|
Рефлексия |
Сабақ мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар сабақта не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |