Ашық сабақ. «Көркемдік кестемен бұйымды безендіру». 5 сынып

0
Сәндік-қолданбалы шығармашылықСынып: 5 сынып( қыз балаларға арналған)Мұғалімнің аты-жөні: М.С.Сагинбаева Сабақ тақырыбы Көркемдік кестемен бұйымды безендіру. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Шығармашылық идеялардың көркем көрінісі және жасау технологиясы5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.5.2.3.3-*Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.5.2.6.1.-Материалдар мен құралдарды техника қауіпсіздігін сақтап,қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау Сабақ мақсаттары
  • Алдыңғы сабақта орындаған тәжірибелік жұмысты жалғастыру мақсатында қолданады;(ою-өрнектің нобайы)
  • Нобай жасау барысында ассиметрия, симметрия және ритм сынды заңдылықтарды ұстанады;
  • Жасалған нобай бойынша тігіс түрлерін пайдаланып, ою-өрнекті кестелейді;
  • Іс-тәжірибелік жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін ұстанады;
  • Уақытты тиімді пайдаланады;
  • Бағалаукритерийлері
  • 1.Жасалған нобай бойынша тігіс түрлерін анықтайды;
  • 2.Жібектен немесе мақтадан жасалынған кестеге арналған жіптермен кестелейді;
  • 3.Қауіпсіздік ережесін ұстанады;
  • Тілдік мақсаттар Сабақтағы лексикамен терминалогия Сәндік-қолданбалы өнер, бұйым, жасау технологиясы, пішін, нобай, құрамы, ырғақ, сызық, , кесте, инешаншым, тігім, тігістер, өру

    Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделіп, мен…Қазақ ұлттық мәдениетінің ерекшелігі…. тұрады. Мен ою-өрнек композициясын ….. жасау үшін қолдандым.Берілген бұйымды жасауда шебер келесі… қолданды.

    Құндылықтардыдарыту — сұрақтарға жауап беру барысында оқушылар ойын ашық айту арқылы ашықтық құндылығын арттыра түседі: — ынтымақтастықпен жұмыс жасай отырып, бір-бірлерінің ойын сыйластықпен тыңдай біледі;— өмір ойы еңбектену арқылы өзіне бай және қажетті қор жинақтайды;— шығармашылық жұмыс жасай отырып қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылықтары артады. Пәнаралықбайланыстар Бұлсабақтағытақырып, негізіненжаратылыстанужәнеқазақәдебиетіпәніментығызбайланысты. Жаратылыстанупәніарқылықыздарөрнектердіңшығутарихынаүңілсе, қазақәдебиетіарқылы, қазақхалқыныңсәндік –қолданбалыөнеріндегікестеменбізкестенің, кестелептоқуөнерініңнегізгіорынымен маңыздылығынтүсінеді; АКТ қолданудағдылары Сабақ барысында презентация көрсету үшін компьютер қолданылады. Оқушылар өз дағдыларын жетілдіреді, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады.Презентациялар және видеобейнелер көрсетіледі. Бастапқы білім Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А Сәндік-қолданбалы шығармашылықСабақ тақырыбы: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау.Осы тақырып бойынша қыздар жұмыс жасап, ою-өрнек түрлеріне және кесте өнеріне зерттеу жүргізіп, зерттеу нәтижесінде практикалық жұмыс барысында оқушылар кесте түрлерімен танысып, өздері нобай бойынша кесте жұмысын жасап шығады. Сабақбарысы Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет Ресурстар

    Сабақтың басы

    Сабақ ортасы

    Сарамандық жұмыс

    Сабақтың соңы

    Кері байланыс

    Психологиялық ахуал. Сабақты жақсы көңіл-күйде бастау мақсатында оқушылар сәлемдескеннен кейін ортаға шығып, шеңбер құрып жақсы тілектер айтады.Жіптер арқылы 2 топқа бөлінеді:1 топ – тоқымашылар2 топ кестешілерБіріктірудегі негізгі мақсат,оқушылардың топпен жұмыс жасаудағы дағдыларын дамыту.Топтықжұмыс.Алдыңғыоқудықайталауүшін «Қарлыкесек» әдісіарқылысұрақтарғажауапалынады.ДескрипторБілімалушы:— сұрақтарғадұрысжауапбереді;— өзойынеркінжеткізеді;Осы критерийлер бойынша оқушылар жұмыс жасайдыосын бағалау процессі жүреді. Бағалау парағы сабақ жоспарына сай алдын-ала дайындалады. Сабақтың басында бағалау парағы әр топқа беріледі және топбасшы сабақ барысында бағалап отырадыағалау + белгісімен белгіленеді. Сабақтың аяғында жинаған жалпы бағасы шығарылады. Соған байланысты оқушының тапсырманы қаншалықты орындағандығын білуге болады

    Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту үшін слайд көрсетіліп, бізкестенің түрлері туралы, сәндік –қолданбалы өнер жайлы айтылады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырылады.Сабақ тақырыбыөркемдік кестемен бұйымды безендіру.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:* Шығармашылық идеялардың көркем көрінісі және жасау технологиясы*Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.*Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.Оқу мақсаттары айтылып болған соң,міндетті түрде қауіпсіздік ережелері айтылады:

  • Құрал –жабдықтармен мұқият жұмыс жасау;
  • Сабақ барысында қолданатын заттарды бір-бірне лақтырмау;
  • Ережеге сай жұмыс жасау;
  • Жеке жұмыс: Ары қарай шығармашылық жұмыс жасау үшін, оқушылар мақта матасынан жасалынған, ақ түсті беторамал алып келеді, сол орамалдың бетіне оқушылар кестемен жұмыс жасайды. ДескрипторБілім алушы: Нобайға қарап кестелеуді жалғастырады; Кестені тоқуда симметрия заңдылығын ұстанады; -Кестенің дұрыс тоқылуын қадағалайды;Қауіпсіздік ережесін ұстанады;

    Дифференциациялық тапсырма бұл сабақта паралеллді түрде жүреді. Өйткені, оқушының жалпы сыныппен, жас ерекшелігіне қарай берілетін тапсырмаға қарамай, әр оқушының ізденіс жұмысы әртүрлі болады. Құрылысы күрделі, түстік шешімі әртүрлі түстерді үйлестіріп кестелесе осы тапсырма бойынша баланың деңгейі жоғары болғаныл, егер құрылымы онша күрделі емес бірнеше иірімнен ғана тұратын нобай болса, онда деңгейі төмендеу деген сөз.

    «Бір қадам» әдісі арқылы оқушылар мақал – мәтел айтып жарысады.Сергіту сәті. «Оп — оңай» әні.Кестемен жұмыс барысында оқушыларға көркем еңбекке байланысты жаңылтпаштар мен жұмбақтар беріледі.

    Көркем кестемен сәнделген бұйымдар

    Тапсырма парақшалары

    Бағалау парағы

    Қазақ сәндік-қолданбалы өнерКесте баумен кестелеу қолөнер шеберлігі бойынша видеобейне, дыбыстық жазба

    Қолөнердің түрлері; КестеЖаңадан үйренушілерге кесте

    Кестені орындауға арналған қажетті материалдар: инелер, қайшыларймақ, ирис және мулине жіптер, кергіш, маталар.

    Ән

    Тест парақшалары

    Стикерлер

    Сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға тесттік жұмыс беріледі.Тест сұрақтары 1 — топ

  • Сәндік қолданбалы өнердің ішіндегі ең көп тараған өнер түрі?
  • а) кесте өнері ә) зергерлік өнері б) ұсталық өнері2) Кесте кергішті қай қолда ұстаған дұрыс?а) оң қолдаә) сол қолдаб) аяқта3) Жануар текті оюөрнектер қандай бұйымдарда қолданылады? а) тұрмыста ә) киімде б) әшекейлерде4) Өрнек элементтерінің үйлесімді реттілікпен орналасуы қалай аталады? а) матив ә) раппорт б) симметрия Тест сұрақтары 2- топ

  • Кесте тігістері неше топқа бөлінеді?
  • а) 2 ә) 4 б) 62) Жұмыс көзден қанша қашықтықта болуы керек? а) 30-40 см ә) 15-20см б) 50-60см 3) Қазақта ою өрнектер неше топқа бөлінеді? а) 4 ә) 3 б) 24) Өрнек элементтерінің белгілі бір реттілікпен кезектесуі қалай аталады?а) ырғақә) элементб) ассиметрия

    ДескрипторБілімалушы:

  • сұрақтарға дұрыс жауап береді;
  • кесте түрлерін ажырата біледі
  • Кері байланыс «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы сабақтың ұтымды тұстарымен келесі сабақта жақсартуға болатын тұстарына ұсыныс жаза алады.

    Қорытындылау мақсатында мұғалім жалпы сабаққа кері байланыс береді. Оқушылардың жасаған әр-бір іс-әрекеті жайлы, бағалау парағындағы нәтижені айтып өтеді.

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.