Ашық сабақ. «Көркемдік кестемен бұйымды безендіру». 5 сынып
•Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделіп, мен…•Қазақ ұлттық мәдениетінің ерекшелігі…. тұрады. •Мен ою-өрнек композициясын ….. жасау үшін қолдандым.•Берілген бұйымды жасауда шебер келесі… қолданды.
Сабақтың басы
Сабақ ортасы
Сарамандық жұмыс
Сабақтың соңы
Кері байланыс
Психологиялық ахуал. Сабақты жақсы көңіл-күйде бастау мақсатында оқушылар сәлемдескеннен кейін ортаға шығып, шеңбер құрып жақсы тілектер айтады.Жіптер арқылы 2 топқа бөлінеді:1 топ – тоқымашылар2 топ –кестешілерБіріктірудегі негізгі мақсат,оқушылардың топпен жұмыс жасаудағы дағдыларын дамыту.Топтықжұмыс.Алдыңғыоқудықайталауүшін «Қарлыкесек» әдісіарқылысұрақтарғажауапалынады.ДескрипторБілімалушы:— сұрақтарғадұрысжауапбереді;— өзойынеркінжеткізеді;Осы критерийлер бойынша оқушылар жұмыс жасайды.Сосын бағалау процессі жүреді. Бағалау парағы сабақ жоспарына сай алдын-ала дайындалады. Сабақтың басында бағалау парағы әр топқа беріледі және топбасшы сабақ барысында бағалап отырады.Бағалау + белгісімен белгіленеді. Сабақтың аяғында жинаған жалпы бағасы шығарылады. Соған байланысты оқушының тапсырманы қаншалықты орындағандығын білуге болады
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту үшін слайд көрсетіліп, бізкестенің түрлері туралы, сәндік –қолданбалы өнер жайлы айтылады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырылады.Сабақ тақырыбы:Көркемдік кестемен бұйымды безендіру.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:* Шығармашылық идеялардың көркем көрінісі және жасау технологиясы*Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.*Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.Оқу мақсаттары айтылып болған соң,міндетті түрде қауіпсіздік ережелері айтылады:
Жеке жұмыс: Ары қарай шығармашылық жұмыс жасау үшін, оқушылар мақта матасынан жасалынған, ақ түсті беторамал алып келеді, сол орамалдың бетіне оқушылар кестемен жұмыс жасайды. ДескрипторБілім алушы: — Нобайға қарап кестелеуді жалғастырады; — Кестені тоқуда симметрия заңдылығын ұстанады; -Кестенің дұрыс тоқылуын қадағалайды;—Қауіпсіздік ережесін ұстанады;
Дифференциациялық тапсырма бұл сабақта паралеллді түрде жүреді. Өйткені, оқушының жалпы сыныппен, жас ерекшелігіне қарай берілетін тапсырмаға қарамай, әр оқушының ізденіс жұмысы әртүрлі болады. Құрылысы күрделі, түстік шешімі әртүрлі түстерді үйлестіріп кестелесе осы тапсырма бойынша баланың деңгейі жоғары болғаны.Ал, егер құрылымы онша күрделі емес бірнеше иірімнен ғана тұратын нобай болса, онда деңгейі төмендеу деген сөз.
«Бір қадам» әдісі арқылы оқушылар мақал – мәтел айтып жарысады.Сергіту сәті. «Оп — оңай» әні.Кестемен жұмыс барысында оқушыларға көркем еңбекке байланысты жаңылтпаштар мен жұмбақтар беріледі.
Тапсырма парақшалары
Бағалау парағы
Қазақ сәндік-қолданбалы өнер – Кесте – баумен кестелеу қолөнер шеберлігі бойынша видеобейне, дыбыстық жазба
Қолөнердің түрлері; КестеЖаңадан үйренушілерге кесте
Кестені орындауға арналған қажетті материалдар: инелер, қайшылар,оймақ, ирис және мулине жіптер, кергіш, маталар.
Ән
Тест парақшалары
Стикерлер
а) кесте өнері ә) зергерлік өнері б) ұсталық өнері2) Кесте кергішті қай қолда ұстаған дұрыс?а) оң қолдаә) сол қолдаб) аяқта3) Жануар текті оюөрнектер қандай бұйымдарда қолданылады? а) тұрмыста ә) киімде б) әшекейлерде4) Өрнек элементтерінің үйлесімді реттілікпен орналасуы қалай аталады? а) матив ә) раппорт б) симметрия Тест сұрақтары 2- топ
а) 2 ә) 4 б) 62) Жұмыс көзден қанша қашықтықта болуы керек? а) 30-40 см ә) 15-20см б) 50-60см 3) Қазақта ою өрнектер неше топқа бөлінеді? а) 4 ә) 3 б) 24) Өрнек элементтерінің белгілі бір реттілікпен кезектесуі қалай аталады?а) ырғақә) элементб) ассиметрия
ДескрипторБілімалушы:
Кері байланыс «Екі жұлдыз –бір тілек» әдісі арқылы сабақтың ұтымды тұстарымен келесі сабақта жақсартуға болатын тұстарына ұсыныс жаза алады.
Қорытындылау мақсатында мұғалім жалпы сабаққа кері байланыс береді. Оқушылардың жасаған әр-бір іс-әрекеті жайлы, бағалау парағындағы нәтижені айтып өтеді.
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.