Күні: 23.11.2018 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: А. Р. Досанова |
СЫНЫП: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Көлдер мен мұздықтар |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
8.3.3.5 көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды |
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Көлдер туралы оқушылардың білімдерін кеңейтіп, тілдесуге үйрету.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: көлдер туралы алған мағлұматтарын естеріне түсіре отырып, білімдерін бекіту. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі |
Берілген ақпаратпен жұмыс жасай алады. Тақырып бойынша сөйлем құрастыра алады.Мен тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеремін.Мен осы тақырып бойынша сөйлем құрастыра аламын. |
Тілдік құзіреттілік |
Түсіндірмелі Қазақстанның физикалық картасы |
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу |
8.3.3.4-Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде өзендердің гидрологиялық режимін түсіндіреді. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
Сабақтың басталуы5 минут |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, оқу құралдарын түгендеу.Топқа бөлемін : «Қайықтар және мұздықтар жинағы арқылы» топқа бөлінеді. Көк түс – І-топ «Көлдер»Ақ түс – ІІ-топ «Мұздықтар»
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып оқушылары ортада бір шеңбер құрып,қаламсап арқылы бір бірімен байланыстарын үзбей 3 рет отырып,тұру керек.
|
Кесілген қайықтар және мұздықтар жинағы |
5 минут |
Үй тапсырмасын «Жасырылған сандар» арқылы сұрау.1. Өзен қоректенуініңбасты типтерін ата.2. Өзен дегеніміз не? 3. Гидрологиялық режимі жылдың түрлі маусымында әр түрлі бола ма?4. Глобуспен жұмыс. Өзеннің ұзындығын өлшеу.5. Гидрографты график арқылы сызып бер.6. Ғалым Б.Д.Зайков ТМД аумағындағы барлық өзендерді неше топқа бөлді және атап бер. |
|
Сабақтың ортасы.Білу, түсіну10 минут |
1-тапсырма: Көлдер мен мұздықтарға жоспар бойынша сипаттама беруІ – топқа тапсырма: Жоспар бойынша көлге сипаттама береді.1. Көл қазаншұңқырының жағалау аймағының элементтері жазу.2. Көлдердің жіктелуі.3. Химиялық құрамы. 4. Көлдердің қоректенуі.5. Көлдердің термиялық режимі.
ІІ-топқа тапсырма: Жоспар бойынша мұздықтарға сипаттама береді.1. Мұздықтардың табиғаттағы рөлі.2. Мұздықтардың пайда болу шарттары.3. Мұздықтардың түрі.4. Мұздықтың жылыстауы.
ҚБ: Ауызша бағалау.
|
Оқулық,мәтіндер.
Ватман, түрлі-түсті маркерлер.
|
Қолдану10 минут |
2-тапсырма: І – топқа тапсырма: Оқушылар өздері қалаған бір көлге сипаттама береді.1. Көл атауы, топонимикасы.2. Географиялық сипаттама.3. Шаруашылықта қолданылуы.4. Су теңгерімі бойынша бөлінуі (ағынды, ағынсыз).5. Көлдің қоректенуі.6. Көлдің аумағы.7. Көлдің тереңдігі.8. Картадан көрсету.
ІІ-топқа тапсырма: Оқушылар өздері қалаған бір мұздыққа сипаттама береді.1. Мұздық атауы, топонимикасы.2. Географиялық сипаттама.3. Қандай өзендер бастау алады?4. Мұздықтың қай түріне жатады?5. Өздерін таңдаған мұздықтың моделін жаса.6. Картадан көрсету.
ҚБ: «Сэндвич» стратегиясы
|
|
Сабақтың аяқталуы5 минут |
3-тапсырма: Жұптық жұмыс. «Бес жолды өлең»Үлгі: 1. Зат есім 2. Сын есім 3. Етістік 4. Сезімді білдіретін тіркес 5. Синоним
ҚБ: Мұғалімнің ауызша мадақтауы.
4-тапсырма: Қорытынды ретінде кластер толтырайық
|
|
Кері байланыс5 минут |
«Көлдер тобы» |
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Сабақ барысында, сабақ мақсат мен саралау тапсырмалары берілді. Ойлау деңгейлеріне лайықты тапсырманыигерді.Дарынды және қолдауды қажет ететін оқушыларға күрделі тапсырмалар беріледі. |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз.?
«Табиғат макеті» әдісі арқылы ой қозғаймын, оқушыларға сұрақ қою арқылы диалогқа түсе отырып, қолдау көрсетемін. Топпен бағалау. Жұптық бағалау. Жеке бағалау жүрді.Сонымен қатар «Сэнвич» әдісі қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланды.Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады. Керісінше бала өз ойын ашық жазып іліп кетуіне болады. Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады, жұптық жұмыс жүреді. Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау. Оқушының бір-бірінен ақпарат алу дағдысын қалыптастыру.
|
Пәнаралық байланыстар.Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану.
Оқушылар сараланған тапсырмаларды орындағанда қәуіпсіздік ережелері ескертіледі.
Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау,интерактивті тақтаны 20 минуттан артық қолданбау .
|