Ашық сабақ Керемет күмбез 3 сынып

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Ашық сабақ Керемет күмбез 3 сынып

Автор: Елтай Нағима Әлсеитқызы

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 3 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-20


Материал туралы қысқаша түсінік

Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ беретін бастауыш сынып мұғалімдері үшін қажет материал




«СӘУЛЕТ ӨНЕРІ» БӨЛІМІ БОЙЫНША ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№120 Б.Момышұлы атындағы ЖОМ
Күні:04.12.2018 жыл Мұғалімнің аты-жөні:Елтай Нағима Алсейтқызы
Сынып: 3 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім Сәулет өнері
39-сабақтың тақырыбы Керемет күмбез
Оқу бағдарламасына сілтеме 1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау.
Осы сабақта қол жеткізі летін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.
Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар: шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқын ажыратады.Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды, іс-әрекеттеріне баға береді.Кейбір оқушылар: оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Құндылық Өнерді бағалай отырып мақсатқа жету
Пәнаралық байланыстар Дүниетану
АКТ-ны қолдану дағдылары Видео проектор, презентация, үнтаспа
Алдыңғы білім «Уақыт» бөлімі

Жоспар

Уақыт Жоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар
Сабақтың Қызығушылықты ояту. Слайд 2
басы Сыныпты қалыпқа келтіру.
Ойсергек:Аспанға қараймын айды көремін,Төменге қараймын жерді көремін.Оңға бұрыламын, солға бұрыламын,Егеменді елді көремін.
«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар қою

  • Қой жүнінен жасайды, жүнді бояп ою өрнек салады, қайнаған су құйып шиге орайды. Аяқпен тепкілейді, әйелдер қолмен білектейді (текемет)
  • Ағаштан жасайды, ою өрнекті қорап. Ішіне құрт, мейіз, дәмді асты сақтайды. (кебеже)
  • Киіз үй бөлігінің бірі, ол жоғарыда тұрады. Ер бала соның иесі болады.(шаңырақ) — осы ерекшеленген әріптерден сөз құра
  • Сабақтың ортасы Мағынаны ажырату.Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру.1-тапсырма. Сөзжұмбақты шеш. Ол үшін берілген мақал- мәтелдегі көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қой.

  • … – ортақ, ай – ортақ, Жақсы –ортақ.
  • Жақсылардың … – Жанып тұрған шамдай.
  • Ырыс алды – ….
  • Әдепті … – арлы бала.
  • Еріншектің …бітпес.
  • … теңгең болғанша, жүз досыңболсын.
  • Мақал-мәтелдер жинағы

    Күмбездің суреті

    Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).Керемет күмбез«Балалар философиясы» әдісі. Тақырыпты болжау.Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.Дескриптор: оқушылар мәтінді болжай алады

    Тыңдалым. 2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. «Керемет күмбез»ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Мәтін бойынша кестені толтыр.Түсіну.

    Негізгі ақпараттарҚосымша ақпараттар

    Үнтаспа

    Қожа Ахмет Ясауи кесенесінің суреті
    Қолдану. Оқылым. Жұптық жұмыс (тауып оқу).3-тапсырма. Мәтіннен қандай ақпарат алдың? Сызбаға түсір.ҚБ ретінде: дәптердегі 2-тапсырма. Мәтіннен нақты ақпаратты тауып, себебін түсіндір.«Мен үшін нақты ақпарат,себебі».Сергіту сәті: «Ұлы даланың жеті қыры» елбасымыздың мақаласы бойынша мұғалім түсіндірмесіҚазақстанда тағы қандай сәулетті ғимараттар бар? Шығармашылық жұмыс: (топпен) «345 стратегия»Мәтіндегі оқиғалардан дәлелдер келтіре отырып, кейіпкерлерді сипатта (5 сөйлемнен кем емес).Бағалау критерийі: Шығармадағы кейіпкерлердің мінез- құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжай алады.

    Сызба

    Бағалау парағы

    Слайд Слайд Слайд 3 топ 4 минутта 5 сөйлем жазады1 – топ «Ат өнері»2 топ «Қожа Ахмет Иассауи кесенесі туралы аңыз»3 топ «Алтын адам»

    Бағалау. БК бойынша бағаланады. Тайқазан
    Сабақтың соңы Кері байланыс. Ауызша.Рефлексия. Бес саусақМен бүгінбілдім. Менүйрендім. Менің көңіл күйім қазір қандай?Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе? Жетсек, қалай жеттік, не істедік?

    Қосымша мағлұматтар

    Дифференциация –Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықтымеңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Ойлану: Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1.2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

  • 2.
  • Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

    1 К ү н
    2 Ү л г і л і
    3 ы н т ы М а қ
    4 Б а л а
    5 Е р т е ң і
    6 ж ү З







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.