Ашық сабақ Допты алып жүру

0

Материал туралы қысқаша түсінік

6 сынып Допты алып жүру

 

Оқу пәнінің 11-сыныптағы базалық білім мазмұны

Спорт бөлімдеріне бөлінген сағатар сызба кестесі:

Оқу бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Z
Базалық 1.Жеңіл атлетика 12     12 24
2.Спорт ойындары 12 20 12 44
3.Гимнастика   14 10   24
4.Ұлттық ойындар   4   4
5.Дойбы,шахмат   4     4
Оқу жылы бойынша сағаттар саны Z 26 22 30

 

24 102

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бөлім/ ортақ тақырып Сабақ тақырыбы Оқыту мақсаты Сағат саны Мерзімі Ескерту
1-тоқсант 27 сағат
  1-бөлім 12 сағат

Жеңіл

атлетика

түсінігі және

қозғалыстың

озық

дағдысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қауіпсіздік ережесі.

 

 

11.1.2.1.Дене  белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару

стратегиясын жүзеге асыру

1    
   

 

Жүгіру және оның  түрлері

 

 

11.1.2.1. Спорттық арнайы қимыл-

қозғалыс дағдыларының дәлдігін,

бақылауды және икемділігін кең

ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру

 

 

 

1    
   Төменгі сөре қалыптан үдей жүгіру 11.1.2.1.Дене  белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару

стратегиясын жүзеге асыру

1  

 

 

 
  30-40 м қашықтықты жүгіріп өту 11.1.2.1. Спорттық арнайы қимыл-

қозғалыс дағдыларының дәлдігін,

бақылауды және икемділігін кең

ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру

 

1  

 

 
  Лақтыру және оның

Түрлері

 

11.1.2.1. Спорттық арнайы қимыл-

қозғалыс дағдыларының дәлдігін,

бақылауды және икемділігін кең

ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру

 

1    
  Секіру және оның  түрлері

Кедергілер арқылы жүгіру.

 

11.1.2.1 Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ мерзімді қарқындылығы бар

жаттығуларды талқылау

2    
  800 м жүгіру

2000м(қыздар,ұлдар)уақытқа

11.1.2.1. Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және қалыпқа келу  процесін оңтайландыруды талқылау 2    
  3000м. (қыздар,ұлдар) уақыт есептемейді

 

 

11.1.3.1. Түрлі дене жаттығулары

аясында және жағдаяттарда үздік

үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану

2    
    Бір орыннан,жүгіріп

ұзындыққа секіру әдісі

11.1.3.1. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту 1    
  2-бөлім –

15 сағат

Команда

ойындарында бірлескен

оқу

Баскетбол ойны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке, топтық және

командалық

тактикалық әрекеттер.

11.7.1.1. Дене белсенділігін дамыту

және бағалау үшін тәуекелді басқару

стратегиясын жүзеге асыру

2    
   

 

Ойыншының тұру қалпы.

 

 

11.7.2.1. Бірлескен жұмысты

оңтайландыру мақсатында өзінің және

өзгенің командалық көшбасшылық

дағдысын бағалау

1    
  Ойын арқылы

мәселелерді шешу

дағдылары.

 

 

 

 

 

11.7.2.1 Рөлдерді орындауда туындаған

әртүрлі қозғалыс контекстің жеке

ерекшеліктерін қарау

 

 

1    
  Ойынның негізгі ережесі

 

1    
  Доппен жаттығулар жасау

 

Допты алып жүру

2    
  Адымды тіркестіре, алға және артқа, оң жақ және сол жақ бүйірмен қозғалу.

 

1    
  Бағытты және жылдамдықты өзгертіп жүгіру.

 

 

 

 

11.7.1.1.Өзінің және өзгелердің

қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан

бағалау

 

 

 

1    
    Командалық ойынның

орындалуын талдау.

 

11.7.1.1. Қолайлы оқу ортасын құру

мақсатында басқалармен тиімді жұмыс

дағдысын таңдау және пайдалану

 

1    
  Доп.шабуылдап торға лақтыру

 

1    
  Алаңда орын ауыстыру

 

1    
  Допты оң ж/е сол қол. алып жүру

 

 

1    
  Екі жақты ойын баскетбол 2    
2-тоқсан 21 сағат
  3-бөлім 16 сағат

Гимнастикадағы денені

басқарудың қозғалыс

дағдылары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қауіпсіздік ережесі.

Гимнастикада

компазициялық

элементтер құру.

 

 

11.3.2.1. Дене белсенділігін дамыту

және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру

1    
  Гимнастика:Білім негізі

Сапта орындалатын жаттығулар

 

11.3.2.1. Бірлескен жұмысты

оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау

2    
  Кіші ағаш аттан секіру әдісі

 

 
  Гимнастикалық

снарядтарда денені

басқару

қозғалысының

дағдысы

 

 

11.3.2.1. Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және қалыпқа келу процесін оңтайландыруды талқылау

2    
   

Ағаш аттан асылып секіру секіру әдісі

 

11.3.2.1. Түрлі дене жаттығулары

аясында және жағдаяттарда

үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану

4    
  Аяқты тіреп денені көтеру

 

 
  Арқанға өрмелеу

 

 
  Акробатикалық жаттығулар  
  Тепе — теңдік

гимнастикалық

жаттығулар және

кеңістіктегі дене

қозғалысы

 

 

11.3.2.1. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялар-мен тәжірибе жасау

1    
   Аяқты бүгіп алға жауырынмен тұру

 

11.3.2.1.Өзінің және өзгелердің

қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан

бағалау

1    
  Алға жүгіріп домалап түсу

 

11.3.2.1. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту 2    
  Шалқайып көпір салу/ҚЫЗДАР/кермеге тартылу /ұлдар/  
  4-бөлім –

8 сағат

Қазақстандық

ұлттық ойынындағы

шығармашылық

қабілеттілік

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ ұлттық

ойындарының балама

нұсқалары

 

11.4.2.1. Бәсекелестік кезіндегі

патриотизм, тәртіп, ынтымақтастық

және әділ ойынды анықтау

2    
  Тоғызқұмалақтың  жүрістері

 

 

Ұя маңыздылығы,

 

 

 

«Тұздық » алу

11.4.2.1. Қолайлы оқу ортасын құру

мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын таңдау және пайдалану

2    
  11.4.2.1. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту 2    
  Ұлттық ойындардың

іс –шараларын

ұйымдастыру және

өткізу.

11.4.1.1. Жарыс іс-шараларының

шарттары және төреші ережесін

қолдану

1    
  11.4.1.1. Баламалы идеяларды дамыту мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру 1    
3-тоқсан 30 сағат
  5-бөлім 6 сағат

Гимнастикадағы денені

басқарудың қозғалыс

дағдылары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қауіпсіздік ережесі.

Техникалық

дағдыларды қолдану.

 

11.5.5.1. Дене белсенділігін дамыту

және бағалау үшін тәуекелді басқару

стратегиясын жүзеге асыру

 

 

 

 

 

 

 

 

3    
  Қозғалыс кезінде орындалатын саптық жаттығулар.

 

 
  Жүру түрлері: саптық, аяқтың ұшымен, өкшемен, тізені биік көтеріп, жартылай, толық отырып  
  Ажырау және қосылу арқылы бір колоннадан екі колоннаға сап құру.

 

11.5.5.1. Кейбір жаттығу түрлері үшін

дене қыздыру және қалыпқа келу

процесін оңтайландыруды талқылау

3    
  Қиғаштап, қарама-қарсы бағытпен және жыланша жүру.

 

 
  Шалқайып көпір салу /қыздар/; Кіші ағаш аттан асылып секіру. /ұлдар/  
  6-бөлім – спорт

11 сағат ойны Волейбол

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тактикалық

дағдыларды қолдану. Ойынның негізгі ережесі:

 

Алаңда орын ауыстыру

 

11.5.3.1. Арнайы спорттық

техникаларды орындау кезіндегі

дағдылар мен реттілікті салыстыру және

талдау

 

 

 

 

 

4    
  Допты жоғарыдан қосу, астынан қосу  
  Допты үстінен, астынан екі қолмен қаб, құлап алу әдісі.

 

 
  Допты өз әріптес.жеткізе беру

 

11.6.3.1.Өзінің және өзгелердің

қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан

бағалау

2    
  Допты шабуылдап соғу әдісі

 

 
  Жарыс өткізу және

төрешілікті

ұйымдастыру.

 

11.6.2.1. Салауатты өмір салты мен дене

белсенділігіне деген өз көзқарасын

түсіндіру және нақтылау

1    
   

Көтерілген допқа тосқауыл қою

 

11.6.2.1. Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ

мерзімді қарқындылығы бар

жаттығуларды талқылау

3    
  Тосқауылдан қайтқан доп.қаб.

 

 
  Екі жақты ойын:Волейбол  
  7-бөлім –

15 сағат

Команда

ойындарында бірлескен

оқу

Баскетбол ойны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке, топтық және

командалық

тактикалық әрекеттер.

11.7.1.1. Дене белсенділігін дамыту

және бағалау үшін тәуекелді басқару

стратегиясын жүзеге асыру

1    
  11.7.2.1. Бірлескен жұмысты

оңтайландыру мақсатында өзінің және

өзгенің командалық көшбасшылық

дағдысын бағалау

1    
  Ойын арқылы

мәселелерді шешу

дағдылары.

 

Ойынның негізгі ережесі

 

 

11.7.2.1 Рөлдерді орындауда туындаған

әртүрлі қозғалыс контекстің жеке

ерекшеліктерін қарау

 

 

 

2    
  Доппен жаттығулар жасау

 

 

Допты алып жүру

11.7.1.1.Өзінің және өзгелердің

қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан

бағалау

 

 

 

2    
   

Допты өз әріптесіне беру

 

11.7.1.1. Өзгермелі жағдайларға жауап

қайтара білу қимыл әрекеттерімен

байланысты және балама идеяларды

бағалау

1    
  Командалық ойынның

орындалуын талдау.

Доп.шабуылдап торға лақтыру

 

 

 

11.7.1.1. Қолайлы оқу ортасын құру

мақсатында басқалармен тиімді жұмыс

дағдысын таңдау және пайдалану

 

2    
  Қорғаныста ойнау

Айып добын лақтыру

Алаңда орын ауыстыру

 

11.7.1.1. Баламалы идеяларды дамыту

мақсатында өзінің және өзгенің

шығармашылық қабілетін біріктіру

 

3    
   

 

Допты оң ж/е сол қол. алып жүру

Екі жақты ойын баскетбол

 

11.7.1.1. Жарыс іс-шаралары шарттары

және төреші ережесін қолдану

2    
4-тоқсан 24 сағат
  8-бөлім –

8 сағат

Командалық

ойын – белсенді

қозғалыс нысаны

Волейбол ойны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алаңда орын ауыстыру

Допты жоғарыдан қосу, астынан қосу

Допты үстінен, астынан екі қолмен қаб, құлап алу әдісі.

 

 

11.8.1.1. Дене белсенділігін дамыту

және бағалау үшін тәуекелді басқару

стратегиясын жүзеге асыру

 

3    
  Допты өз әріптес.жеткізе беру

Допты шабуылдап соғу әдісі

11.8.1.1. Спорттық арнайы қимыл-

қозғалыс дағдыларының дәлдігін,

бақылауды және икемділігін кең

ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік

көрсете отырып үйлестіру

2    
  Көтерілген допқа тосқауыл қою

Тосқауылдан қайтқан доп.қаб.

 

 

 

 

11.8.2.1. Түрлі дене жаттығулары

аясында және жағдаяттарда

үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу

және қолдану

2    
   

Екі жақты ойын:Волейбол

11.8.2.1. Дене жаттығуының сапасын

жақсарту мақсатында баламалы

ережелер мен құрылымдық әдістер құру

1    
   

9-бөлім –

7  сағат

Командалық

ойын – белсенді

қозғалыс нысаны

Футбол ойны

 

 

 

 

 

 

Ойын кеңістігіндегі

бағыт -бағдар

дағдысы.

Бағытты және жылдамдықты өзгертіп жүгіру.

Допты аяқтың ішкі жағымен және табанмен тоқтату.

 

 

11.9.2.1. Сенімділік қабілетін жақсарту

үшін тактикалық, стратегиялық,

құрылымдық идеялармен тәжірибе

жасау

 

 

3    
  Допты тоқтату

Қақпашының ойыны.

 

 

 

11.9.2.1 Рөлдерді орындауда туындаған

әртүрлі қозғалыс контекстің жеке

ерекшеліктерін қарау

 

 

2    
  Футбол ойынының элементтерінен құрылған қозғалмалы ойындар. 11.9.2.1. Қимыл қозғалыс

белсенділігімен байланысты

қиындықтарды жеңу және жаңа

стратегиялық дағдыларын дамыту

2    
  10-бөлім –

11 сағат

Денсаулық

және салауатты өмір

салты

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

800 м жүгіру

 

 

11.10.2.1. Дене белсенділігін дамыту

және бағалау үшін тәуекелді басқару

стратегиясын жүзеге асыру

1    
  2000м (қыздар,ұлдар)уақытқа, 3000м. (қыздар,ұлдар) уақыт есептемейді

 

11.10.2.1. Арнайы спорттық

техникаларды орындау кезіндегі

дағдылар мен реттілікті салыстыру және

талдау

2    
  Бір орыннан,жүгіріп ұзындыққа секіру әдісі

 

11.10.2.1. Баламалы идеяларды дамыту

мақсатында өзінің және өзгенің

шығармашылық қабілетін біріктіру

2    
  Жеңіл атлетика және

фитнес

11.10.3.1. Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ

мерзімді қарқындылығы бар

жаттығуларды талқылау

2    
  11.10.3.1. Салауатты өмір салты мен дене

белсенділігіне деген өз көзқарасын

түсіндіру және нақтылау

2