Ашық сабақ Допты алып жүру
Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып Допты алып жүру
Оқу пәнінің 11-сыныптағы базалық білім мазмұны
Спорт бөлімдеріне бөлінген сағатар сызба кестесі:
Оқу бағдарлама түрлері | Бағдарлама бөлімдері | Оқу тоқсандары | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | Z | ||
Базалық | 1.Жеңіл атлетика | 12 | 12 | 24 | ||
2.Спорт ойындары | 12 | 20 | 12 | 44 | ||
3.Гимнастика | 14 | 10 | 24 | |||
4.Ұлттық ойындар | 4 | 4 | ||||
5.Дойбы,шахмат | 4 | 4 | ||||
Оқу жылы бойынша сағаттар саны Z | 26 | 22 | 30
|
24 | 102 |
№ | Бөлім/ ортақ тақырып | Сабақ тақырыбы | Оқыту мақсаты | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту |
1-тоқсант 27 сағат | ||||||
1-бөлім 12 сағат
Жеңіл атлетика түсінігі және қозғалыстың озық дағдысы
|
Қауіпсіздік ережесі.
|
11.1.2.1.Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару
стратегиясын жүзеге асыру |
1 | |||
Жүгіру және оның түрлері
|
11.1.2.1. Спорттық арнайы қимыл-
қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру
|
1 | ||||
Төменгі сөре қалыптан үдей жүгіру | 11.1.2.1.Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару
стратегиясын жүзеге асыру |
1 |
|
|||
30-40 м қашықтықты жүгіріп өту | 11.1.2.1. Спорттық арнайы қимыл-
қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру
|
1 |
|
|||
Лақтыру және оның
Түрлері
|
11.1.2.1. Спорттық арнайы қимыл-
қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру
|
1 | ||||
Секіру және оның түрлері
Кедергілер арқылы жүгіру.
|
11.1.2.1 Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ мерзімді қарқындылығы бар
жаттығуларды талқылау |
2 | ||||
800 м жүгіру
2000м(қыздар,ұлдар)уақытқа |
11.1.2.1. Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және қалыпқа келу процесін оңтайландыруды талқылау | 2 | ||||
3000м. (қыздар,ұлдар) уақыт есептемейді
|
11.1.3.1. Түрлі дене жаттығулары
аясында және жағдаяттарда үздік үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану |
2 | ||||
Бір орыннан,жүгіріп
ұзындыққа секіру әдісі |
11.1.3.1. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту | 1 | ||||
2-бөлім –
15 сағат Команда ойындарында бірлескен оқу Баскетбол ойны
|
Жеке, топтық және
командалық тактикалық әрекеттер. |
11.7.1.1. Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
2 | |||
Ойыншының тұру қалпы.
|
11.7.2.1. Бірлескен жұмысты
оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау |
1 | ||||
Ойын арқылы
мәселелерді шешу дағдылары. |
11.7.2.1 Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контекстің жеке ерекшеліктерін қарау
|
1 | ||||
Ойынның негізгі ережесі
|
1 | |||||
Доппен жаттығулар жасау
Допты алып жүру |
2 | |||||
Адымды тіркестіре, алға және артқа, оң жақ және сол жақ бүйірмен қозғалу.
|
1 | |||||
Бағытты және жылдамдықты өзгертіп жүгіру.
|
11.7.1.1.Өзінің және өзгелердің
қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау
|
1 | ||||
Командалық ойынның
орындалуын талдау.
|
11.7.1.1. Қолайлы оқу ортасын құру
мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын таңдау және пайдалану
|
1 | ||||
Доп.шабуылдап торға лақтыру
|
1 | |||||
Алаңда орын ауыстыру
|
1 | |||||
Допты оң ж/е сол қол. алып жүру
|
1 | |||||
Екі жақты ойын баскетбол | 2 | |||||
2-тоқсан 21 сағат | ||||||
3-бөлім 16 сағат
Гимнастикадағы денені басқарудың қозғалыс дағдылары
|
Қауіпсіздік ережесі.
Гимнастикада компазициялық элементтер құру.
|
11.3.2.1. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
1 | |||
Гимнастика:Білім негізі
Сапта орындалатын жаттығулар
|
11.3.2.1. Бірлескен жұмысты
оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау |
2 | ||||
Кіші ағаш аттан секіру әдісі
|
||||||
Гимнастикалық
снарядтарда денені басқару қозғалысының дағдысы |
11.3.2.1. Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және қалыпқа келу процесін оңтайландыруды талқылау |
2 | ||||
Ағаш аттан асылып секіру секіру әдісі
|
11.3.2.1. Түрлі дене жаттығулары
аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану |
4 | ||||
Аяқты тіреп денені көтеру
|
||||||
Арқанға өрмелеу
|
||||||
Акробатикалық жаттығулар | ||||||
Тепе — теңдік
гимнастикалық жаттығулар және кеңістіктегі дене қозғалысы
|
11.3.2.1. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялар-мен тәжірибе жасау |
1 | ||||
Аяқты бүгіп алға жауырынмен тұру
|
11.3.2.1.Өзінің және өзгелердің
қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау |
1 | ||||
Алға жүгіріп домалап түсу
|
11.3.2.1. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту | 2 | ||||
Шалқайып көпір салу/ҚЫЗДАР/кермеге тартылу /ұлдар/ | ||||||
4-бөлім –
8 сағат Қазақстандық ұлттық ойынындағы шығармашылық қабілеттілік
|
Қазақ ұлттық
ойындарының балама нұсқалары
|
11.4.2.1. Бәсекелестік кезіндегі
патриотизм, тәртіп, ынтымақтастық және әділ ойынды анықтау |
2 | |||
Тоғызқұмалақтың жүрістері
Ұя маңыздылығы,
«Тұздық » алу |
11.4.2.1. Қолайлы оқу ортасын құру
мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын таңдау және пайдалану |
2 | ||||
11.4.2.1. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту | 2 | |||||
Ұлттық ойындардың
іс –шараларын ұйымдастыру және өткізу. |
11.4.1.1. Жарыс іс-шараларының
шарттары және төреші ережесін қолдану |
1 | ||||
11.4.1.1. Баламалы идеяларды дамыту мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру | 1 | |||||
3-тоқсан 30 сағат | ||||||
5-бөлім 6 сағат
Гимнастикадағы денені басқарудың қозғалыс дағдылары
|
Қауіпсіздік ережесі.
Техникалық дағдыларды қолдану.
|
11.5.5.1. Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру
|
3 | |||
Қозғалыс кезінде орындалатын саптық жаттығулар.
|
||||||
Жүру түрлері: саптық, аяқтың ұшымен, өкшемен, тізені биік көтеріп, жартылай, толық отырып | ||||||
Ажырау және қосылу арқылы бір колоннадан екі колоннаға сап құру.
|
11.5.5.1. Кейбір жаттығу түрлері үшін
дене қыздыру және қалыпқа келу процесін оңтайландыруды талқылау |
3 | ||||
Қиғаштап, қарама-қарсы бағытпен және жыланша жүру.
|
||||||
Шалқайып көпір салу /қыздар/; Кіші ағаш аттан асылып секіру. /ұлдар/ | ||||||
6-бөлім – спорт
11 сағат ойны Волейбол
|
Тактикалық
дағдыларды қолдану. Ойынның негізгі ережесі:
Алаңда орын ауыстыру
|
11.5.3.1. Арнайы спорттық
техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті салыстыру және талдау
|
4 | |||
Допты жоғарыдан қосу, астынан қосу | ||||||
Допты үстінен, астынан екі қолмен қаб, құлап алу әдісі.
|
||||||
Допты өз әріптес.жеткізе беру
|
11.6.3.1.Өзінің және өзгелердің
қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау |
2 | ||||
Допты шабуылдап соғу әдісі
|
||||||
Жарыс өткізу және
төрешілікті ұйымдастыру.
|
11.6.2.1. Салауатты өмір салты мен дене
белсенділігіне деген өз көзқарасын түсіндіру және нақтылау |
1 | ||||
Көтерілген допқа тосқауыл қою
|
11.6.2.1. Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ
мерзімді қарқындылығы бар жаттығуларды талқылау |
3 | ||||
Тосқауылдан қайтқан доп.қаб.
|
||||||
Екі жақты ойын:Волейбол | ||||||
7-бөлім –
15 сағат Команда ойындарында бірлескен оқу Баскетбол ойны
|
Жеке, топтық және
командалық тактикалық әрекеттер. |
11.7.1.1. Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
1 | |||
11.7.2.1. Бірлескен жұмысты
оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау |
1 | |||||
Ойын арқылы
мәселелерді шешу дағдылары.
Ойынның негізгі ережесі
|
11.7.2.1 Рөлдерді орындауда туындаған
әртүрлі қозғалыс контекстің жеке ерекшеліктерін қарау
|
2 | ||||
Доппен жаттығулар жасау
Допты алып жүру |
11.7.1.1.Өзінің және өзгелердің
қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау
|
2 | ||||
Допты өз әріптесіне беру
|
11.7.1.1. Өзгермелі жағдайларға жауап
қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты және балама идеяларды бағалау |
1 | ||||
Командалық ойынның
орындалуын талдау. Доп.шабуылдап торға лақтыру
|
11.7.1.1. Қолайлы оқу ортасын құру
мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын таңдау және пайдалану
|
2 | ||||
Қорғаныста ойнау
Айып добын лақтыру Алаңда орын ауыстыру
|
11.7.1.1. Баламалы идеяларды дамыту
мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру
|
3 | ||||
Допты оң ж/е сол қол. алып жүру Екі жақты ойын баскетбол
|
11.7.1.1. Жарыс іс-шаралары шарттары
және төреші ережесін қолдану |
2 | ||||
4-тоқсан 24 сағат | ||||||
8-бөлім –
8 сағат Командалық ойын – белсенді қозғалыс нысаны Волейбол ойны
|
Алаңда орын ауыстыру
Допты жоғарыдан қосу, астынан қосу Допты үстінен, астынан екі қолмен қаб, құлап алу әдісі.
|
11.8.1.1. Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру
|
3 | |||
Допты өз әріптес.жеткізе беру
Допты шабуылдап соғу әдісі |
11.8.1.1. Спорттық арнайы қимыл-
қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру |
2 | ||||
Көтерілген допқа тосқауыл қою
Тосқауылдан қайтқан доп.қаб.
|
11.8.2.1. Түрлі дене жаттығулары
аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану |
2 | ||||
Екі жақты ойын:Волейбол |
11.8.2.1. Дене жаттығуының сапасын
жақсарту мақсатында баламалы ережелер мен құрылымдық әдістер құру |
1 | ||||
9-бөлім – 7 сағат Командалық ойын – белсенді қозғалыс нысаны Футбол ойны
|
Ойын кеңістігіндегі
бағыт -бағдар дағдысы. Бағытты және жылдамдықты өзгертіп жүгіру. Допты аяқтың ішкі жағымен және табанмен тоқтату.
|
11.9.2.1. Сенімділік қабілетін жақсарту
үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасау
|
3 | |||
Допты тоқтату
Қақпашының ойыны.
|
11.9.2.1 Рөлдерді орындауда туындаған
әртүрлі қозғалыс контекстің жеке ерекшеліктерін қарау
|
2 | ||||
Футбол ойынының элементтерінен құрылған қозғалмалы ойындар. | 11.9.2.1. Қимыл қозғалыс
белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жаңа стратегиялық дағдыларын дамыту |
2 | ||||
10-бөлім –
11 сағат Денсаулық және салауатты өмір салты
|
800 м жүгіру
|
11.10.2.1. Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
1 | |||
2000м (қыздар,ұлдар)уақытқа, 3000м. (қыздар,ұлдар) уақыт есептемейді
|
11.10.2.1. Арнайы спорттық
техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті салыстыру және талдау |
2 | ||||
Бір орыннан,жүгіріп ұзындыққа секіру әдісі
|
11.10.2.1. Баламалы идеяларды дамыту
мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру |
2 | ||||
Жеңіл атлетика және
фитнес |
11.10.3.1. Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ
мерзімді қарқындылығы бар жаттығуларды талқылау |
2 | ||||
11.10.3.1. Салауатты өмір салты мен дене
белсенділігіне деген өз көзқарасын түсіндіру және нақтылау |
2 |