Ашық сабақ Д Досжан «Жібек жолы»

0

1 бет

Ашық сабақ6-сыныпТақырыбы: Д.Досжан“Жібек Жолы” үзінді

2 бет

6.О.3. Орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.6.Ж.4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.
Сабақтың мақсаты:

3 бет

көркем шығарманың үзіндісін оқып, тақырыпты анықтайды, негізгі ойды постерге түсіреді; мәтіннің мазмұндағы қажетті сөздерді тіркестіріп, тақырыпқа сай сөйлем құрастырады;
Бағалау критерийі:

4 бет

Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйлерін сұрауПсихологиялық ахуал «Жылы лебіз әдісі»Сыныпта жақсы психологиялық ахуал болу үшін оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жақсы лебіздер білдіреді.Осы күнге сәттілік тілейді.

5 бет

2. Топтастыру «Пазл» әдісіМақсаты: Бір-біріне қолдау көрсету, жұптық, топтық жұмыстар жасау үшін сынып оқушыларын топқа бөлуКүтілетін нәтиже: 1. Кесілген суреттерді пазл ретінде сәйкестендіріп топ құрады2. Пазл артына жазылатын 5 ұстанымға топппен жұмыс барысында бағынады.

6 бет

3.Үй тапсырмасын тексеру Түркістан туралы ауызшы сұрақтар жауап берейік1. 2. 3. 4.

7 бет

4. Оқылым алды тапсырмасы « Миға шабуыл»

Тапсырма — «Ұлы Жібек жолы» бейнежазбаны көреді. — Қалай ойлайсындар, бейнежазба барысында нені байқадыңыздар?Демек, бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы болады?Дескриптор:бейнебаянда берілген материалдың не туралы екенін түсінеді.

8 бет

5. Cөздік жұмыс

9 бет

6. Мәтінмен жұмыс. «Джигсо» әдісі арқылы оқып, бір – біріне топта түсіндіреді және тапсырмалар орындайды.

10 бет

7. Топтық жұмыс 1-топ – «Фишбоун»2-топ –«Интеллект карта»

11 бет

4- тапсырма «Сәйкесін тап» Дескриптор:мәтін мазмұны бойынша керекті сөздерді тіркестіріп жаза алады;сөз тіркестерінен сөйлемдер құра алады

12 бет

9. Қорытынды:

13 бет

10.Рефлексия “Жетістік баспалдағы” Қызыл баспалдақ – сабақты түсінбедімЖасыл баспалдақ — сұрағым бар Көк баспалдық -барлығы түсінікті, қызықты болдыОқушылар стикерлерді өз қалауларынша түсті баспалдаққа жапсырады.

14 бет

11.Бағалау: Мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтап, бағалау критерийіне сәйкес, дескрипторға сүйеніп бағалайды.Дескриптор:көркем шығарманың үзіндісін оқыды, тақырыпты анықтады, негізгі ойды постерге түсірді; мәтіннің мазмұндағы қажетті сөздер тіркестерін тапты, тақырыпқа сай сөйлем құрастырды;

15 бет

12.Үй жұмысы – мәтін бойынша диалог құрастыру