Ашық сабақ «Бұйрықты сөйлем»

0









Ашық сабақ «Бұйрықты сөйлем»

Автор: Смаилова Гульвира Бериковна

Бағыты: Қазақ тілі Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 8 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-02-03


Материал туралы қысқаша түсінік

Балаларға мемлекеттік тілдің өркендеп оянуына, мемлекеттік тілімізді сүюге, мемлекеттік тілді аяққа баспай , мәртебесін биік ұстау жөнінде, әр ұлттың өзіңдік ерекшеліктері,салт-дәсүрі, діні, тілі болатынын түсіндіру




Пәні Қазақ тілі
Сыныбы 8 «Б»Сынып
Тақырыбы Бұйрықты сөйлем
Мақсаты Бұйрықты сөйлемнің жасалу жолдарын,тапсырмаларды меңгереді,шығармашылық жұмысқа баулу, өз ойларын қорытып айтуда пайдаланады.
Жалпы мақсат Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже Шумақтарындағы ақын ойына қарай тақырып тауып , түсінгендерін ашуға мүмкіндік алады.Тақырыппен жұмыс істеуге дағдыланады.
7 модульдің қолданылуы «АКТ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқытумен оқу»
Қолданылатын әдіс-тәсілдер «Конверт-сұрақ» әдісі, « Постер» әдісі,талдау , «Жеміс ағашы»ойыны , Электрондық оқулық, «тақтамен жұмыс»,
Қолданылатын ресурстар Слайд, маркерлер, конверт, тақта, стикерлер, ноутбук,шарлар,плакаттар,сурет,қима қағаздар,
Ұйымдастыру кезеңі 2минутТренинг

Топқа бөлу 2минут

Амандасу,түгелдеу.

«Мен қандаймын?»Түрлі-түсті қағаздарды таңдау арқылы оқушылар өздерінің қандай екенін біледі.

.І топ –Хабарлы сөйлемІІ топ –Сұраулы сөйлемІІІ топ-Лепті сөйлемТоп басшысын сайлау. Әр топқа бағалау парағын таратып,түсіндіру.

«Үлкенге де сізКішіге де сізСәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз»оқушылар амандасады.Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралады.Бағалау парағына смаилик алған оқушыларға топ басшысы өз топ мүшелеріне ұпай беріп отырады.Өлеңмен бастауҚазақ тілім-өз тілім, ана тілім,Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім,Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сеніБолашағым, бақытым, дара тілім
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білу

Қызығушылықтарын ояту

«Конверт сұрақ» әдісі арқылысұрақ— жауапты пайдалануда өткен тақырыптарды сұрау.

5минут

Кластер

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.Үш түрлі түстегі конверттегі сұрақтарға жауап беру.Кызыл түстегі-А деңгейде қиын сұрақ,Көк түстегі- Б деңгейде орташа, ақ түстегі – С деңгейде жеңілдеу сұрақтар беріледі.Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау.Сөйлемнің түрлеріХабарлы сөйлем Сұраулы сөйлем Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады.1Сөйлем дегеніміз не? 2.Сөйлем болу үшін қандай шарттар керек? 3.Сөйлемнің түрлері дегеніміз не? 4.Сөйлемнің қанша түрі бар? 5.Хабарлы сөйлемнің тыныс белгісі қандай? 6.Сұраулы сөйлемнің тыныс белгісі қандай? 7.Лепті сөйлемнің тыныс белгісі қандай? 8.Хабарлы сөйлем дегеніміз не? 9.Хабарлы сөйлемді, яғни хабарлайтын ойды жеткізудің тәсілдері қандай? 10.Сұраулы сөйлем дегеніміз не? 11.Негізгі, анықтауыш және жетек сұрақтар дегеніміз не? 12.Негізгі сұрақ қалай жасалады? 13.Анықтауыш сұрақ қалай жасалынады? 14.Жетек сұрақ қалай жасалынады? 15.Лепті сөйлем дегеніміз не? 15.Лепті сөйлемнің жасалу жолдары қандай?Өткен тақырыптар бойына сұрақтарға жауап береді, топпен өз білімдерін көрсетеді. Түрлі-түстегі конвертегі сұрақтарды таңдап алып, өз деңгейлерінде жауап береді.Оқушылар топтастырады.
Түсіну Жаңа сабақты түсіндіруЭлектронды түрде тыңдау.10 минут

Постер қорғау10минут

Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады. Тақырыпты түсініп негізгі мағынасын ашу үшін арнайы тірек сызба әдісін инетербелсенді тақтада пайдалануСызба арқылы көрсету.Бұйрықты сөйлем Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталау.

Оқушылар слайд арқылы электронды түрде жаңа сабақты тыңдап түсінеді.

1.Бұйрық райдың ІІ жақ және ІІІ жақ түрінен жасалады.Мысалы,Өтірік айтудан аулақ болыңдар.Сіз үлгі көрсетіңіз.Оқушылар ән айтсын.2. Бұйрық райдың ІІ, ІІІжағына жіне шартты райға шартты райға –шы,-ші жұрнағы арқылы жасалады.Мысалы,Кітабыңды берші.Осы мақаланы оқыңызшы.Олар жылдам келсінші. Айтқан сөзіңде тұрсаңшы.

Бұйрықты сөйлем-біреудің іске қосу мақсатында талап қою.батыл кеңес беру.тілек өтініш беру.

Қолдану Жаттығу, талдау жұмыстары2минут

Тақтамен жұмыс5минут

Әр топқа тапсырма тарату арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, 45-жаттығуды орындау.Өлеңді оқып шығып,бұйрықты сөзді табыңдар. Үш топқа үш түрлі тапсырма беріледі.

Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша тақтаға және дәптерлеріне жазады.

Екі оқушы тақтаға орындайды.

Талдау «Сөздерді талдау»

2минут

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сөздерді талдау әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі. Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қағазға жазылған тапсырмаға қатысты сөздерді талдау арқылы жауабын көрсетеді.
Жинақтау «Жеміс ағашы» ойыны арқылы сабақты жинақтайды3минут Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа алма жемісіне жазылған сұрақтар таратылады, сол сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайды Әр топ өзара тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты қалай түсінгендерін көрсету арқылы ағаш талындағы алма жемістерді талға іліп,сабақты жинақтайды.
Бағалау

Үйге тапсырма

Өзін-өзі бағалау (2 мин)смаиликтер, бағалау парақшалары

48-жаттығу Бұйыра сөйлеу әдепке жата ма? пікірсайыс жазу

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуСмаиликтер арқылы ұпай жинап топ басшылары білім пердесіне екі балдан ұпайларын койып отырады.«5»-10-14«4»-8-10«3»-2-8 Өзін өзі топпен бағалайды Б Білім пердесі
Кері байланыс«Кемпірқосақ» Стикерлерді толтыру. Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Ұсынылған стикерді толтырып, кемпірқосақ суретіне аттары жазылған жерге стикерлерін жапсырады.

Білім пердесі

Аты-жөні Ой қозғау Электронды түрде тыңдау.Ойларын айту Кластер құру. Түртіп алу.Сөздікпен жұмыс Автор орындығы Талдау табыс кілті Жеміс ағашы тест Қорытынды балл
1
2
3
4
5
6
Топ бойынша

Баға ұпайы

«5»-10-16«4»-8-10«3»-2-8

Баға ұпайы «5»-10-14«4»-8-10«3»-2-8

1Сөйлем дегеніміз не? 2.Сөйлем болу үшін қандай шарттар керек? 3.Сөйлемнің түрлері дегеніміз не? 4.Сөйлемнің қанша түрі бар?

5.Хабарлы сөйлемнің тыныс белгісі қандай?

6.Сұраулы сөйлемнің тыныс белгісі қандай?

7.Лепті сөйлемнің тыныс белгісі қандай?

8.Хабарлы сөйлем дегеніміз не?

9.Хабарлы сөйлемді, яғни хабарлайтын ойды жеткізудің тәсілдері қандай?

10.Сұраулы сөйлем дегеніміз не?

11.Негізгі, анықтауыш және жетек сұрақтар дегеніміз не?

12.Негізгі сұрақ қалай жасалады?

13.Анықтауыш сұрақ қалай жасалынады?

14.Жетек сұрақ қалай жасалынады?

15.Лепті сөйлем дегеніміз не?

15.Лепті сөйлемнің жасалу жолдары қандай?







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.