Ашық сабақ Б әріпі 1 сынып

0

САБАҚ: Сауат ашу Мектеп Күні: Мұғалімнің аты-жөні: СЫНЫП: 1 сынып Қатысқандар: Қатыспағандар: Оқу мақсаттары 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап Бағалау критерийлері:

  • Б дыбысы және әрпімен таныстыру. Оның айтылу ерекшелігін айтып өту және жазылу жолын үйрету.
  • Б дыбысымен байланысты тапсырмаларды орындау, оқушылардың ой — өрісін, ойлау қабілетін дамыту.
  • Өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыра отырып,  ұйымшылдыққа, әдемілікке ,ұқыптылыққа, адамгершілікке тәрбиелеуді күнделікті өмірде қолдану
  • Ойлау деңгейлері:БілуТүсінуҚолдану Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Бақ-бақ-одуванчик,бота-берблюженок Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті ….. деп ойлайсың?-Б әрпі қандай дыбыс?-ұяң,дауыссыз дыбыс.— Б әрпіне байланысты қандай өлең, жұмбақ білесің? ишара: Алдыңғы оқу: Алдыңғы сабақ -Балалар, біз өткен сабақта қандай әріппен таныстық?-П п әрпімен.-Ендеше ,П әрпін еске түсірейік.а)   Парта,  Кірпі  сөздеріне дыбыстық талдау жасау.ә) пана, ақпан сөздерін буынға бөлу.б) Апа, перде сөздерін қатыстырып сөйлем ойлау. Жоспар Жоспарланғануақытесебі Жоспарланғанжаттығутүрлері (төмендегіжазбалардыөзіңізжоспарлағанжаттығутүрлеріменауыстырыңыз) Ресурстар (Көрнекілік) Дереккөздер Басы Шаттық шеңбері– Балалар, мен сендерді – қыздар мен ұлдарды көргеніме өте қуаныштымын. Сендерді шын көңілмен шаттық шеңберіне шақырамын. Барлығымыз, қыздар мен ұлдар араласып тұрайық та, бір-бірімізбен амандасайық:— Кәне, балалар, қазір қай сабақ болады?Қазір сауат ашу сабағы.Қуан шаттан алақай!Қуанатын келді күн!Қайырлы күн!Күліп шықты күн бүгін.Сәлеметсіздер ме!Бәріміз күндей жарқырайық Ортасы Тыңдалым. «Ой шақыру» Суретте не көріп тұрмыз? -БотаТөрт түлік малдың бірі.-Бота туралы не білеміз?Бота сөзі кай дыбыстан басталып тұр?Б дыбысы,дауыссыз дыбыс,ұяң айтылады.№ Оқылым. Ба-қа , ба-лық,бо-та,бо-лат,бө-рік,кө-рік. Бор неден жасалады?№2 Берілген сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжа. -.Диалогті сыныптасыңмен рөлге бөліп оқы.1. Көрнекілік бойынша Бб әрпінің баспа және жазба түрлерімен таныстыру.Б әрпінің баспа, жазба түрлерімен таныстыру.Б әрпі қай әріпке ұқсайды? (О)«Сөз ойла, көп ойла» ойыны.Б әрпінен басталатын сөздерді тез айту. (бақа, балық, бас, бақ-бақ, бата, белдік)2. Жаңа сөздермен жұмыс.Асқабақадам пайдаланатын көкөністің бірі. Шабақ-балықтың кішісіТүсінік беріп өту, хормен сөздерді айту.Бақша сөзіне дыбыстық талдау жасап, буынға бөлу. Бақша(бәрі алдарындағы текшелерден көрсетіп отырады)1. Бор сөзіне тоқталу.2. «Бор неден жасалады? тақырыбына берілген мәтінді әңгімелеу. 3. Мұғалім мәтінді оқып, қатты,жұмсақ сөздері мағаналас екенін айтып өту. Әріптер кассасы,  тақырыптық, заттық суреттерБәрпінің баспа, жазба түрі, дыбыстық талдауға арналған фишкалар. Бағалау критерийлері1.Б дыбысы және әрпімен таныстыру. Оның айтылу ерекшелігін айтып өту және жазылу жолын үйрету. Дескриптор: 1.Б дыбысы мен әрпі туралы мәлімет ала алды.2.Б әрпіне берілген тапсырмалады орындай алады.3.Түйінді сөздерді үш тілде айта алады. Тапсырмалар: Сурет бойынша сұрақтар құрастыру.

     «Кім суретші» ойыныШарты: «Өшіргіш» құралымен өз қиялынан сурет салу.Б дыбысы және әрпімен таныстыруСөздік ойын «Қарама – қарсы сөздер»Мен «жоғары» десем, сен……..Мен «төбе» десем, сен…….Мен «үлкен» десем, сен…..Мен «алыс» десе, сен…...Мен «биік»десем, сен…..Мен «ауыл» десем, сен……Мен «құрғақ» десем, сен…..Дәптермен жұмыс:БББ ббб бақ-бақ

    Бағалау критерийлері:1.Б дыбысымен байланысты тапсырмаларды орындау, оқушылардың ой — өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Дескриптор:1.Ө дыбысы мен әрпіне байланысты тапсырмаларды оқып, түсіне алады.2.Мысалдар келтіріп, тапсырмаларды орындай алады3.Түйінді сөздерді үш тілде айта алады Сергіту сәті: Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен  әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) Тыныштық сәті Тапсырмалар. Жұмыс дәптермен жұмысЖазу жұмысы.Қолға қалам алайық,Әдемі етіп жазайық.1. Ауада жазу.2. Тақтаға жазу. (Бб)3. Үлгі дәптерге жазу.1). Сурет астындағы сөзді жаз.2). Дыбысты тап балық, бақа, 3). Балық сөзіне сөйлем құрату Бағалау критерийлері: 1.Өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыра отырып,  ұйымшылдыққа, әдемілікке ,ұқыптылыққа, адамгершілікке тәрбиелеуді күнделікті өмірде қолдану Дескриптор:1.Берілген дәптердегі тапсырмаларды сауатты, көркем жаза алады2.Тапсырмаларды күнделікті өмірмен байланыстырып, орындай алады3.Түйінді сөздерді үш тілде айта алады Соңы Бағалау1.«Бағдаршам» әдісі2.Мадақтау сөздер арқылы «Жарайсың, жақсы, әттеген-ай» Кері байланыс.Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. Қосымшамəліметтероқулықтан тыс Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?«Паровоз» ойыны.Ойын тәртібі: Оқушылар төртбұрыштың орнына, дыбыстардың үйлесіміне сәйкес әріптер қойып оқу.бал-бол,бақ-боқ ,бет-бел Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Мадақтау арқылы бағалау

    Пəнаралық байланыс – Өзін-өзі тану, әдебиеттік оқу, жаратылыстану, орыс тілі, ағылшын тілі.Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тəрбие элементі). РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?Жоспарланғансаралаужақсыіскеастыма?(тапсырмаларсəйкесболдыма?)Уақыттықалайпайдаландым?Жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжəненеге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Солжақтаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды.Бүгін оқушылар Бб дыбысы мен әрпі туралы толық мағлұмат алды.Сабақ оқушыларға қызықты, жақсы деңгейде өтті.Жоспарланғансаралаужақсыіскеасты. Тапсырмалар сәйкес болды.Уақытты тиімді пайдаландым.

    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз; 1.Әр топқа берілген тапсырмалар оқушыларға қызық болды2.Тапсырмаларымды интерактивті тақтадан көрсете алдымҚандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалы тигізер еді?1.Егер мен сабағымда жаңа әдіс-тәсілдерді көбірек пайдаланғанымда сабағым жақсы болатын еді Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?