Ашық сабақ. Аппликация.Тақырыбы : Піскен алмалар.
Ашық сабақ. Аппликация.Тақырыбы : Піскен алмалар.
Автор: Мусралинова Гульзада Кабдулмэликовна
Бағыты: Балабақша Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-01-29
Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша. Ашық сабақ. Аппликация.Тақырыбы : Піскен алмалар.
Ашық сабақ.Білім беру салысы: Шығармашылық.Бөлімі: Аппликация.Тақырыбы: «Піскен алмалар»
Тәрбиеші: Мусралинова Г.К.
2018 ж.Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті картасы №
ТәрбиешініңТАӘ:_______________ Тобы: IІ«Ә»-сәбилер. қатысқаны___қатыспағаны___Өтпелі тақырып: Сау боліп өсеміз.Білім беру салысы: Шығармашылық.Бөлімі: Аппликация. Тақырыбы: «Піскен алмалар»Мақсаты: Желіммен жұмыс істеген кезде тиянақты болуға үйрету, тілдерін дамыту. Міндеттері: 1.Білімділік: Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.2.Дамытушылық: Шығармашылдық ойын дамыту.3.Тәрбиелік: Табиғатты аялауға тәрбиелеу.Билингвальді компонент: күз-осень, алма-яблоко.Сөздік жұмыс: жемістер, күз. Құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: алма бағының суреті, себет, қуыршақ.
Тәрбиешінің әрекеті | Балалар қызметі | |
Кіріспебөлім | Ғажайып сәт:-Балалар,бізге қонақ келді.Оның кім екенін білу үшін жұмбақ шешйік.ЖұмбақЖапырақты бояды,Атырапты бояды.Бояп-бояп барлығынСап-сары ғып қояды. |
Жұмбақ шешеді.Жауабы: күз. |
Негізгібөлім | Тәрбиеші. Балалар,кәнекей,алма бағын жасап,күзге сыйлайық.Үлестірмелі материалға назарларын аударады.Жұмыстың орындалу ретін түсіндіреді.Алдымен жырту тәсілімен ағаштың діңін жасап,желімдейміз.Көп емес,азғана жыртып,жапырақтарды жабыстырамыз.
Соңында піскен алмаларды жабыстырамыз.-Жапырақтардың түсі қандай?-Алмалардың түсі қандай? Сергіту сәті:Жалғыз саусақ тіпті деҰстай алмас жіпті деЕкі саусақ бірікті,Ине қолға ілікті.Үш саусағым орамды,Жүгіртеді қаламды.Өнерлі екен он саусақ:Қала салсақ, жол салсақ. Билингвальді компонент: күз-осень, алма-яблоко.Сөздік жұмыс: жемістер, күз. Жұмысқа кірісуді ұсынады.Балалармен жеке жұмыс жүргізеді. |
Тәрбиешіні тыңдайды, жауап береді.Үлестірмелі материалдағы үлгіні қарастырады, жұмыстың орындалу ретімен танысады.
-Жапырақтар жасыл.-Алмалар қызыл. Мәтінге орай қозғалыстарды келтіреді. Қайталайды: күз-осень, алма-яблоко.Қайталайды: жемістер, күз. Жұмысқа кіріседі. |
Қорытындыбөлім | Тәрбиеші.-Күз, қарашы, барлық ағаштарды қосып, қандай алмалы бақ жасадық!
Күз:-Рақмет, балалар, еңбектерің үшін менен күздің жемісін-қып-қызыл тәтті алмаларды алыңдар. Балалармен қоштасады. |
Балалар жасаған жұмыстарын талдайды.Қуаныштарын білдіреді.Күзбен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:Жаңғыртады: дәстүрден тыс жапсыру-жырту тәсілін.Түсінеді: күздің белгілерін және жемістердің-алмалардың қайда өсетіні туралы.Қолданады: жапсырмаларды тиянақты жапсырады.
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.