ашық сабақ

0
Пән: математика : Күні: Сынып: 4 Сабақтың тақырыбы: Сандардың нөмірленуі Сабақтың мақсаты: Үштаңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру Күтілетін нәтиже: Оқушылар қайталайды, жинақтайды, жеке қиындықтарды анықтап, оларды түзетеді Сабақтың түрі: Жаңа сабақСабақтың әдіс-тәсілі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сын тұрғысынан ойлау, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. Көрнекіліктер: Оқулық, үлестірмелі парақшалар Сабақ барысы  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендеу, қызығушылықты ояту.Бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын топқа бөлініп алайық.сыныпты топқа бөлу Оқушылар өз міндеттерін орындайды. «Әуенді тап» жаттығуы арқылы топқа бөлінеді. Жаңа сабақ кезеңдері«Білу»(Кім ? Не? Қандай ?Қалай? Қашан? Неліктен? сұрақтарына толық ақпарат берілуі керек ) Тіл және сөйлеу не үшін қажет?Атабабамыз бізге мұра етіп нені қалдырды?Пікірталас барысындағы оқушылардың жауабын тыңдау. Оқушылар жаңа мәліметтер біле отырып, өздерінің қосымша білгендерін айтады. «Түсіну»( Неге? Неліктен? Себебі ? Не үшін ? сұрақтарына оқушының берген жауаптарын тереңдету үшін қойылады) «Санда қанша бірлік (ондық,жүздік) бар?» ойыны: мұғалім үштаңбалы санды атайды, І,ІІ,ІІІ қатар кеспе қағаздар арқылы көрсетеді Жаңа мәліметпен танысады. «Талдау»(салыстыр,айырмашылығы неде,ұқсастығы неде, тақырыптың басты идеялары деген тапсырмалар болуы керек) №2 тапсырма, өрнектерді салыстыру Балалар өрнектерді салыстыру кезінде есептемей-ақ салыстыруға болатынын,өз ойларын айтып шығады.  «Жинақтау»( қорытынды шығар, тапсырмалары оқушының негізгі идеяны толықтыруына мүмкіндік береді) №4.а)1)12*4=48 — 42)11*2=223)48+22=7012*4+11*2=70ә)1)45:3=15 Қайрат2)45-15=30 Марат 30 кг ауыр Әр топтан бір-бір бала есептің жауабын оқиды. «Қолдану »( оқулықпен жұмыс жүргізу барысында берілетін бекіту тапсырмалары) 5.124:2=62*6=372124+124*2=372124:2=62500-(124+106)=270 Жұптық жұмыс ретінде орындайды «Бағалау. Жоба қорғау»(Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? сияқты тапсырмалар өмірдегі жағдайларды шеше білуге бағытталып беріледі) №8 логикалық тапсырма бойынша дәптерде орындауға бағыттайды Сабақты қорытындылай отырып, сұрақтарға жауап береді. Рефлексия Бүгінгі сабақта не ұнады?Бүгінгі сабақта не ұтымды болды?Қандай ұсынысыңыз бар? Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Бағалау Оқушылардың бағалау парағын салыстыра отырып, бағаланады. Бағаларын оқушыларға айтып отырып қояды. Топтар бір-бірін бағалайды. Үй тапсырмасы  №6 Күнделіктеріне жазып алады.

Тегтер:Ашықсабақ