Ашық сабақ 2 сынып Математика «Есептер шығару»

0
1370
Пән: Математика2.А.Бөлім Екі таңбалы сандарды қосу және азайту.Жүздіктер.ЕсепМектеп:Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Күні: 23.11.17 жылМұғалімнің аты-жөні: Ағайдарова АйжанСынып: 2Қатысқандар саны:28 Қатыспағандар саны: 0Сабақтың тақырыбыЕсептер шығаруОқу мақсаты2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану.2.5.1.1** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу.** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару.** Құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару.Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар: саннан қосындыны үш тəсілмен азайтады. Көпшілік оқушылар: санннан қосындыны азайтуға арналған бір-екі амалы бар есептің үлгісін жасайды. Кейбір оқушылар: шешу үшін саннан қосындыны азайту талап етілетін өмірлік жағдайдың мысалын келтіреді.Бағалау критерийлеріЕкі жұлдыз, бір ұсыныс, от шашу, мадақтау, үздігін анықтау,Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: саннан қосындыны үш тəсілмен азайтуға арналған есептің шығарылуын түсіндіруді.Пəндік лексика жəне терминология.Саннан қосындыны азайту, қосылғыш, жазбаша қосу жəне азайту тəсілдері, тексеру.Құндылықтарды дарытуЖауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік, жанашырлық, қамқорлық жасай білу құндылықтарды қалыптастыру.Алдыңғы білімдерОндықтан аттап, екі таңбалы сандарды қосу мен азайтудың жазбаша тəсілдерінің алгоритмі.Сабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар5 минШаттық шеңбері:Дөңгеленіп тұрайық,Керегені құрайық.Уықтарша иіліпШаңыраққа киіліпКиіз үйді құрайық.Топ ережесі:І. Тыныштық сақтаймызІІ.Уақытты үнемді пайдаланамызІІІ.Бір-бірімізді тыңдаймызТүсті ленталар арқылы 4 топқа бөлінуІҮ.Әділ баға беремізТоп ережесімен таныстыру, бағалау парағымен таныстыру.Әр топ топ басшыларын сайлау.Сабақтың басы3 мин«Миға шабуыл» (Бағанмен есептеу)Жеке жұмыс + 36 + 43 – 90 – 50 14 37 34 13

Парақшалар

Сабақтың ортасы7 минМақсат қою (проблемалық жағдай).Проблемалық жағдай туғызу үшін оқулықтағы1-тапсырма бойынша практикалық жұмыс жүргізіледі. Бұл тапсырманы орындау үшін санауға арналған материалдар (текшелер) жəне заттарды салуға ыдыстар (қораптар, себеттер жəне т.б.) қажет.Оқушылар топтарға бөлініп, суреттерді мұқият қарап, Əлия мен Сырымның текшелерді қораптардан қалай шығарғаны туралы айтады. Бірнеше текшені алып, қорапқа салады, алдымен қораптан текшелердің бірнешеуін алады, одан кейін қорапта бірнеше текшені қалдырып, бірнеше данасын шығарады, жазба жасайды.Оқушылар осыған ұқсас жұмысты топ болып орындайды.Есептеудің әртүрлі тәсілін түсіндіру1-тәсіл: 15-(5+2)=15-7=8 а-(в+с)2-тәсіл: 15-(5+2)=(15-5)-2=8(а-в)3-тәсіл: 15-(5+2)=(15-2)-5=8(а-с)-вЖұптық жұмыс1-тәсіл: 18-(9+1)=18-10=8 1-тәсіл: 16-(7+3)=16-10=62-тәсіл: 18-(9+1)=(18-92-тәсіл: 16-(7+3)=(16-7)-3=63-тәсіл: 18-(9+1)=(18-1)-9=83-тәсіл: 16-(7+3)=(16-3)-7=6

Парақшалар

Сергіту сәті(2 мин) «Адам адамға »МузыкаменДәптермен жұмыс8 мин

10 мин

2-есепМектепке 70 орындық әкелінді. Бір кабинерке 25 орындық, ал екіншісіне 15 орындық қойылды. Неше орындық қалды?Әкелінді-70 оҚойылды- 25 о, 15 оҚалды-?оШ: 1-тәсіл: 70-(25+15)=30 о2-тәсіл: (70-25)-15=30 о3-тәсіл: (70-15)-25=30 оЖ: қалды 30 орындық.Топтық жұмыс3-есеп. Есепті әртүрлі тәсілмен есепте.А) Сыныптағы сөреде 50 кітап жинаулы тұр. Оның 23-і қазақ тілінде, 17-сі орыс тілінде, қалғаны ағылшын тілінде. Сөреде ағылшын тілінде неше кітап қалды? Қазақ т-23 к Орыс т-17 к 50 к Ағылшын-? кШ: 1-тәсіл: 50-(23+17)=10 о2-тәсіл: (50-23)-17=10 о3-тәсіл: (50-17)-23=10 о Ж: ағылшын тілінде 10 кітапӘ) Көркем еңбегі сабағы үшін алдымен 45 түрлі түсті қатырма қағаз жинағы сатып алынды. Содан соң тағы 30 жинақ сатып алынды. 20 жинақ үлестірілді. Неше жинақ қалды?Алынды-45 ж, 30 жҮлестірді-20 жҚалды-? жШ: 1-тәсіл: (45+30)-20=55 ж2-тәсіл: (45-20)+30=55 ж3-тәсіл: (30-20) +45=55 жЖ: қалды 55 жинақСабақтың соңыБағалау

3 мин

2 мин

Кері байланыс Жетістік баспалдағы бағалауы-Барлығы түсінікті (жасыл түспен бояу)-Толық түсіне алмадым (сары түспен бояу)-Түсіне алмадым (қызыл түспен бояу)Әр топтағы үздіктерді анықтап, мадақтау Мұғалімнің бағалауы Үйге тапсырма: №4-мысал (ә) 29-бетБағалау парақшалары

Смайликтер жабыстырады