Ашық сабақ 1-сынып Әдебиеттік оқу- Кімнің мекені жақсы

0

1 бет

Кейіпкердің сыртқы келбетін,мінез құлқы мен іс әрекетін бағалайды.Шығарманы өз сөзімен мазмұндап сахналайды.Шығарма мазмұнын аппликациялап құрастырады.
Барлық оқушылар: мұғалімнің көмегімен шығармашылық жұмысын сурет, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсынады.Көптеген оқушылар: шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндайды, үзіндісін мазмұндайды,сахналайды.Кейбір оқушылар: кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды.
2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну
Оқу мақсаты
Сабақ мақсаты
Бағалау критерийі
Пәні: Әдебиеттік оқуСабақтың тақырыбы: Кімнің мекені жақсы?Бастауыш сынып мұғалімі: Көкеева З

2 бет

Топтық жұмыс. «Ойлан,жұптас,ақылдас» әдісіБалалар алдымен шығарманы іштей оқыңыздар.. Шығарма мазмұнындағы қажетті ақпараттарды (түсінбеген сөздер мен сөз тіркестерін) белгілеп отырыңдар. І-топ. Қабілеті төмен:Берілген бөлімнің мазмұнын аппликациялап құрастырыңыздарІІ-топ.Қабілеті орта:Екінші бөлімнің оқиғасын өз сөздеріңмен түсіндіріп,осы бөлікті сахналаңыздар.ІІІ-топ.Қабілеті жоғары:Үшінші бөлімдегі ,кейіпкерлердің сыртқы келбетін,мінез құлқы мен іс әрекетіне баға беріңіздер.
ДескрипторШығарманы жеке оқиды.Оқиғасын аппликациялап құрастырады.Екінші бөлімнің оқиғасын мазмұндайды.Шығарманы сахналайды.Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттайды.Мінез құлқы мен іс әрекетін баға береді.
Саралау тәсілі — Белсенді оқу әдістері
Бағалау критерийіКейіпкердің сыртқы келбетін,мінез құлқы мен іс әрекетін бағалайды.Шығарманы өз сөзімен мазмұндап, сахналайды.Шығарма мазмұнын аппликациялап құрастырады.
Қалыптастырушы бағалау: «Стикер» әдісі

3 бет

ЫҚШАМСАБАҚ
Ықшамсабақ тәжірибесі маған не берді? Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін құрастыруды түсінбедім.Сонымен қатар тапсырмаға нақты дескриптор жасай алмадым.Саралау тәсілдерін қалай жүйелі жүргізу ретін түсінбедім. Ықшамсабақ өту барысында әріптестерімнің сабағымды саралауы кезінде таңдаған әдісімнің оқу мақсатына бағытталмағандығын айтты.Кері байланыс алу арқылы ұсыныстарын ескеріп, белсенді оқу әдіс-тәсілдерін, оның саралау жолдарын тиімді қолдана отырып сабақтың мақсатына жету жолдарын үйрендім.Сонымен бірге оқушылардың қажеттілігін ескере отырып қабілетіне сәйкес тапсырма беруді,саралаудың тәсілдерін қолдануды да ықшамсабақ тәжірибесі берді.Себебі,әрбір ықшамсабақта әріптестерім менің сабағымды талқылай отырып,тәсілдерді қалай қолданғанымды, тиімді болды ма сараптай отырып, талқылады.Сонымен қатар сабақты дұрыс жоспарлауыма тренердің тиімді кері байланысы көп ықпалын тигізді. Болашақта сабақты жоспарлауға байланысты өз тәжірибемді түрлі семинарлар,коуч сессиялар арқылы жетілдіріп отыруды жоспарлап отырмын.