АРЫСТАН МЕН ТЫШҚАН

0
169
Сабақтың тақырыбы.Арыстан мен ТышқанСабақ мақсаты.Мысалды мәнерлепоқып, мазмұнынтүсінуге ,оның идеясынашуғамүмкіндікжасау. Мысал мазмұны бойынша күштімін , әлсіз сқзінің мазмұнын ұғындыру.Адамға жақсылық жасай білуге тәрбиелеу.Сілтеме.Әдебиеттікоқулық. Әдістемелікқұрал.Интернет материалдары. www.youtobe.comКүтілетін нәтижелер.Оқу, талдау, шығармашылықтапсырмаларарқылыоқушыларізденеді. Топтасыпжұмысжасауғаүйренеді. Өзпікірінашықайтуғамашықтанады. Оқушылардасыникөзқараспайдаболады. Мысалды мәнерлепоқуғамашықтанады.Дереккөздер мен жабдықтарҚағаздар, стикерлер, суреттер, мультимедиалық тақта.Оқытуәдістері.Топтықжұмыс. Уақытшеңбері. Өрмекші торы.Миғашабуыл. Бекітутапсырмалары. Серпілгенсауал.
Сабақты ұйымдастыру формасы Уақыты.Мұғалімнің ісәрекеті.РесурстарОқушының іс әрекеті.Ұйымдастыру кезеңі.3 мин 1. Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық дайындық.« Қолдар» тренингі3.Сыныпты топқа бөлу. (1,2,3, сандары арқылы)4 Топ басшысын сайлау

Музыка

Парақшалар

Ынтымақтастықатмосферасы.

– Оқушылар музыка ырғағымен қозғалып, амандасу, құшақтасу, арқасынан қағуқимылын жасайды. -Цифр жазылған парақшалар арқылы топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру

3 мин.

«Өрмекші торы» әдісі арқылы.Шарты. Топ басшылары өз топтарынан 3 оқушыдан шығарып. Үй тапсырмасын мазмұндайды.«Ара мен Шыбын»

Жіп

Оқушылар кезектесе тақырыпты тізбектей мазмұндайды.Үй тапсырмасынбекіту. Не түйдік?«Уақыт шеңбері»

Топтық сұрақ қою1,2,3 сүрақ

Оқушы жауаптары.Сағат суреті кімге түседі сол оқушылар сағат тілімен бағытап, сұрақ қойып, жауап алады.

Өздерін бағалау.«Бас бармақ» арқылы

Жаңа сабақ. Ой қозғау.3 мин «Бейне баян» көрсету.Ертегі «Арыстан мен Тышқан» Жаңа сабақ не тура- лы болуы мүмкін. Оқушы жауаптары.

Тақырыпты өздері ашады.

Дәптермен жұмыс.1 мин

«Автор туралы бір айналым сөйлесу»3мин

Күннің жады.(Тақырыпатыжазы лады. Автор жазыла-ды.) Әр топ мүшелері С. Торайғыров туралы айтылады. Дәптер.

Ақын суреті.

Дәптермен жұмыс жүргізеді.

Үйден дайындалып келген оқушы жауаптары тыңдалады.

Оқулықпен жұмыс.2мин

Сөздікпенжұмыс2мин

Тізбектей дауыстапоқу.

. «Түртіпалу» әдісі Күпшек- шабақ қондыратын ұңғытесіктері бар ортаңғы бөлігі.Зиян-залалАзат-еркін

Мысалды мәнерлеп оқып шығады.

Өзденіне таныс емес сөздерді тауып, мағынасын ашады

Мағынаны тану.«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі3минҚалай орындалу керек екендігі түсіндіріледі.Өлең мазмұнын ашады.(Әр топ өздеріне берілген шумақтың мазмұнын ашу керек)

Оқушылар мазмұнын кезектесе баяндайды.

Сергіту сәті.2мин«Жұмыр қылыш» АКТҚимыл қозғалыс жасайдыТоптық жұмыс4мин «Конверттегі сұрақ»

Конверт

Мысалдан адам бойында кездесетін қандай мінез-құлықтарды байқауға болады?2.Арыстанның сөзінен оның қандай мінез-құлқын байқауға болады?3.Мысалды өз ойларынмен жалғастырып баяндау.Жаңаcабақты бекіту.4мин

Жаңа сабақты бекіту.

Үйге тапсырма

1мин

Кейінгі оқу1мин

Кері байланыс«Екі жұлдыз, бір тілек»3мин

Бағалау.1мин Сабақ бойынша өзгертулер.1мин

Топтық тапсырма

1топ. Мысал мазмұнына сәйкес келетін мақал-мәтелді топтастыру.Мысалды сахналап көрсету.«Жақсылыққа жақсылық» эссе жазу.

Бүгінге 5 тапсырмаДББ 1.Мысалды мәнерлеп оқу 2.Сөздікті жаттау3.Суреттін салу

Қастек Баянбаев туралы дерек жинау

Бүгінгі сабақтан алған әсерлері.

Стикер

«1Шыб1ын» сөзін топОтастыру

Алған әсерлерін Ауызша айтады.