Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіне менің көзқарасым

0
Сынып: 8 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: Бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі Сабақтың тақырыбы: Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі автор бейнесі Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Т/Ж3 — көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу Сабақ мақсаты: Оқушылардың барлығы: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.Оқушылардың көбісі: тура және жанама мінездеулердің ерекшелігін дәлелдейді.Оқушылардың кейбірі: тура және жанама мінездеулерді жіктеудегі ақын шеберлігін зерттейді. Құндылықтарды игерту: «Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:-Тіл мен мәдениет;-Өмір бойы білім алу.Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады. Пәнаралық байланыс: Тарих, қазақ тілі ,дене шынықтыру АКТ-ны қолдану дағдылары: Электронды оқулық,интерактивті тақта Бағалау критерийлері: Тура және жанама мінездеулерді біледі және толғаудан анықтап, талдайды. Тілдік мақсаттар: Тура,жанама мінездеулер, автор бейнесі,ақын шеберлігі Осыған дейін меңгерілген білім Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңі

Сабақ барысы

Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурс

Сабақтың басы Қызығушылықты оятуҰйымдастыру кезеңі.«Қағаз қиындылары» арқылы топқа бөлуПсихологиялық ахуал қалыптастыру: «Ақ тілек» Сабақтың ортасы Талқылауға арналған сұрақтар:Автор бейнесін қалай елестетесің?-Толғауда жақсы мен жаманның орны,ағайынның арасы қалай берілген?ЖЖ. «Кластер» әдісіАқын образына кластер құрастырыңдар.(оқулықты пайдалана отырып,шығарма тілімен)

Қалыптастырушы бағалау: Смайликтер арқылы

1-тапсырма. Өлеңнен автордың ойын, көзқарасын білдіретін үзінділерді белгілеп, кестеге толтыр. Кестемен жұмыста автордың ойын, көзқарасын, жанашырлығын өз сөзіңізбен түсіндір.

2-тапсырмаШығарма авторының бейнесін сипаттайтын түйінді ойларыңды үш сөйлеммен жеткізіңдер.————————————————————————————————————————————————————————

Кейіпкер портретіОқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.

Сабақтың соңы Кері байланыс«ҚҚҚ кестесі»