Алгебралық өрнектер және түрлендірулер

0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: №44 «Жаңа дала» ЖОМ Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Байбосынов Кажымухан Абдихалыкович Сынып:8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы

Алгебралық өрнектер және түрлендірулер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.1.3 Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу:

Сабақ мақсаттары -квадрат үшмүшенің коэффициенттерін анықтайды.-квадрат үшмүшенің түбірлерін табады.вадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді. параметрі бар квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді . Бағалау критерийі -квадрат үшмүшенің коэффициенттерін анықтайды.квадрат үшмүшенің түбірлерін табады.-квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді. параметрі бар квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді . Тілдік мақсаттар Оқушылар:Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуді біледі және қолданады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология :-квадрат теңдеу,квадрат үшмүше,түбір табу,көбейткіштерге жіктеу, дискриминант,коэффициенттерДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:-квадрат үшмүшенің түбірлері бар болса,онда ол көбейткіштерге жіктеледі.а-квадрат үшмүшенің бірінші коэффициенті,в-екінші коэффициенті,с-бос мүше Квадрат үшмүшенің түбірлері болмаса ,онда …. жіктелмейдіД >0 болса ,квадрат теңдеудің екі түбірі болады .Д болса, түбірлері болмайды Д=0 болса, екі түбірі тең болады

Құндылықтардыдарыту Өзін-өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: Оқушылар топтық жұмыста өзгелердің пікірлеріне,көзқарастарына құрметпен қарайды,тапсырмаларды нақты және өз уақытында орындауға тырысады.Ұлттық құндылықтар:Оқушылардың бойында ұлттық рухы,азаматтылығы мен әлеуметтік белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиеттер мен сапаларды жетілдіру. Пәнаралық байланыстар геометрия Бастапқы білім Квадрат теңдеу ,квадрат теңдеудің түбірлері,келтірілген квадрат теңдеу , Виет теоремасы, қысқаша көбейту формулалары, көпмүше Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы8 минут Оқушылармен сәлемдесемін,сынып оқушыларын түгендеп,сынып тазалығына көңіл бөлемін.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнатамын .Сыныпты а, в,с коэффиценттерін пайдаланып топқа біріктіремін. Үй тапсырмасын тексеру мақсатында «Толықтыру тесті » әдісін қолданамынҚалыптастырушы бағалау.Оқушылар тапсырманы орындап болған соң сағат тілі бағыты бойынша жұмыстарын алмастырып, тақтадағы слайдқа қарап тексереді.Оқушыларды тапсырманы орындауына қарай смайликтер арқылы бағалаймын. Сабақтың ортасы27 минут 1. Жаңа сабақты меңгерту мақсатында «SWOT-талдау» әдісін пайдаланамын.Бұл әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды ,жағымсыз жақтарына сараптама беріледі,мүмкіндіктері бағаланып ,қауіп -қатерлері туралы нақты дәлелдер келтіріледі.Бұл әдісті қолдануда әр топқа Д >0 ,ДД=0 болатын жағдайдағы квадрат үшмүшелер беріледі,топ ішінде терең талқылайды, көбейткіштерге жіктеу формуласын пайдаланады .1 топ 2 топ 3 топ0,5х2 – 3,5х + 3 12х2 + 5х – 2 5 х2 + 2х – 3

х2 + 4х – 21 х2 + 5х +8 х2 + х – 1

3х2+4 х2 + 4х +4 х2 + 6х +9

«Бас бармақ» әдісімен топтар өзара бағалайды.

2. «Ойлан-жұптас -бөліс» әдісі арқылы оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру үшін оларды қабілеттеріне қарай жұптастырамын. Жұптаса отырып есептерді шығаруын бақылаймын.Қызыл түс -А -деңгей №2.98 Сары түс -В деңгей №2.101Жасыл түс -С деңгей №2.103

Өзара топтық бағалау «Өзін-өзі бағалау» парақшаларына өзара бағалайды .3. Сабақты қаншалықты меңгергенін бақылау мақсатында оқушылардан жеке «Цифрлық» диктант аламын. «Ия»-1; «Жоқ» — 0.

  • ах2+вх+с түріндегі көпмүше квадрат үшмүше деп аталады.(Ия)
  • Д꞊0 болғанда квадрат теңдеудің түбірі болмайды.(Жоқ)
  • Д>0 болғанда квадрат үшмүшелік көбейткіштерге жіктеледі.(Ия)
  • х1꞊х2 түбірлері тең болғанда көбеткіштерге жіктеледі.(Ия)
  • Д
  • Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар слайдтағы жауапқа қарап өздерін тексереді. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалаймын.

    А4 форматтағы қағаз.

    Сабақтың соңы5 минут «Кері байланыс» «Бір сөзбен »әдісі оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. Төзімсіздік ,Ашу,Қуаныш,Немқұрайлық,Қанағаттану, Шабыт ,Зерігу,Алаңдау,Тыныштық, Сенімділік,Рахаттану.

    Үйге тапсырма ; №2.100

    Бағалау парақшысы Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сабақты баяу,өз ойларын айта алмайтын оқушыларға қолдау арқылы жұмыс жасағанда қолдау көрсетемін .Қабілеті жоғары оқушы жұптық жұмыс жасауда сыныптастарына қолдау көрсетеді. Сонымен бірге с-деңгейдегі есептерді орындату арқылы олардың білімдерін кеңейтемін.Үй тапсырмасын тексеру мақсатында «Толықтыру тесті » әдісін қолданамын.Жаңа сабақты меңгерту мақсатында «SWOT-талдау» әдісін пайдаланамын.«Ойлан-жұптас -бөліс» әдісі арқылы оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру үшін оларды қабілеттеріне қарай жұптастырамын. Жұптаса отырып есептерді шығаруын бақылаймын.Сабақты қаншалқты меңгергенін бақылау мақсатында оқушылардан жеке «Цифрлық» диктант аламын. Оқушыларды тапсырманы орындауына қарай смайликтер арқылы бағалаймын.«Бас бармақ» әдісімен топтар өзара бағалайды.

    Өзара топтық бағалау «Өзін-өзі бағалау» парақшаларына өзара бағалайды .Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалаймын.

    АКТ тиімділігін қолдануға жағдай жасау,техника қауіпсіздігін ескерту.Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру,оқу құралдарын пайдаланғанда ұқыптылықты қадағалау Сабақ бойынша рефлексия