Әлемнің сиқырлы кітабы балабақшадағы ашық сабақтар
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Шапхатова Салтанат
«Толағай» тобы
Күні: 10.04.2013
Білім беру салалары: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет салу
Тақырыбы: «Әлемнің сиқырлы кітабы»
Мақсаты:
Білімдік: Балаларды дәстүрден тыс сурет салу техникасы «қағазды умаждап, саусақпен салуды» таныстыру.Табиғат көрінісімен таныстыру. Қол , саусақ маторикаларын дамыту және бала тілін дамытып ойын арқылы дыбыстарын жетілдіру. Қарындашты (қылқаламды) қатты баспауға үйрету.
Дамытушылық: Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой- түйсігін, қиялын дамыту. Әлемнің сырын сезіне білуге, көркемдік талғамдарының жетілуіне ықпал ету.
Тәрбиелік: Балалар табиғатты қорғай білуге, табиғат сырын ұғуға, бір- бірімен жақсы қарым – қатынаста бірлесіп жұмыс жасай білуге үйрету.
Алдын ала жұмыс және сабаққа дайындық: керекті құрал- жабдықтарды дайындау.
Қажетті құрал- жабдықтар: сурет қиындылары, сіріңке, бояу, сүлгі, ақ қағаз.
Әдіс- тәсілдер: Эксклюзивті,түсіндіру, әңгімелеу, сын тұрғысынан ойлау, сұрақ- жауап, көрсету,модульдік, қағазды умаждау арқылы саусақпен сурет салу.
Қызмет кезендері |
Педагогтің басқару іс-қимылдары |
Балалар қызметі
|
1 кезең уәждік-түрткі болу
|
Баланың әрекетке кірісуіне түрткі болу: Балалар бізге бүгін қонақ апайлар келіп отыр, қане салемдесіп алайық! -Енді осы жақсы көңіл-күйімізді бір- бірімізге қарап күлімдеп шын жүрегімізбен сыйлайық. Сол жақсы көңіл- күйімізді енді қонақтарға сыйлайық.
Проблемалық жағдай орнату -Балалар қараңдаршы мына жерде бір сандық тұр. Мистер Джонның сандығы. Мистр Джонның Сиқырлы сандық жұмбағын шешіп көреміз бе?
Мистер Джонның Жұмбағын шешу, сандықтан кітапты алып тапсырмаларын орындау.
|
-Сәлеметсіздерме?
Бір- біріне қарап күлімсіреп көңіл-күй сыйлайды
Балалар назарларын сандыққа аударады
Иә шешіп көреміз
Балалар жұмбақты шешіп сандықтың тапсырмаларын шешеді |
2 кезең проблемалық-ізденістік
|
Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау: 1 бет. Күз суреті жұмбағын шешіп корелік 2 бет. Апельсин мен лимондар тапсырмасы. 3 бет. Мерекелік отшашудың тапсырмасын орындау. Жапырақтың суретін салу Сергіту сәті «Сылақшы» 4 бет Қандай заттың пішіні шаршы болады? 5 бет « Балықтар аквариумда жүзеді» 6 бет Кішкентай шырша тоңып қалды қыста Жұмбақ жауабын шешу 7 бет Күн сәулелерінің ұсынысы «Шуақты күн» суретін бояу 8 бет Әдемі құс тапсырмасы Баланы қызмет үрдісіне психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу: 9 бет Не домалақ пішінді болады? |
Балалар Күз суреті жұмбағын шешеді Апельсин мен лимондардың тапсырмасын шешеді Мерекелік отшашудың тапсырмасын орын- дайды, жапырақтың суретін салады «Сылақшы» жаттығуын жасайды шаршы пішінді затты атайды, балықтардың түстерін ажыратады Шыршаның жұмбағын шешеді Күннің суретін салады Әдемі құс тапсырмасын орындайды
Домалақ пішінді затты атайды. |
3 кезең рефлексті-түзетімдеуші |
Балалар қызметінің нәтижелерін талдау: 12 бет Үй тапсырмасы “Сүйікті ойыншық” (суретін салу) Балаларды мадақтау, бағалау, сабақты қорытындылау. |
Балалар салған суреттерін тапсырады, тәрбиешінің қорытынды сөзін тыңдайды. |
Күтілетін нәтиже:
Балалар табиғатты қорғай білуге, табиғат сырын ұғуға, бір- бірімен жақсы қарым – қатынаста бірлесіп жұмыс жасай білуге үйренді. Қол , саусақ маторикаларын дамыта алды. Ойын арқылы дыбыстыры жетіледі, ақпараттық- коммуникативтік құзіреттілігі дамыды.
Білу тиіс:
Бірлесіп жұмыс жасауды білуі тиіс. Қағазды умаждау арқылы сурет салуды білуі тиіс.
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!