Күні: |
Пәні: Биология |
Сынып: 9 |
Сабақтың тақырыбы |
«Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері. Жалпы биология — биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән |
Сабақтың мақсаты |
«Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері.туралы түсінік қалыптастыру. |
Оқытудың нәтижелері |
«Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттерітуралы түсініктері қалыптасады. |
Негізгі дерек—көздер |
Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар, электронды оқулық |
Модульдің кіріктірілуі |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. |
Сабақ бөлімінің кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс—әрекеті |
Оқушының іс—әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар, көрнекіліктер |
Кіріспе |
2 минут
2 минут
|
Топқа бөлу
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Джиксо әдісі арқылы 1,2,3,4 санау 5 оқушыдан 4 топқа бөлу.Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлерне жылы тілектер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды. |
|
|
Жаңа сабақтың таныстырылымы |
4 минут
7 минут
|
Білу. «Жадылық серуен» әдісі бойынша жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою. Сұрақ жазу
Түсіну. «Фиш Боун» әдісі бойынша жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру.
|
Өтілген материалды сұрақтарға жауап беру арқылы естеріне түсіріп, есте сақтау қабілеттері артады.Балық қаңқаларына жаңа тақырыпқа сәйкес терминдер жазып, оның себептерін дәлелдейді. |
Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау. |
Оқулық
Плакат, маркер, бағалау парақшасы
|
Жаңа сабақты қолдану |
10 минут
5 минут
|
Қолдану. «Мозайка» әдісі бойынша алған білімдерін практикада ұштастыру.
Талдау. Жаңа тақырыпқа сәйкес жұптық әңгіме жүргізу.
|
4-ке бөлінген қима қағаздардағы тапсырмаларды орындап, мозайка құрастырады.
Жұпқа бөлініп, жаңа тақырыпқа сәйкес байланысты мысалдар келтіріп, бір-бірлеріне түсндіреді.
|
Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өзара бағалау жасайды. |
Қима қағаздар, бағалау парақшасы
Қима қағаздар, бағалау парақшасы
|
Сергіту сәті |
3 минут |
Видеоролик көрсету арқылы сергіту сәтін өткізу. |
Жануарлар әлемі туралы видеоролик көріп, сергіп қалады. |
|
АКТ |
Жаңа сабақты қорытындылау |
5 минут |
Жинақтау. «Аквариум» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. |
Жаңа тақырыпқа байланысты бір топтан оқушы шығып ой айтады, келесі топ мүшесі жалғастырады. |
Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау. |
|
|
3минут |
Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалату.Басбармақты жоғары, төмен көтеру арқылы формативті бағалау. |
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бір-бірлерін бағалайды.Басбармақты жоғары, төмен көтеріп ынталанады. |
Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау. |
бағалау парақшасы |
|
3 минут |
Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. |
Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді. |
|
Рефлексия парағы, стикер |
|
1 минут |
Үйге тапсырма беру. |
Күнделікке жазып алады. |
|
Күнделік |