Әдептілікке үйренейік. Сөз.

0
559
Күні: Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Сабақтың тақырыбыӘдептілікке үйренейік. Сөз.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 3.8 Каллиграфиялық нормаларды сақтауСабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағыАКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.Тілдік құзыреттілікӘдепті-этикиethicsСабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстарСабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутАққу болып ұшамызКөлге келiп қонамызКөлдiң бетiн құшамызҚайта самғап ұшамыз.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Шаттық шебері

Сабақтың ортасы8 минут№1 Өлеңді мұқият тыңда. Бөбектерім, оқы, ойнаОқу, білім саған пайдаКітабыңның шетін жыртпаСиямен бояп қоймаҚолынды жу,тірнағынды алМұрынынды сүрт орамалменКешігіп қалмай мектепке барАлысып жүтмей балаларменАта-ана , мұғалімгеҚарсы келмей әдепті болӨтрік айтпа,үйрен шынға,Тілейтін сеннен сол

  • Өлеңдегі әдептілік ережелерін суреттерге сүйеніп айтып көр.
  • Сен осы ережелерді орындап жүрсің ба?
  • Оқушылармен талқылауға мынадай сұрақтар ұсынылады:
  • Берілген өлең не туралы?
  • Сендерге өлең ұнады ма? Неліктен ұнады?
  • Бұл өлең нені еске түсірді?
  • Мәтіннің қай бөлігінде сенің күлкің келді?
  • Қай сөздер ұқсас болып естіледі?
  • Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

    Сергіту сәті1 минутӘппақ болып таң атты,Түтiн тiке шығады.Қарлығаштар қанатынСамғап биiк ұшады.Топ-топ, топ басайық,Жалаудан күн жасайық.Жаса, жаса алтын күнЖаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады)Сергіту сәтіне арналған жинақҚызықты тапсырма8 минутСурет бойынша тапсырма.Кітапты көркемде.Түрлі тапсырмалар. Кітаптың суреті.Аяқталуы

    16 минут

    №2 Сурет мазмұнына сәйкес сәлемдесу, қоштасу сөздерін таңда.

    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы2 минутРефлексия

    Смайликтер

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.