Әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптері

0

1 бет

Оқу — әдістемелік авторлық жұмыс
Кемелұлы атындағы жалпы орта мектеп
Әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптер
Жұмыстың авторы: Г. Қыстаубекова

2 бет

Бастауыш сыныптарға арналған әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптер

Әдебиеттік оқу

Бағдарлама авторы:

Г. Қыстаубекова

2014жыл

3 бет

Түсінік хат
 
Шығармашылық – бүкіл тіршіліктің қайнар бұлағы. Жаңа педагогикалық технологиялардың негізгі бағдары – оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту және оларды шынайы өмірдегі дара тұлға етіп даярлау. 
Мектепте оқытылатын тіл, әдебиет пәні оқушыларға өмірді, шындықты, қоғамды, сол қоғамда өмір сүретін адамдарды тануға жәрдемдеседі, өмірге көзқарасын қалыптастырады, сөйлеу, жазу мәдениетіне баулиды. Оқушылардың өз бетінше атқаратын шығармашылық іс-әрекетін, белсенділігін дамыту мәселесі, оларды жан-жақты ойлай білу дағдысына үйрету ісі — өзекті мәселелердің бірі. 
Бүгінгі күні оқу үрдісіндегі түрлі инновациялық технологиялар – білім сапасын арттырудың кепілі. Оқытудың тиімділігін арттыру үшін өз тәжірибемде оқу және жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау» технологиясының стратегияларын қолданып жүрмін. Бұл технологияның бір ерекшелігі – оқушының білім алуына жан-жақты ықпал етуі. Тек білімді немесе оқу бағдарламасын меңгеріп қомай, жеке тұлғаның танымдық және өзін-өзі өзектендіру, бекіту, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға, сөздік қорын дамытуға, өз бетімен білім алуға, ізденуге деген ықыласы мен іскерлігін жан-жақты дамытуға жетелейді.
 

4 бет

5 бет

Шығармашылық тапсырмалар
1. “Көктем” тақырыбына эссе жаз.———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————2. Мақалдың жалғасын тап:1. Күлме досыңа————————-2.Оқысаң озарсың,—————————-3. Оқу -білім азығы —————————4. Ұрлық түбі- ———————5. Сақтықта————————-6. Оқусыз білім жоқ ——————————————

6 бет

3. Адамдардың атын толықтырып жаз. Бұқар ————— Төле —————- Сырым ————— Қазыбек ————— 4. Ребусты шеш. М 3 50* жас ———————————-5. “Жылқы” сөзіне бес жолды өлең жаз. ————————————————— ————————————————— —————————————————- ————————————————— —————————————————- 6. “Туған жер” тақырыбына шығарма жаз. ——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

7 бет

7. Сөздік жұмысДұрыс айтылуын жаз:Қыс түсті. Күз түсті. Жаз түсті. Көктем түсті.——————————————————————————————————————————————————————————————“Аяз сынды ” дегенді қалай түсінесің? ——————————————————————————————————————————————————————————————Мына қар түрлерінің қайсысы өте қалың: Қырбақ қар, жапалақ қар, омбы қар, көбік қар. ———————————————————————————————- * Қысқы спорт түрлерін ата.————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————- * Өз қиялыңмен “Аққала мен Баланың диалогін” құрастыр.——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

8 бет

8. Абайдың бір өлеңін жатқа жаз.—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-9. Ыбырай кім? Топтастыр 10. “Анашым” тақырыбында бір шумақ өлең шығар. ————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Ыбырай

9 бет

Қорытынды
Әдебиеттік оқу пәнінің басқа пәндермен пәнаралық байланысы оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу тілін, көркем-шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамыту, сөз өнеріне деген қызығушылығын, эстетикалық талғамын арттыру, ұлттық сананы қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің барлық түрін жетілдіру, рухани-мәдени, ұлттық-әлемдік құндылықтарды барынша бағалап, құрметпен қарауға үйрету мақсатында жүзеге асырылады.

10 бет

Пайдаланылған әдебиеттер
1. Әдебиеттік оқу хрестоматиясы 2 сынып “Алматыкітап” баспасы 2013 жыл2. Электрондық оқулықтар. 2 сынып “Алматыкітап” 2013жыл3. “Бастауыш мектеп” журналы 2014жыл4. “Ханталапай” балалар журналы 2014 ж5. “Мектеп” журналы 2014жыл6. Әдебиеттік оқу 2 сынып 2013жыл