ӘДЕБИЕТ ПӘНІ САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ПЕН ІЗДЕНІС ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ

0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Компьютерлік ойынды құру Мектеп: Ю.Гагарин атындағы орта мектебі Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Хидуллина Гаухар Исатаевна Сынып: 6 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтыңтақырыбы Сценарийді жүзеге асыру Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) 6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру;6.3.3.1- программа ортасында қателерді табу және жөндеу

Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар:Scratch Up программалаудың ойын ортасының маңыздылығын меңгеру;Оқушылардың басым бөлігі:-Алған білімдерін практикада жүзеге асыруКейбір оқушылар:Алгоритм түрлеріне өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіру.

Бағалау критерийлері

-Scratch Up бағдарламасында алған білімдерін саралайды;Ойын ортасында ойын сценарийін жасақтайды және жүзеге асырады;Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында программа жазады;Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында нысанмен жұмыс жүргізіледі

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология

Оқушылар:Ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру және программа ортасында қателерді табу және жөндеу туралы білетіндерін, жеке пікірлерін айтып, өз ойларын дамыта отырып, ауызша және жазбаша түрде талқылай алады.Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:Алгоритм- алгоритм- algorittim ұғымдары;Блок-сызба- Блок-схема- Blockdiagram; Құндылықтарға баулу Оқушыларды оқу үрдісіне бақылау жүргізуге, топтастыруға, тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады. Өз бетімен АКТ-ны қолдана алатын, шығармашыл, инновациялық өзгерістерге бейім, ізденімпаз тұлға дайындау Пәнаралықбайланыстар Ағылшын тілі : Оқушылар сөздік тіркестерді блоктарға сәйкес көрсете біледі және онымен жұмыс істей алады.География сабағы: масштабты біледі.Қазақ тілі: Диалог құруда сөйлемдерді байланыстыру, жалғауларды дұрыс жалғау, информатика тілінде қадамдарға ажырата сөйлеу. Алдыңғы білім Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу Сабақтың барысы Жоспарланған уақыт 40минут Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы 3 минут

7 мин

Сабақтың ортасы

10 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі. «Күн, тас, қоршау» тренинг өткізу. Оқушыларды сабақ барысына ынталандыру үшін ойын ұсыну. Топқа бөлу

ІІ. «Миға шабуыл». Топтық жұмыс -«Бұрқасын сұрақтар» Топтар бір-біріне өтілген тақырып бойынша сұрақтар береді:

1.Қандай да бір программалау тілінде жазылатын және ойын сауық үшін құрылатын программа қалай аталады?2. Ақпарат алу, сөйлесу,әлемді зерттеу әрекеттері қандай жанрға жатады?3. Компьютерлік ойынның әрекеттері орындалатын ойын кеңістігін немесе ойынның қандай да бір сюжеттік тақырыпқа сәйкестігін қалай атайды?4. Ең алғашқы компьютерлік ойындардың бірі Space War қай жылы әзірленген еді?5. Ойынды құрудың бірінші кезеңінде қандай әрекет орындалады?6. Ойын жүзеге асырылатын ережелер жиынтығы қалай аталады?7. Scratch бағдарламасындағы ойын барысында жүзеге асырылатын командалар тізбегі қалай аталады?8. Scratch бағдарламасында ойын нысаны қалай аталады?9. Ойын мақсатын анықтауға не кіреді?10. Ойынның дамуының негізгі бағытын не анықтайды?Әрбір топ өзінің сұрақтарына берілген жауаптарын смайлик беру арқылы бағалайды.

ҚБ-Оқушыларды «Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағаланады ІІІ. Мағынаны ашу. (оқушыларды жаңа сабақ тақырыбымен, мақсаттарымен таныстыру) Оқушыларға бейнекөрсетілім арқылы көрсетеміз.

  • Ойын сценарийін жүзеге асыру алгоритмінің блок-сызбасы
  • Жалпы алгоритмі
  • Жұмысқа шолу жасалып, қорытынды шығарылады, оқушының нені үйренгені түйінделеді. Ұсынылған алгоритмдер:

    ҚБ:Әр тапсырма бойынша графикалық фигуралар беру арқылы бағаланады.

    .

    Интербелсенді тақта, слайдтар

    Информати ка 6- сыныпГ.И.Салғараева, Г.Б.Ильясова, А.С.Маханова«Арман-ПВ» 2018

    Bilim Land.kz сайты

    Флипчарттар

    10 мин

    ІV. Жаңа тақырыпты бекіту. «Ойлан, жұптас,талқыла»Деңгейлік тапсырмалар:І.Жеке жұмыс.Сұрақтар мен дұрыс жауаптар(өзін-өзі бағалайды)ІІ. Жұптық жұмыс. Астананың әрбір көрікті жерлері туралы қызықты ақпаратпен бөлісу(бірін-бірі бағалайды)

    интербелсенді тақта, слайдтар, карточкалар

    5 мин

    ІІІ. Топтық жұмыс. Постер қорғау «Сызбанұсқамен жұмыс»

  • Сапарбек үшін қолданылатын скриптілер
  • Айнұр үшін қолданылатын скриптілер
  • Келесі кезеңдерге өту үшін қолданылатын скриптілер
  • Сапарбек пен Айнұрдың арасындағы диалогтың скриптілері
  • Сапарбек үшін қолданылатын қосымша скриптілер
  • Айнұр үшін қолданылатын қосымша скриптілер
  • Топтар бір-бірін бағалайды. Қалыптастырушы бағалау «Басбармақ(топтар өзара бағалайды)

    V.Оқушының қажеттілігін анықтау мақсатында «жеке тұлғаға бағдарланған тәсіл» бойынша кейбір оқушыларға берілетін қосымша тапсырма. Компьютермен жұмыс1. Өз ойларыңның скриптерін пайдаланып, кестені толтырыңдар.

    2.Өз ойындарыңның алгоритмін жазыңдар

  • Өз ойындарыңның блок- сызбасын құрыңдар
  • Флипчарттар

    Сабақтың соңы

    5 мин

    Сабақты қорытындылау.«Фишбоун» әдісі арқылы сұрақ-жауап беріледі. Оқушыларға қағазға жазылған үлестірмелі сұрақтар беремін. Оқушылар топ болып сұрақтарын жазып, балық қаңқасына жапсырады-Сызықтық алгоритм дегеніміз не?-Күнделікті өмірден мысал келтір.-Тармақталу алгоритмі дегеніміз не?-Күнделікті өмірден мысал келтір.-Циклдік алгоритм дегеніміз не?-Күнделікті өмірден мысал келтір.-Блок-сызба дегеніміз не?-Блок сызбаға кіретін қандай блоктарды білесің?Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі «Алақан» Сол қолын қағазға бастырып,саусақтардың ішіне жазу керек:Бас бармақ – не ұнағаныБалалы үйрек – не ұнағаныОртан терек – не кедергі болдыШылдыр шүмек – тағы не білгім келеді?Кішкентай бөбек – тілек жазу

    Үйге тапсырма: §22 өз ойындарыңның жобасын дайындау

    Саралау- сіз қандай тәсілменКөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлапотырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушыға қолдау ретінде тірек сөздер, деңгейлік тапсырмалар жұптастыру, топтастыру тапсырмаларын жоспарладым. -«Миға шабуыл»әдісі арқылы оқушылар топта жұмыс жасады. «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі арқылы оқушылар деңгейлік тапсырмалар орындады. . «Фишбоун» әдісі Оқушылардың дұрыс жауабына мадақтау сөздерімен қолдау көрсетемін.Кері байланыста «Бес саусақ» әдісін қолданылды. Оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың жұмыстарын бағалайды және ұсыныстар береді.Сабақ «қолшапалақтау» арқылы, «смайликтер» арқылы. Сабақ жаратылыстану, математика пәнімен байланыстырылды. Оқушы бойына шығармашылық, сын тұрғысына ойлау, өзгелердің мәдениетіне мен көзқарастарына құрметпен қарау құндылықтарын қалыптастырамын. Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қол жетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, не себепті?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезінде уақыт тиімдіпайдаланылады? Бұл тарауды рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақты жоспарлауда:

    — Оқу және сабақ мақсаттарына сәйкес тапсырмалар дайындауды;— Оқытудың белсенді әдістерін тиімді қолдануды жүзеге асыруға тырыстым.