|
Мектеп: 24 |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Нуркаскаева Н.С |
Сынып: 6 «В» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің көркемдік құндылығы |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Тарихи және көркемдік құндылығы |
Сабақтың мақсаттары |
6.3.1.1-шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру; |
Бағалау критерийі |
шығарманы оқып, түсінеді;
көтерілген мәселені анықтайды;
мәселеге өз көзқарасын білдіреді.
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қорлар мен терминдер: Жанр, лирика, лирикалық кейіпкер. |
Пәнаралық байланыс |
тарих, қазақ тілі, ұлттық салт—дәстүр |
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
ұлтжандылық, елжандылық тәрбие, ынтымақтастық, бір-біріне құрмет көрсетеді. |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Интерактивті тақтамен жұмыс |
Алдыңғы оқу |
6.1.2.1 — әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
Сабақтың соңы 5 минут
5 минут
|
V. Қорытынды: «Минуттық эссе»Мұғалім бірнеше тірек сөз ұсынады. Оқушылар өлеңнен, «Шеңбердегі әңгімеден» алған әсерімен шағын ойтүйін жазады. Тірек сөздер: өлең, ақын, көркем, мағына, құнды, бағалы, ой, жол, жақсылық, жамандық, ғибрат.
VI. Рефлексия «Тілек ағашы»Оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын стикерге жазып, тақтаға іледі
VII. Үйге тапсырма: Ғылым, білім туралы мақал жаттау
|
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Сұрақтардың қарапайымнан күрделіге қарай құрылуы, оқушылардың жауабының да әр түрлі болуын қамтамасыз етеді. |
Оқушылардың өлең талдауы бойынша құндылықтарды анықтағандарынан аңғарамын. |
Оқушылардың Елжандылық, Туған жерге деген құрметін қалыптастырады, өзіне деген жауапкершілікті арттырады. |
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |