6.3.2.1 Ойынның идеясын анықтау 6 сынып презентация

0

1 бет

Ойынның идеясын анықтау
Бөлім: Компьютерлік ойындарды жасау
Сабақтың тақырыбы:

2 бет

Сабақтың мақсаты
есептің шешімін кезеңмен талдаублок-схема түріндегі алгоритмді ұсыну

3 бет

Бағалау критерийлері
— сызықтық, тармақталған және циклдық құрылымдардың алгоритмдері үшін блоктық диаграммаларды сипаттайды;- ойынның сценарийін сипаттайды.- ойындарға арналған блок-схеманы қалыптастырады- оның жауабын ақтайды

4 бет

— «Тасымалдаушы» логикалық ойынына сіздер алгоритм құра аласыздар ма?

Шаруа өзеннің сол жағалауында қасқыр, ешкі және қырыққабатпен тұр. Мұның бәрін оң жағалауға тасымалдау керек. Бірақ оның қайықтары тым аз: ол бір жолаушыға — қасқырға, орамжапыраққа немесе ешкіге бара алады. Егер қасқырды ешкімен қалдырса, онда қасқыр оны жеп қояды. Егер ешкіні орамжапырақпен қалдырса, ешкі орамжапырақты жеп қояды. Бір-бірін жемей, оларды арға бетке қалай өткізуге болады.

5 бет

Бағалау критерийлері:
• 7 әрекетпен арғы бетке өткізуді орындаңыз;
• қайыққа тек бір тасымалдаушы және тек бір жануарға немесе қырыққабатқа сыйдыра алады;• Қасқыр ешкіні жеуге болмайды және ешкі орамжапырақ жеуге болмайды.

6 бет

Өзара бағалау.

7 бет

Базалық схемалардағы негізгі белгілер

8 бет

Рефлексия
 Ойланыңыз, бүгінгі сабақта сізге не қызықты болды, тағы да не үйрену керек?