5 cынып «Дәрігердің қабылдауында» сабақ жоспары

0
450
Бөлім:1-бөлім: Денсаулық – зор байлық Мектеп: Надежка ОМКүні: 10.01Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова А.ӘСынып: Сабақ53 урокҚатысқандар саны: 10Қатыспағандар саны:Сабақтың тақырыбыДәрігердің қабылдауындаСабақтың мақсатыТақырыптың аясында қазақша қарапайым сөйлемдер құрау арқылы жаңа сөздерді меңгерту.Сөйлесім барысында сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану негізінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруБағалау критерийіОқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша емхана туралы ақпарат бере алады.Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы емхананы, дәрігердің қабылдауын сипаттайды.Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды, қарапайым үлгілер арқылы Сөйлесімге келеді.Тілдік мақсаттарИммунитетті күшейту, тазалық сақтау, дене шынықтырумен айналысу, дұрыс тамақтану.ҚұндылықтарӨмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрметАКТ дағдысын қолдануИнтербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.Өмірмен байланысСпортқа деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, дені сау азамат болуға тәрбиелеу. Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.Пәнаралық байланысДене шынықтыру, биологияМодульдарИКТ, Новые подходы, КМ, ОдО,Сабақ барысыЖоспарланған кезеңдеріЖоспарланған іс-әрекеттерДереккөздерСабақтың басы3 минутҚызығушылықты ояту. «Көңілді күн» сергіту сәтінен бастау. Оқушылармен жаттығу жасау.

  • Жаттығудың адам ағзасына пайдасы қандай? т.с.с сұрақтар қою.
  • Сабақтың ортасы3 минут

    7 минут

    5 минут

    15 минут

    4 минут

    Мағынаны тану кезеңі.Жазылым алды тапсырма.

    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, интерактивті тақтадан емхана бейнеленген слайдтарды көрсетеді. Сипаттап берулерін сұрайды. «Емхана» сөзіне ассоциаграмма құрғызадыОқушылардың назарына «іMektep. Денсаулық» бейнебаяны (00:15-02:21 минут аралығы) ұсынылмас бұрын, бейнебаянда кездесетін сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын ашу керек.. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.2. Мәтіналды жұмыс.А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.Ә) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 2-тапсырманы орындатады.3. Тілдік бағдар. Екпінді меңгертеді.4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

    Сергіту сәті. «Дәрігердің қабылдауында» тақырыбында постер жасауларын сұрайды.4 тапс.

    Оқушылар сөз тіркестерін тауып, сәйкестендіреді.

    Дұрыс жауап: А3, В1, С2, D4.Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.Тілдесім. Диалог құрады.Екпінді меңгереді.Тыңдалым.Оқылым. Тыңдайды, мәтінді дұрыс оқуға машықтанады.Жазылым. Айтылым. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазады, сөз екпінін қойып оқиды, мәтінді екінші жақтан баяндайды, сөйлем құрайды, дауысты дыбыстардың астын сызады.Айтылым, cұрақтарға жауап береді.Тілдесім. Диалог құрады.Топтық жұмыс. Постер жасайды.Оқылым. Айтылым. Әр қатардағы артық сөздің себебін түсіндіреді, қатаң дауыссыз дыбыстарды атайды.Жазылым. Сөйлемді толықтырып жазады.Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс». Бейнебаян бойынша сұрақтарға жауап береді:

  • Иммунитет дегеніміз не?
  • Иммунитетті күшейту үшін не істеу керек?
  • Тазалық сақтаудың маңыздылығы қандай?
  • Қандай тағамдарды таңдап жеу керек?
  • Жеке жұмыс. Жазылым тапсырмасы. Оқушылар бейнебаян негізінде «Денсаулық – зор байлық» тақырыбында жаңа сөз тіркестерін (иммунитетті күшейту, тазалық сақтау, дене шынықтырумен айналысу, дұрыс тамақтану) пайдалана отырып, 70 сөзден тұратын эссе жазады.

    Бағалау.Бағалау критерийлері:

    Айтылым. Оқулықтағы 11-тапсырманы орындатады.«Кім көп сөз біледі?» ойынын ұйымдастырады.Айтылым. Ойынның шартын орындайды.Оқулықтағы 12-тапсырманы орындатады.Рөлдік ойынды ойнатады.

    Сөздер

    Сабақтың соңы3 минутРефлексияСабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтауСабақ бойынша рефлексияСабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге?Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?Жалпы бағалау

    Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)1:

    2:

    Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?