5 cынып «Дәрігердің қабылдауында» сабақ жоспары
7 минут
5 минут
15 минут
4 минут
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, интерактивті тақтадан емхана бейнеленген слайдтарды көрсетеді. Сипаттап берулерін сұрайды. «Емхана» сөзіне ассоциаграмма құрғызадыОқушылардың назарына «іMektep. Денсаулық» бейнебаяны (00:15-02:21 минут аралығы) ұсынылмас бұрын, бейнебаянда кездесетін сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын ашу керек.. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.2. Мәтіналды жұмыс.А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.Ә) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 2-тапсырманы орындатады.3. Тілдік бағдар. Екпінді меңгертеді.4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.
Сергіту сәті. «Дәрігердің қабылдауында» тақырыбында постер жасауларын сұрайды.4 тапс.
Оқушылар сөз тіркестерін тауып, сәйкестендіреді.
Дұрыс жауап: А3, В1, С2, D4.Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.Тілдесім. Диалог құрады.Екпінді меңгереді.Тыңдалым.Оқылым. Тыңдайды, мәтінді дұрыс оқуға машықтанады.Жазылым. Айтылым. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазады, сөз екпінін қойып оқиды, мәтінді екінші жақтан баяндайды, сөйлем құрайды, дауысты дыбыстардың астын сызады.Айтылым, cұрақтарға жауап береді.Тілдесім. Диалог құрады.Топтық жұмыс. Постер жасайды.Оқылым. Айтылым. Әр қатардағы артық сөздің себебін түсіндіреді, қатаң дауыссыз дыбыстарды атайды.Жазылым. Сөйлемді толықтырып жазады.Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс». Бейнебаян бойынша сұрақтарға жауап береді:
Жеке жұмыс. Жазылым тапсырмасы. Оқушылар бейнебаян негізінде «Денсаулық — зор байлық» тақырыбында жаңа сөз тіркестерін (иммунитетті күшейту, тазалық сақтау, дене шынықтырумен айналысу, дұрыс тамақтану) пайдалана отырып, 70 сөзден тұратын эссе жазады.
Бағалау.Бағалау критерийлері:
Айтылым. Оқулықтағы 11-тапсырманы орындатады.«Кім көп сөз біледі?» ойынын ұйымдастырады.Айтылым. Ойынның шартын орындайды.Оқулықтағы 12-тапсырманы орындатады.Рөлдік ойынды ойнатады.
Сөздер
Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)1:
2:
Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)1:
2:
Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?