3 саны және цифры 1-сынып

0
181

1 бет

Мұғалімнің аты- жөні: Калабаева Гулзат УмыткановнаМектеп: №200 Пәні: ДүниетануСынып: “1”Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебімСабақтың тақырыбы: 1.2.Мектеп және мектеп қоғамдастығы. Мектепке баратын жол
Барлық оқушылар: Жаяу жүргінші және жолдағы қауіпсіздік ережелері туралы біледі.Көптеген оқушылар: Жол белгілерін таниды және мағынасын түсінеді.Кейбір оқушылар: Үйден мектепке дейінгі жолдың сызбасын сызады.
1.1.4.3.Үйдегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру.1.1.4.4.Жолда жүру тәртібін,жаяу жүргіншілердің қозғалысын реттейтін жол белгілерінің мәнін түсіндіру.
*Жаяу жүргінші сөзінің мағынасын біледі. * Жолда жүру тәртібін сипаттайды*Жол белгілерін таниды және мағынасын анықтайды.
Оқу мақсаттары
Сабақ мақсаттары
Бағалау критерийлері
Оқу мақсатынан оқушылардың қабылдау қабілетіне қарай сабақ мақсаттарын анықтап алдымОқу мақсаты қай ойлау дағдысының деңгейінде тұрғанын анықтап, бағалау критерийлерін шығардым

2 бет

Бұл ширатуды жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында пайдаландым. Саралау ресурстар арқылы оқушылар қажеттілігіне қарай топқа бөлінеді.“ Серпілген сауал” әдісі бойынша керіс байланыс тиімді болды
Соның нәтижесінде ұжымда алдыңғы білімдеріне сүйеніп ,диалогқа түсіп ұжымдық дәлелдеу болды.Оқушының ішкі уәжін шығару үшін “Еркін микрофон” әдісі арқылы кері байланыс алдым.Ұжымдық жұмыстан кейін оқушыларды оқу мақсатымен таныстырамын
Соның нәтижесінде топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы ынтымақтаса жұмыс істеу, мәселелерді бірлесіп шешуге ,идеялармен алмасуға үйрету.Пәнаралық байланыс – көркем еңбек-түсті қағаздан бағдаршам құрастырады, математика-бағдаршамның үш көзі бар екенін біледі.
Сабақтың барысы:
Ширату. «Серпілген доп»» әдісі. Оқушылар шеңбер құрып тұрады.Үйден мектепке дейінгі жолды еске түсіру арқылы/сол аралықта кездесетін нысандарды атайды.(үй,аялдама, жаяу жүргінші, бағдаршам, ата-ана, автобус,мектеп.) Кері байланыс: «Серпілген сауал»әдісі Аталған сөздердің мағынасын ашу арқылы кері байланыс жасадым- Мозайка құрастыру арқылы топқа бөлу I-топ.Бағдаршам.II топ.Автобус. III топ.Аялдама
(МК.Ұ.) «Қабырға сөйлейді»әдісіҚабырғада берілген суреттерден кіммен,қалай,қашан.қайда не үшін баратын жолдарын анықтайды.( машина, ата-ана,мектеп,үй,бағдаршам,жаяу жүргінші)К.Б. «Еркін микрофон»әдісі.-Бағалау. Жарайсыңдар
Топтық жұмыс.«Ойлан ,топтас,бөліс » әдісі.Топ мүшелері рөлдерді өзара анықтайды. (Баяндамашы- баяндайды, хатшы–кері байланыс береді, уақыт сақшысы-уақытты белгілейді, бақылаушы-бақылайды.)Топтар суреттің мазмұны бойынша қысқаша әңгіме құрайды.1-топ.*Оқушының әрекетін әңгімелейді2-топ: Бағдаршам құрастырады3-топ Жол ережесін атайдыКері байланыс. «Бақыт құсы»әдісі.Топтар бір-бірін бағалайды.Тілдік құзыреттілік- жаяу жүргінші,бағдаршам,қауіпсіздік

3 бет

Жұптық жұмыс «Жұптас,бөліс»әдісі.Жұптар берілген үлестірме бойынша жол белгілерін сәйкестендіредіКері байланыс: “Серпілген сауал”Жұптар бір-бірін бағалайды.
Жеке жұмыс: Дәптермен жұмыс-Әр оқушы үйден мектепке дейінгі жолды сызып,жолда кездескен нысандарды реті бойынша бос тор көздерге орналастырады.Кері байланыс: «Сұрақ- жауап»әдісі
Соның нәтижесінде жұптық жұмыста бір-біріне қолдау көрсете отырып, тығыз байланысты жұмыс жасай білу үшін“Жұптас,бөліс”әдісі тиімді болды
Әр баланың қандай деңгейге жеткендігін анықтау мақсатында жеке жұмыс орындалды. “Сұрақ-жауап” әдісі арқылы кері байланыс жасадым

Әрбір белсенді тапсырмалардаОқу мақсатына қаншалықты жеткендігін түсіну мақсатында “бас бармақ” әдісі арқылы топтар бір-бірін,жұптар бір-бірін ,жеке жұмыста өзін-өзі бағалайды.
Берілген тапсырманы оқу мақсатымызды қаншалықты түсінгенін білу үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмасын ұсынамын . Мұнда кері байланыс жазбаша түрде беріледі.
Сараланған тапсырмаҚабілеті жоғары оқушыларға тапсырмалар беру арқылы саралау әдісін қолдандым.Топтық, жұптық,жеке тапсырмаларды орындап болған оқушыларға беремін.

4 бет

Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша сабақты ұйымдастырғанда оқу бағдарламасы мен оқу мақсаттарын басшылыққа алуды, сабақтың мақсатын нақты,шынайы мақсат қоюды, ҚМЖ дайындау барысында оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескеріп, саралап оқыту тәсілдеріне назар аударуды білдім.
Оқу бағдарламаcына cәйкеc оқу мақcатына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйеcін қолдануды үйрендім.Cаралап оқыту тәсілдері арқылы оқудың 8 тәсілін, XXI ғасырдың дағдыларын іске асыру, XXI ғасырдың белсенді оқушысын қалыптастыру.
Білдім
Үйрендім
М Е Н І Ң Т Ү Й Г Е Н І М
Рефлексия “Бағдаршам” әдісі Оқушылар сабақты қай деңгейде түсінгенін анықтап, бағдаршам көздері арқылы бағаладымӨте жақсы – жасыл түсЖақсы– сары түсОрташа – қызыл түс