1-сынып жылдық жоспар

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




1-сынып жылдық жоспар

Автор: Габбасова Гулим Сайлауовна

Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-11


Материал туралы қысқаша түсінік

жылдық жоспар




Қазақтілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар1-сыныпАпталық жүктеме -2, жылдық жүктеме -70 .

Тараулар Тақырып күні сағат Оқу мақсаттары
1-тоқсан, 16-сағат
I.Өзім туралы

II. Менің отбасым және достарым

Танысу сабағы.»Өзім туралы« 3.09.2018 1

1.1.1.1 — хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 — тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.2.1.1 — сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.6.1 — мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау

Сәлем! 4.09 1
Бұл кім? 10.09 1
Бұл не? 11.09 1
Қандай доп? 17.09 1
Неше доп 18.09 1
Киімдер 24.09 1
Сен не киесің? 25.09 1
Кел, қайталайық! 01.10 1
Мынау- мектеп 2.10 1
Менің сыныбым 8.10 1
Оқу құралдары 9.10 1
Мен жеті жастамын 15.10 1
Алмабек мектепте 16.10 1
Мектепте 22.10 1
Кел, қайталайық! 23.10 1
2-Тоқсан, 16-сағат
III. Менің отбасым

IV. Менің туған өлкем

Менің отбасым. 6.11 1 1.1.1.1 — хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 — тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау1.2.1.1 — сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)
Менің отбасымының мүшелері. 7.11 1
Менің анам. 13.11 1
Менің досым. 15.11 1
Менің сүйікті ісім. 19.11 1
Сен не істейсің? 20.11 1
Менің достарым. 26.11 1
Кел, қайталайық. 27.11 1
Бізді қоршаға орта.Үй жануарлары. 29.11 1
Қоршаған орта. 4.12 1
Аңдар. 10.12 1
Біздің ауылға. 11.12 1
Аулада. 13.12 1
Менің аулам. 24.12 1
Менің елім! 25.12 1
3-тоқсан, 22-сағат
V.Саяхат

VI.Салт-дәстүр

Мен мектепке барамын. 14.01.2019 1 1.1.2.1 — баяу және анық айтылғанжиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.4.1 — фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып шағын мәтінді мазмұндау1.2.5.1 — оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру
Көлік түрлері. 15.01 2
Мектепке барар жол. 21.01 1
Саяхат 22.01 1
Біз «Медеуге барамыз» 28.01 1
Кел, қайталайық! 29.01 1
Туған жер 4-5.02 2
Менің туған жерім 11-12 2
Ою. 18-19 2
Домбыра 25 1
Мақта қыз бен мысық. 26 1
Мақта қыз бен мысық.Мен ертегі білемін. 4.035.03 12
Ертегілер әлеміне саяхат. 11 1
Не дәмді? 12 1
Көктем, сәні! 18 1
Кел, қайталайық! 19 1
4-тоқсан, 16-сағат 12.02
Ас болсын!

Мамандық

Сен не аласың? 8.04 1 1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.5.1 — оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікір білдіру1.2.6.1 — мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау
Таңертен. 9.04 1
Ас мәзірі 15 1
Сен не ішесің? 16 1
Сен не жейсің? 22 1
Мен салат жеймін 23 1
Балмұздақ 29 1
Оң қолымда бес саусақ. 30 1
Сол қолымда бес саусақ. 6 1
Сен таңертен не істейсің? 7 1
Мамандықтар 13 1
Дәрігерде 14 1
Аурухана 15 1
Мұғалім 20 1
Спортзалда 21 1
Кел, қайталайық! 22 1

Қазақтілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар2-сыныпАпталық жүктеме-2, жылдық жүктеме-70

Тараулар Тақырып күні сағат Оқу мақсаттары
1-тоқсан, 16-сағат
I.Өзім туралы

II. Менің ойыншығым және достарым

Мен екінші сыныпта оқимын 3.09.2018 1

1.1.1.1 — хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 — тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.2.1.1 — сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.6.1 — мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау

Мен сегіздемін 4.09 1
Сурет саламын 10.09 1
Бассейнге барамын 11.09 1
Суда жүзіп үйренемін 17.09 1
Мен кеме құрастырамын 18.09 1
Ойыншығыңды көрсетші 24.09 1
Ойыншығыңды көрсетші 25.09 1
Қуыршағымның аты-Қарақат 01.10 1
Мынау — қонжық па? 2.10 1
Бұл — жұмсақ ойыншық? 8.10 1
Менің қояным бар 9.10 1
Мен не үйрендім? 15.10 1
Алмабек мектепте 16.10 1
Алмабек мектепте 22.10 1
Кел, қайталайық! 23.10 1
2-Тоқсан, 16-сағат
III. Менің отбасым

IV. Менің туған өлкем

Менің отбасым 6.11 1 1.1.1.1 — хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 — тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау1.2.1.1 — сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)
Менің отбасымының мүшелері 7.11 1
Менің анам 13.11 1
Менің досым 15.11 1
Менің сүйікті ісім 19.11 1
Сен не істейсің? 20.11 1
Менің достарым 26.11 1
Кел, қайталайық 27.11 1
Бізді қоршаға орта.Үй жануарлары 29.11 1
Қоршаған орта 4.12 1
Аңдар 10.12 1
Біздің ауылға 11.12 1
Аулада 13.12 1
Менің аулам 24.12 1
Менің елім 25.12 1
3-тоқсан, 22-сағат
Саяхат

Салт-дәстүр

Мен мектепке барамын 14.01.2019 1 1.1.2.1 — баяу және анық айтылғанжиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.4.1 — фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып шағын мәтінді мазмұндау1.2.5.1 — оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру
Көлік түрлері 15.01 2
Мектепке барар жол 21.01 1
Саяхат 22.01 1
Біз «Медеуге барамыз» 28.01 1
Кел, қайталайық! 29.01 1
Туған жер 4-5.02 2
Менің туған жерім 11-12 2
Ою 18-19 2
Домбыра 25 1
Мақта қыз бен мысық 26 1
Мақта қыз бен мысықМен ертегі білемін 4.035.03 12
Ертегілер әлеміне саяхат 11 1
Не дәмді 12 1
Көктем, сәні! 18 1
Кел, қайталайық! 19 1
4-тоқсан, 16-сағат 12.02
Ас болсын!

Мамандық

Сен не аласың? 8.04 1 1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.5.1 — оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікір білдіру1.2.6.1 — мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау
Таңертен 9.04
Ас мәзірі 15
Сен не ішесің? 16
Сен не жейсің? 22
Мен салат жеймін 23
Балмұздақ 29
Оң қолымда бес саусақ 30
Сол қолымда бес саусақ 6
Сен таңертен не істейсің? 7
Мамандықтар 13
Дәрігерде 14
Аурухана 15
Мұғалім 20
Спортзалда 21
Кел, қайталайық! 22







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.