1-сынып жылдық жоспар
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
1-сынып жылдық жоспар
Автор: Габбасова Гулим Сайлауовна
Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-11
Материал туралы қысқаша түсінік
жылдық жоспар
Қазақтілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар1-сыныпАпталық жүктеме -2, жылдық жүктеме -70 .
Тараулар | Тақырып | күні | сағат | Оқу мақсаттары |
1-тоқсан, 16-сағат | ||||
I.Өзім туралы
II. Менің отбасым және достарым |
Танысу сабағы.»Өзім туралы« | 3.09.2018 | 1 |
1.1.1.1 — хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 — тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.2.1.1 — сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.6.1 — мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
Сәлем! | 4.09 | 1 | ||
Бұл кім? | 10.09 | 1 | ||
Бұл не? | 11.09 | 1 | ||
Қандай доп? | 17.09 | 1 | ||
Неше доп | 18.09 | 1 | ||
Киімдер | 24.09 | 1 | ||
Сен не киесің? | 25.09 | 1 | ||
Кел, қайталайық! | 01.10 | 1 | ||
Мынау- мектеп | 2.10 | 1 | ||
Менің сыныбым | 8.10 | 1 | ||
Оқу құралдары | 9.10 | 1 | ||
Мен жеті жастамын | 15.10 | 1 | ||
Алмабек мектепте | 16.10 | 1 | ||
Мектепте | 22.10 | 1 | ||
Кел, қайталайық! | 23.10 | 1 | ||
2-Тоқсан, 16-сағат | ||||
III. Менің отбасым
IV. Менің туған өлкем |
Менің отбасым. | 6.11 | 1 | 1.1.1.1 — хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 — тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау1.2.1.1 — сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
Менің отбасымының мүшелері. | 7.11 | 1 | ||
Менің анам. | 13.11 | 1 | ||
Менің досым. | 15.11 | 1 | ||
Менің сүйікті ісім. | 19.11 | 1 | ||
Сен не істейсің? | 20.11 | 1 | ||
Менің достарым. | 26.11 | 1 | ||
Кел, қайталайық. | 27.11 | 1 | ||
Бізді қоршаға орта.Үй жануарлары. | 29.11 | 1 | ||
Қоршаған орта. | 4.12 | 1 | ||
Аңдар. | 10.12 | 1 | ||
Біздің ауылға. | 11.12 | 1 | ||
Аулада. | 13.12 | 1 | ||
Менің аулам. | 24.12 | 1 | ||
Менің елім! | 25.12 | 1 | ||
3-тоқсан, 22-сағат | ||||
V.Саяхат
VI.Салт-дәстүр |
Мен мектепке барамын. | 14.01.2019 | 1 | 1.1.2.1 — баяу және анық айтылғанжиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.4.1 — фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып шағын мәтінді мазмұндау1.2.5.1 — оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру |
Көлік түрлері. | 15.01 | 2 | ||
Мектепке барар жол. | 21.01 | 1 | ||
Саяхат | 22.01 | 1 | ||
Біз «Медеуге барамыз» | 28.01 | 1 | ||
Кел, қайталайық! | 29.01 | 1 | ||
Туған жер | 4-5.02 | 2 | ||
Менің туған жерім | 11-12 | 2 | ||
Ою. | 18-19 | 2 | ||
Домбыра | 25 | 1 | ||
Мақта қыз бен мысық. | 26 | 1 | ||
Мақта қыз бен мысық.Мен ертегі білемін. | 4.035.03 | 12 | ||
Ертегілер әлеміне саяхат. | 11 | 1 | ||
Не дәмді? | 12 | 1 | ||
Көктем, сәні! | 18 | 1 | ||
Кел, қайталайық! | 19 | 1 | ||
4-тоқсан, 16-сағат | 12.02 | |||
Ас болсын!
Мамандық |
Сен не аласың? | 8.04 | 1 | 1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.5.1 — оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікір білдіру1.2.6.1 — мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
Таңертен. | 9.04 | 1 | ||
Ас мәзірі | 15 | 1 | ||
Сен не ішесің? | 16 | 1 | ||
Сен не жейсің? | 22 | 1 | ||
Мен салат жеймін | 23 | 1 | ||
Балмұздақ | 29 | 1 | ||
Оң қолымда бес саусақ. | 30 | 1 | ||
Сол қолымда бес саусақ. | 6 | 1 | ||
Сен таңертен не істейсің? | 7 | 1 | ||
Мамандықтар | 13 | 1 | ||
Дәрігерде | 14 | 1 | ||
Аурухана | 15 | 1 | ||
Мұғалім | 20 | 1 | ||
Спортзалда | 21 | 1 | ||
Кел, қайталайық! | 22 | 1 |
Қазақтілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар2-сыныпАпталық жүктеме-2, жылдық жүктеме-70
Тараулар | Тақырып | күні | сағат | Оқу мақсаттары |
1-тоқсан, 16-сағат | ||||
I.Өзім туралы
II. Менің ойыншығым және достарым |
Мен екінші сыныпта оқимын | 3.09.2018 | 1 |
1.1.1.1 — хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 — тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.2.1.1 — сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.6.1 — мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
Мен сегіздемін | 4.09 | 1 | ||
Сурет саламын | 10.09 | 1 | ||
Бассейнге барамын | 11.09 | 1 | ||
Суда жүзіп үйренемін | 17.09 | 1 | ||
Мен кеме құрастырамын | 18.09 | 1 | ||
Ойыншығыңды көрсетші | 24.09 | 1 | ||
Ойыншығыңды көрсетші | 25.09 | 1 | ||
Қуыршағымның аты-Қарақат | 01.10 | 1 | ||
Мынау — қонжық па? | 2.10 | 1 | ||
Бұл — жұмсақ ойыншық? | 8.10 | 1 | ||
Менің қояным бар | 9.10 | 1 | ||
Мен не үйрендім? | 15.10 | 1 | ||
Алмабек мектепте | 16.10 | 1 | ||
Алмабек мектепте | 22.10 | 1 | ||
Кел, қайталайық! | 23.10 | 1 | ||
2-Тоқсан, 16-сағат | ||||
III. Менің отбасым
IV. Менің туған өлкем |
Менің отбасым | 6.11 | 1 | 1.1.1.1 — хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 — тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау1.2.1.1 — сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
Менің отбасымының мүшелері | 7.11 | 1 | ||
Менің анам | 13.11 | 1 | ||
Менің досым | 15.11 | 1 | ||
Менің сүйікті ісім | 19.11 | 1 | ||
Сен не істейсің? | 20.11 | 1 | ||
Менің достарым | 26.11 | 1 | ||
Кел, қайталайық | 27.11 | 1 | ||
Бізді қоршаға орта.Үй жануарлары | 29.11 | 1 | ||
Қоршаған орта | 4.12 | 1 | ||
Аңдар | 10.12 | 1 | ||
Біздің ауылға | 11.12 | 1 | ||
Аулада | 13.12 | 1 | ||
Менің аулам | 24.12 | 1 | ||
Менің елім | 25.12 | 1 | ||
3-тоқсан, 22-сағат | ||||
Саяхат
Салт-дәстүр |
Мен мектепке барамын | 14.01.2019 | 1 | 1.1.2.1 — баяу және анық айтылғанжиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.4.1 — фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып шағын мәтінді мазмұндау1.2.5.1 — оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру |
Көлік түрлері | 15.01 | 2 | ||
Мектепке барар жол | 21.01 | 1 | ||
Саяхат | 22.01 | 1 | ||
Біз «Медеуге барамыз» | 28.01 | 1 | ||
Кел, қайталайық! | 29.01 | 1 | ||
Туған жер | 4-5.02 | 2 | ||
Менің туған жерім | 11-12 | 2 | ||
Ою | 18-19 | 2 | ||
Домбыра | 25 | 1 | ||
Мақта қыз бен мысық | 26 | 1 | ||
Мақта қыз бен мысықМен ертегі білемін | 4.035.03 | 12 | ||
Ертегілер әлеміне саяхат | 11 | 1 | ||
Не дәмді | 12 | 1 | ||
Көктем, сәні! | 18 | 1 | ||
Кел, қайталайық! | 19 | 1 | ||
4-тоқсан, 16-сағат | 12.02 | |||
Ас болсын!
Мамандық |
Сен не аласың? | 8.04 | 1 | 1.1.4.1 — мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 — мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.2.2.1 — сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 — сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.5.1 — оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікір білдіру1.2.6.1 — мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
Таңертен | 9.04 | |||
Ас мәзірі | 15 | |||
Сен не ішесің? | 16 | |||
Сен не жейсің? | 22 | |||
Мен салат жеймін | 23 | |||
Балмұздақ | 29 | |||
Оң қолымда бес саусақ | 30 | |||
Сол қолымда бес саусақ | 6 | |||
Сен таңертен не істейсің? | 7 | |||
Мамандықтар | 13 | |||
Дәрігерде | 14 | |||
Аурухана | 15 | |||
Мұғалім | 20 | |||
Спортзалда | 21 | |||
Кел, қайталайық! | 22 |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.