| Сабақтың тақырыбы: Әбдіжәміл Нұрпейісов.Туған жерімнің тұрғындары. | Мұғалімнің аты-жөні:Күні: |
| СЫНЫП: 2 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
| Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
| Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
| Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
| Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
| Әдіс-тәсілдер | Рөлдегі оқушылар,сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
| Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
| Сабақтың жоспары |
| Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
| Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Ыстық жүрек»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Мен саған сенемін» — оқушыларға айтып, сенім білдіріп, жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолына ыстық жүректі беріп тұрып,сенім білдіреді. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) | Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. «Ыстық жүрек»Тренинг. |
| Жаңа білім10 минут | Білу және түсінуӘбдіжәміл Нұрпейісов.Автор туралы бейнеролик көру.Қызылорда облысында туған.Жазушы. «Қан мен тер», «Соңғы парыз» шығармалары бар.Туған жерімнің тұрғындары.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Рөлдегі оқушылар» әдісі бойынша жаңа сабақ жүргізіледі.1 топ: «Баяндаушы»Мәтін мазмұнын екі топқа түсіндіреді.2 топ: «Сұраққоюшы»Мәтін мазмұны бойынша топқа сұрақтар қояды.3 топ: «Дәнекер»Өмірмен байланыстырады.Өзіңнің туған жеріңнің тұрғындары. Білесіңдер ме?Олар туралы айтып беріңдер. | Оқулық,мәтіндер. «Рөлдегі оқушылар» әдісі |
| Ортасы 10 минут | Қолдану«Пазл» әдісі арқылы топтарға конверт таратып,сурет қиындысын құрастыру арқылы шыққан сурет бойынша сөйлеу.Астана,қала,ауыл көріністерінің суреттері. Оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Пазл» әдісі, пікірлерін ортаға салу. |
| Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Көңілді күн" | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
| Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Хабар: «Алтын бесік»- «Қазақстан-Тараз»телеарнасының ресми сайты.http://taraztv.kz/kz/archive/programs/programs_social/Altyn_besik/554673 ауылымыз жайлы бейнеролик көрсету.Синтез"Қабырғаға қарап оқу" әдісі.Оқушылар қабырғадағы жазылған сөйлемдерді оқу арқылы ақиқат немесе жалған пікірлерін айтады. | "Қабырғаға қарап оқу" әдісі |
| Бағалау 5 минут Кері байланыс3 минут | «Жетістік» баспалдағы. | Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
| Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
| Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
| Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |