| Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша57-61 жаттығулар | Мұғалімнің аты-жөні:Ибашова НКүні: 24.01.2018 |
| СЫНЫП: 2 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
| Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
| Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
| Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
| Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
| Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
| Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Бастапқы білім | Гүл таңда |
| Сабақтың жоспары |
| Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
| Басталуы5 минут | Сәлемдесу. Қол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу! Топқа бөлемін : Кеспе қағаздар 1-топ Түбір 2-топ Қосымша 3-топ Сөздер | «психалогиялық дайындық». Кеспе қағаздарарқылы |
| Жаңа білім10 минут | Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.№57. Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз.Түбір сөздер тап. | Оқулық,мәтіндер. |
| Ортасы 10 минут | ҚолдануДәптермен жұмыс.№59. Өлеңді оқып, шешуін тап.Екі жағым «Н» болса,Қасиетті тамағыңмын.Екі жағым «А» болса,Ең қадірлі адамыңмын.№60. Өлеңді қатесін тауып, көшіріп жаз. | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар |
| Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті. Көңілді күн. | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
| Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | 1.I-топТүбір сөздер жазадыII-топОмоним сөздер жазады III-топҚосымша сөздер жазады 2.Бұлыттар төніп келеді 3.Тес сұрақтары 4. Ой қорыту.Адасқан әріптер ойыны. Қорыту: Венн диограммасы | Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Кері байланыс3 минут | «Білім ағашы» кері байланыс | Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. |
| Үйге тапсырма: №61, 26-бетте. |
| Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
| Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Топқа бірігу2:Жұптық жұмысҚандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Қосымша тапсырмалар2:Оқушыларды қызықтыруСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |