| Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі. МАТЕМАТИКА | Мектеп С Сейфуллин |
| Күні 7.12.17 | Мұғалімнің аты-жөні: Сейтқасымова Ш |
| Сынып 2 «а» | Қатысқандар 23 |
| Сабақ тақырыбы | Уақыт. Уақыттың өлшем бірліктері.Өзіңді тексер! | Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
| Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары /оқу бағдарламасына сілтеме/ | 2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Уақыттың өлшем бірліктерін, берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
| Тілдік мақсат | |
| Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
| Құндылықтарды дарыту | Құрметтеу, сыйлау, тыңдау. |
| Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
| АКТ қолдану | |
| Бастапқы білім | |
| Сабақ барысы : |
| Сабақ жоспарланған кезеңдер | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
| Сабақтың басы | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
| Сабақтың ортасы | Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс.Дәптермен , тақтамен жұмыс.Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" |
| Сабақтың соңы | Синтез"Таңда да таста" әдісіҚызықты қосымша тапсырмаларды орында: |
| «Жетістік» баспалдағы. |
| Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
| Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
| Саралау – іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету,оқу материалдарымен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу /Гарднердіңжиындық зият теориясы/ түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. |
| Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды? | |
| Жалпы баға.Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз.)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқуды да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындық туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |