Тақырыбы Уақыт. Уақыттың өлшем бірліктері. 2 сынып

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
Сабақтың ортасыОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
Дәптермен жұмыс.Дәптермен , тақтамен жұмыс.Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"
Сабақтың соңыСинтез"Таңда да таста" әдісіҚызықты қосымша тапсырмаларды орында:«Жетістік» баспалдағы.Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Саралау – іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету,оқу материалдарымен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу /Гарднердіңжиындық зият теориясы/ түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды?Жалпы баға.Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз.)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқуды да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындық туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?