KZNews.kz
Білім

Тақырыбы:«Арыстан мен тышқан» (латыш ертегісі)

KZNEWS

Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады


Тақырыбы:«Арыстан мен тышқан» (латыш ертегісі)

Автор: Асаинова Жанар Берикбаевна

Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Барлық материалдар Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар

Жарияланған уақыты: 2019-01-11

Материал туралы қысқаша түсінік

«Арыстан мн тышқан» ертегісін оқып беру. Тіл байлықтарын молайту, қызығушылықтарын арттыру.

І кіші тобындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыМерзімі: 05.02.18 Білім беру саласы:«Коммуникация» Бөлімі:Көркем әдебиет Тақырыбы:«Арыстан мен тышқан» (латыш ертегісі) Мақсаты:«Арыстан мн тышқан» ертегісін оқып беру. Міндеттері:Білімділік: тіл байлықтарын молайту, қызығушылықтарын арттыру. Дамытушылық: ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: татулыққа тәрбиелеу. Демонстрациялық материал: «Арыстан мен тышқан» ертегі суреттері.Сөздік жұмыс: арыстан, тышқан, аңшылар, тор.Қостілдік компонент: арстан – лев, тышқан – мышка, аңшылар – охотники, тор – клетка
Қызметінің кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті
Мотивациялық қозғаушылықШаттық шеңбері: Шеңберге тұрып бір-бірімізбен амандасайық.

Топқа есік қағып қуыршақ кіреді. Ол балаларға ертегін алып келгенін хабарлайды. Суреттерді іледі. Ертегін тыңдауға дайындығын сұрайды.

Дөңгелене кілемде тұрады.Барлығы бір дауыспен: Амансың ба, Алтын күн! Амансың ба, Көк аспан! Амансың ба, Жер ана! Амансың ба, досым менің!

Мұқият тыңдап, қуыршақпен амандасады.

Суреттерге таңдана қарап, ертегін тыңдауға дайындығын білдіреді.

Ұйымдастыру - іздестіру Әңгімелесу:
  • Тақтада ненің суретін көріп тұрсыңдар?
  • Ендеше «Арыстан мен тышқан» ертегісін оқып, мазмұнын ашайық.
  • Ертегіні оқып беру. Оқыған ертегі бойынша сұрақтар қояды:
  • Ертегі сендерге ұнады ма?
  • Арыстан не істеп жатты?
  • Келесі күні ол қайда жатты?
  • Оны кім соған отырғызды?
  • Тышқан арыстанға қандай көмек көрсетті?
  • Сергіту сәті: Тышқан шықты інінен,Азық іздеп жерінен. Секірейік, секірейік, Шаршағанды кетірейік.

    Тақтаға мұқият қарайды.

    Қуана келіседі.

    Сұрақтарға белсене қатысып, жауап береді:

  • Ертегі ұнады.
  • Арыстан ұйықтап жатты.
  • Келесі күні ол торда жатты.
  • Арыстанды аңшылар отырғызды.
  • Тышқан тістерімен арқанды қырқып тастайды.
  • Сөздерді қайталап, қимылдайды.

    Рефлексивті реттеушілікҚорытындылау:
  • Қуыршақ пен не оқыдық?
  • Ертегі ұнады ма?
  • Тышқан жақсы іс істеді ме?
  • Тышқанды орысша қалай айтамыз?
  • Ал арыстанды?
  • Тор деген не? Оны орысша не дейміз?
  • Қуыршақ басқа балаларға да ертегін апаруға жиналғанын хабарлайды. Қуыршақпен қоштасады.
    Сұрақтарға жауап береді:
  • Қуыршақ пен ертегін оқыдық.
  • Ертегі ұнады.
  • Тышқан көмектесті, ол жақсы іс.
  • Тышқанды орысша мышка дейміз.
  • Арыстанды – лев дейміз.
  • Тор деген клетка.
  • Тыңдайды.

    Қоштасып, рахметін білдіреді.

    Күтілетін нәтиже: Білу керек:ертегінің мазмұнын;Болу керек: ертегіні тыңдауға деген қызығушылықтары:Істей білу керек:тәрбиешіні мұқият тыңдап, ертегіні өз ойымен байланыстырып айтуды.Тәрбиеші: Асаинова Ж.Б

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    KZNEWS
    Автордың басқа материалдары