KZNews.kz
Lifestyle

Судың сиқырлы қасиеттері

KZNEWS

Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады


Судың сиқырлы қасиеттері

Автор: Мусилимова Ажар Нуртабысовна

Бағыты: Балабақша Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар

Жарияланған уақыты: 2019-01-10

Материал туралы қысқаша түсінік

Балалар тәжірибе жасау барысында судың қасиеттрімен танысады. Судың барлық тіршілік үшін маңызын ұғынады. Суды үнемдеу керектігін түсінеді.

Екібастұз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №26 Балапан б/б» КМҚК

Экология негіздері

«Судың сиқырлы қасиеттері»2 кіші «А» «Құлпынай» тобы

Тәрбиеші: Мусилимова А.Н.

Екінші кіші «А» «Құлпынай» тобы үшін білім барысын ұйымдастырудың технологиялық картасыБілім беру саласы: «Әлеумет»Бөлімі: Экология негіздеріТақырыбы: «Судың сиқырлы қасиеттері»Мақсаты: Су қасиеттерімен таныстыру, суды ластамаудын маңызы туралы түсініктерін қалыптастыру.Міндеттері:Білімділік: Судың адамға пайдасын түсіндіруДамытушылық: Сумен тәжірибие жасау арқылы танымдық эмоционалды, жағымды қабілеттерін дамытуТәрбиелік: Судың маңызын түсіндіре отырып, үнемдеуге тәрбиелеуСабақтың көрнекілігі: Су туралы суреттер (табиғат), стакан, кесе, сүт, қасық.Сабақтың технологиясы: МнемотехнологияСабақтың әдісі: Ойлану, тәжірибе жасау, түсіну, сұрақ – жауап.Сөздік жұмыс: мөлдір, түссіз, тамшы, көрінбейді.Билингвальдік компонент: тамшы капля - water drop, түссіз безцветный - colorless, мөлдір – прозрачный - transparent, мұхит океан - ocean.

Іс - әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБаланың қызметі Есеп +Есеп -
Мотивациялық қозғаушы-Сәлеметсіндер ме балалар! Мен там-шымын, сендерді саяхатқа шақырам-ын. Олай болса қайда баратынымыз-ды табындар. Ағып жатқан судың дыбысы естіледі.-Бұл ненін дыбысы?Ендеше біз "Су әлеміне" саяхатқа ба-рамыз.Балалар қызығушылық таны-тады.

Ол ағып жатқан судың дыбы-сы.

Ұйымдастыру-ізденуБалалардың назарын суреттерге ауда-ру. Суретпен жұмыс жасау.-Балалар су бізге не үшін керек? Дұрыс айтасындар, мынау суреттерге қарап, тағы нелерге су керек екен?Ал енді үстел басына келіндер. 1 – тәжірибе: Алдымыздағы стаканда су тұр. Барлығымыз иіскеп көрейік. Иісі бар ма?Ал енді кішкене ішеміз. Дәмі бар ма?Мынау не?Стаканға – сүт, екіншіге су құю арқы лы салыстыру.Сүт – ақ, су – түссіз.Қасықтарды алып су мен сүтке салын дар. Қай стаканда қасықты көріп тұр-сындар?- Сонымен су мөлдір, одан қасық көрі ніп тұр, ал сүт ақ одан қасық көрін-бейді.-Жарайсындар. Енді мен сендермен ойын ойнайын дегенмін.Қимылды ойын: «Тамшылар»Шарты: Тәрбиеші бұлт - ана. Балалар - тамшылар.

2 – тәжірибе: Судың әр түсті болаты-нын анықтау.- Мен сендерге бір сиқырды көрсет-кім келеді.Қарандар: таза су бар банкіні шайқап көрсету, су қызыл түсті болады.-Қылқылымды бояуға малып, суға батырындар.-Сонымен су әр түсті бола алады.Биік болып өсеміз,Жапырақтай жайқалып.Ағаштарға су құйып,Өсіреміз сая бақ.

Суды ішеміз, онымен жуына мыз, тамақ пісіруге пайдала-намыз. Және суды ағаштарға, гүлдерге құямыз өсу үшін, жануарлар да суды ішеді.

Иісі жоқДәмі жоқ

Мынау - сүт, ал мынау - су.

Балалар қасықтарды алып су-ға және сүтке салады.

Су құйылған стаканда қасық жартылай көрінеді.

Балалар ойынға қатысады. Музыка ойналып, тамшылар серуенге шығады. Жүгіреді, секіреді, билейді. Тамшылар жерге түседі. Олар бірігіп, ағын су болады. (Бір - бірінің қолдарынан ұстайды.) Бірігіп үлкен өзен жасайды, бір тізбекке тізіледі. Осылайша үлкен мұхитқа тап болады. (Балалар шеңбер жасап, жү-реді.) Су әр түске боянады.

Менің суым сары түске боян ды.Менің суым көк түске боян ды.Менің суым жасыл түске бо-янды - деп жауап береді.

Рефлексивті-түзетуші -Балалар біз бүгін не туралы сөйлес-тік?Суды қалай пайдаланамыз?Су тамшысы:Балалар мен сендермен уақытымды көңілді әрі қызықты өткіздім. Барлы-ғың да менің сұрақтарыма жауап бер-іп, өздеріңді жақсы жағынан көрсет-тіңдер, сендерге рахмет! Мені үлкен жұмыстар күтіп тұр.-Балалар суреттемелерді қа-растырып, сұрақтарға жауап береді.

Су тамшысымен қоштасады.

Күтілетін нәтиже: Ұғынады: судың түсі жоқ, ол әр түсті болу мүмкін; Түсінеді: тәжірибе орындау жолдарын; Қолданады: суды таза түрінде пайдалану.

Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

KZNEWS
Автордың басқа материалдары