Пәні: қазақ тілі | Мұғалімнің аты-жөні: Сайлау Ә.СКүні: 26.11.2018 ж |
СЫНЫП: 7 «В» | Қатысқан оқушылар саны: 13 | Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы | Спорт-денсаулық кепілі | |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.2.3.1- ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қоданып ацту.7.2.2.1- өтініш жасаудың түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу. |
Сабақтың мақсаты | Оқушыларға спорттың пайдасы туралы толық мағлұмат беру. |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Сабақтың барысы | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амндасу,түгендеуҮй тапсырмасын тексеру: | Кезекші мәлімдемесі |
Жаңа білім | Білу және түсінуСпорт – белгілі ережелер немесе дәстүрлерге сай көбіне жарыс түрінде өтетін әрекет. Адам баласы спортпен денсаулығын жақсарту, өзін – өзі дамыту үшін шұғылданады. Денсаулық дегеніміз адам ағзасының дұрыс әрі қалыпты жұмыс істеуі. | Спорт туралы түсінеді, біледі |
Ортасы | ҚолдануДәптермен жұмыс.Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.Жазылым.7-тапсырма. Сөйлемге үш нұсқада сұрақ қой.Айтылым.8-тапсырма. Суреттер бойынша әңгімелесіңдер.9-тапсырма. Жұмбақты шешіп, суретпен сәйкестендіріңдер.1.Жып- жылтыр, жалпақ бір.Жатыр көк айна.Жүгіріп, жығылып,Жұлынып, сонда ойнап,Тек тайма! (3. коньки)2.Тепсең – ақ секіріп,Ұстатпай қашады.Бір жерге бекініп,Тұра алмай сасады. (доп)3. Даңғыл жол етемін,Тілгілеп ақ қарды.Шарықтап кетемін.Қапталды,Шатқалды. (шаңғы)4.Табанға қанжар байладым,Бетінде айна ойнадым. (Коньки) | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. Кестені толтырады.Суреттер бойынша ауызша өз ойларын айтады.Жұмбақты шешіп сәйкестендіреді. |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Қызыл гүлім - ай" | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту | Денсаулық сөзіне фонетикалық талдауДен- б.б сау –б.б лық-б.б 3 буын, 9 әріп, 9 дыбыс.Д-дауыссыз, ұяңЕ-дауысты, жіңішке, ашық, езулікН-дауыссыз, үндіС-дауыссыз, қатаңА-дауысты, жуан, ашық, езулікУ-дауыссыз, үндіЛ-дауыссыз, үндіЫ-дауысты, жуан, қысаң, езулік.Қ-дауыссыз, қатаң. | Фонетикалық талдау жасау. |
Үйге тапсырма Бағалау | 11-тапсырма. 114 бет.Оқушыларды смайликтер арқылы бағалаймын. | Күнделіктеріне жазып алады.Смайликтер арқылы бағаланады. |