KZNews.kz
Lifestyle

Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.

KZNEWS
Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:Сабақтың тақырыбыӨзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау1.3 Тыңдалған материалды мазмұндау 1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінуСабақтың мақсаттарыБарлығы:Сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдайды.Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағыАКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.Тілдік құзыреттілікМектеп, школа,school.Сабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстарСабақтың басы5 минутЕртеңгілік шеңберіТаңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады. Берілген өлеңді түрлі эмоциямен айту. (көңілді, көңілсіз, ашулы)Бірінші күн- дүйсенбіЕкінші күн – сейсенбіҮшінші күн – сәрсенбіТөртінші күн — бейсенбіБесінші күн — жұмаАлтыншы күн- сенбіЖетінші күн- жексенбі.

Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

Шаттық шебері

Сабақтың ортасы8 минут

1 минут

5 минут

3 минут16 минут

Жаңа сабақты түсіндіруСуреттен не көріп тұрғаныңды айт. Бүгін қандай күн? Бұл күн сенің өміріңе қандай өзгерістер әкеледі деп ойлайсың?СЕРГІТУ СӘТІ.Бәрі оянадыКүн, күн, күн.Бәрі ұйықтайдыТүн, түн, түн.Сызбаны оқушыларға түсіндіру

Дәптермен жұмыс

Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.

Оқулық, дәптерлер.

Сызба парақшалары.

Сабақтың соңы2 минутРефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
KZNEWS
Автордың басқа материалдары