Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
рифметикалық амалдардың ауызша тәсілдері
Автор: Мажимова Аңсаған Берікболқызы
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-19
Материал туралы қысқаша түсінік
Арифметикалық амалдардың ауызша тәсілдері Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер Мақсаты: арифметикалық амалдар туралы білімдерін, амалдардың қасиеттері және оларды есептеуді тиімді орындауда қолдана білу, есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін орындау кезіндегі амалдар тәсілін қорытындылау.
| Математика | |||
| Сабақтың тақырыбы | Арифметикалық амалдардың ауызша тәсілдері | ||
| Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор | ||
| Сабақтың жабдығы | қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер | ||
| Жалпы мақсаттарОқыту нәтижесі | Мақсаты: арифметикалық амалдар туралы білімдерін, амалдардың қасиеттері және оларды есептеуді тиімді орындауда қолдана білу, есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін орындау кезіндегі амалдар тәсілін қорытындылау. | ||
| Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||
| Бағалау парақшасымен таныстыру | |||
| Топқа бөлу | Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. | |
| Ынтымақтастық атмосферасы | Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. | Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. | |
| Үй тапсырмасын пысықтау | Өткен сабақты пысықтау (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру) 2. Сандарды жылдам оқу: 425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245 , 123, 456, 789 т.с.с. | Оқушылар ауызша орындайды | |
| Қызығушылықты ояту | Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны: | ||
| Жаңа сабақ | № 3 карточка. Есепті түсіндіріп шығару.1кг = 1000г. Шешуі: 250 + 150 = 400 (г) карамельКарамель - ? , 150г артық 1000г 250 + 400 = 650 (г) карамель мен ирисШоколад - ? 1000 – 650 =350(г) шоколад. Жауабы: шоколад№ 4 карточка Кесте бойынша есеп құрастыру. Тақтада түсіндіріп шығару.Ш: 25 3 + 19 4 = 75 + 76 = 151 Ж: барлық бала саны 151 бала. Өздік жұмыс. № 6. Салыстыр. 1000 – 250 < 1000 – 25 630 + 300 + 20 > 630 + 30 + 200 90 + 110 > 80 + 120 | ||
| Сергіту сәті | Сергіту сәті «Көңілді қалпақ» ойыныБасына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады. | Бірінші байлық - денсаулық.Екінші байлық - еркіндікҮшінші байлық - тіл байлықТөртінші байлық - қайрат-күшБесінші байлық - ақ жаулықАлтыншы байлық - балаңызЖетінші байлық - жүз саулық | |
| Ой толғаныс | Әр қораптан кез келген цифрды алып, үш таңбалы сандар құрастыр және оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.911, 508, 704, 457, 694, ... | ||
| Сабақты бекіту | Бүгінгі сабақта біз не істедік? | Саған қайсы тапсырма қиын болды? | |
| Үй тапсырмасы | Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. | Оқушылар күнделіктеріне жазады | |
| Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Бағалау парақшасын толтырады |
ШҚО Семей қаласы «№44 ЖОББМ» КММ бастауыш сынып мұғалімі>
Материалды сайттан тегін жүктеу
Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.