Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеті

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Көңіл-күй ағашы» — Оқушылар, тақтада ілініп тұрған сұрықсыз ағашқа қараңыздаршы. Бұл ағаштың жапырақтары жоқ. Осы ағашты алдарыңызда жатқан түрлі-түсті жапырақтардың ішінен өздеріне ұнаған түсті алып, ағашқа жабыстыруларыңызды сұраймын. Ағаш суреті, стикерлер,Жасыл түсті таңдаған оқушыларды бүгінгі сабақта сәттілік күтіп тұр; Сары түсті таңдаған оқушылар сабағымызда белсенділік танытады; Қызғылт түсті таңдаған оқушылар қайсарлық танытады; Қызғылт сары түсті таңдаған оқушылардың көңіл-күйлері тамаша болады. Ағаштың сұлулығы сіздердің сабаққа деген ынталарына, сабақта атқарған жұмыстарына байланысты екенін ұмытпаңыздар.
1-топ «Шаршылар»2-топ «Шеңберлер»3-топ «Үшбұрыштар»Оқушылар жапырақтарды жабыстырады
Ортасы 20 минут
Топтық жұмыс
Білу және түсіну 10 минутТыңдалым
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Оқулықпен жұмыс
Дәптермен жұмысАйтылым және жазылымСуретті пайдаланып өрнек құрастыр, олардың мәнін тауып жаз. Қорытынды жаса.3+2+13+1+22+1+3
Оқулық
Шығармашылық жұмыс
Түрлі түсті қарындаштар және маркерлер
Сергіту сәті 2 минут «Санамақ» музыкамен орындайды.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 Балалар 10-ға дейінгі сандарды қазақ тілінде, орыс тілінде және ағылшын тілінде санап шығады Аяқталуы 13 минутСуретпен жұмыс
Ой толғаныс!
Синтез Топтық жұмыс: «Тиімді тәсілмен есепте»Тыңдалым және оқылымТоптық жұмыс: Сызба бойынша есеп құрастыру
?
Дескриптор:
Оқушылар суретте берілген тапсырмаларды тиімді тәсілмен есептейді
Оқушылар сызба бойынша кері есеп құрастырып, оларды шығарады
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланысРефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Желкенді қайық» Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?