Білім

Презентация "Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі"

Презентация "Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі"

1 бет

Шеберлік сыныбыТақырыбы:“Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі”Мақсаты: Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгерту, және саралаудың тиімділігін ашу.
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары – Оразбаева Арайлым Мауткалиевна


2 бет

НЕ?

НЕГЕ?

ҚАЛАЙ?


3 бет
Жұмыс жоспары
Оқытудағы саралау дегеніміз НЕ? Оқытудағы саралау НЕГЕ маңызды? Оқыту үдерісінде оқушыларды саралап ҚАЛАЙ оқытуға болады?

4 бет
Топтық жұмыс
1-топ: “Саралау тәсілдері” (үдеріске дейін)2-топ: “Саралау әрекеттері” (үдеріс кезінде)3-топ: “Сыртқы саралау” (үдерістен кейін)Топтық бағалау арқылы жұмысты бағалау

5 бет
Оқу үдерісінде оқушылардың “өте қатты қобалжу” мен “зерігу” сәттері кездеседі. Қобалжу - мұғалім оқушыдан тым көп нәрсені күткенде, ал зерігу – оқушыға өте аз ұсынғанда пайда болады Михай Чиксентмихай

НЕГЕ?


6 бет
Білім алушылардың деңгейі артады; - Мен – концепциясы: мықтылар өз қабілеттерінекөз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетістіктерін сезінуге мүмкіндік алады, толыққанды емес комплекстен арылады;
- Оқуды ынталандыру деңгейі артады;
- Топта бірдей балалар жинақталса, балаға оқу жеңіл болады.
Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.

7 бет

Қысқа мерзімді жоспар
Қалай?


8 бет
.

Тәжірибелік жұмыс
1-топ: Математика пәні бойыншаСабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 5.2.2.1 Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу;5.2.2.2 Теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану2-топ: Қазақ тілі пәні бойыншаСабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:6.Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын ашық жеткізу3-топ: Бастауыш сынып бойыншаСабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:3.2.3.2 Қолайсыз ауа райы, геологиялық және табиғи климаттық апаттар туындаған жағдайлардағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру;3.1.4.3 Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерді анықтау және бағалау;3.1.4.4 Өзінің табиғи ортадағы қауіпсіздігін жоспарлау
Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайды


9 бет
Кері байланыс бутерброды
1- бөлік – мадақ (жағымды пікір): Маған ... ұнады, себебі...; 2 - бөлік – сын (сындарлы пікір): Енді/келесі жолы ... жетілдіруге болады; 3 - бөлік – ұсыныс: ... ...жақсы шыққан, бірақ .. ... .

10 бет
«Саралау қолданылатын сыныпта барлық оқушылар өздерінің әр түрлі оқитынын түсінеді және бір бірінің оқу үдерісіне қосқан үлесін бағалауды үйренеді» Leppien

11 бет
РЕФЛЕКСИЯ «Тәтті» - «Қатты» - «Қаттының іші тәтті»
.
«Тәтті» - не түсіндім?«Қатты» - ұқпай қалған ақпарат«Қаттының іші тәтті» - маған қайталау керек

12 бет

Назарларыңызға рахмет!
Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін, Халқымыз қуанышпен баға берсін. Шәкірттеріміз шарықтап шың басына, Өнер мен білім жолында жана берсін.


Ұқсас материалдар

Барлығы

Жаңалықтар

Тағы жаңалық
KZNews.kz