KZNews.kz
Білім

Ортақ тақырып: Менің отбасым және достарым, бөлімше: Отбасым

KZNEWS

бөлімі: Ортақ тақырып: Менің отбасым және достарым, бөлімше: Отбасым

Сабақ: дүниетанумектепКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Шотка ГСЫНЫП: 1қатысқандарқатыспағандарОсы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары1.1.1.3 Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-қатынастың маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіруСабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:Отбасы мүшелерінің қамқорлығы туралы мысалдар келтіре алады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Отбасындағы мүшелер арасындағы қарым-қатынасты сипаттай алады. Кейбір оқушылар орындайды алады Отбасындағы мүшелер арасындағы қарым-қатынастың маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіре алады.Тілдік мақсатОқушылар орындай аладыОтбасы мүшелерінің қарым-қатынасын анықтайды.Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: есімдер, қатынастар, туған күнСыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі : Талқылауға арналған сұрақтар:Сіздің отбасыңыз қандай?Не себепті .... деп ойлайсыз?Алдыңғы оқу1.1.4.1 Өзінің тұратын жерін (қоршаған ортасын), сонымен қатар өзінің тұрған жерінен тыс басқа жерлерді біледі жоспарЖоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жатттығу түрлері (төмендегі жазбалар сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)ресурстарБасы:5мин
  • Ширату жаттығулар
  • Шаттық шеңбер: Күлім қағып қолымызды  қошеметпен соғайық,Қатар тұрған көршімізге қолымызды бұлғайық.Жылы шырай жүзбенен, мейірімді көзбенен, Бүгінгі күнге баршамызға сәттілікті тілейік.2.Топқа бөлу: геомертиялық фигуралармен.3.«Миға шабуыл. Топтастыру. (Суретпен жұмыс)Атасы                            Анасы                      Отбасы                Әкесі Әжесі                         БалаларҚимыл-қозғалыс жасау

    Фигуралар

    А3 маркер. сурет

    Ортасы: 1.(Ұ.Т.А) «Менің отбасым» ойыны: Мұнда оқушылар допты жалғау арқылы өз отбасы мүшелерінің қызметін атап таныстырады.2.(Ұ.Т.А. Қ.Б) Суреттерге мұқият қараңыз. Кімнің, кімге және қалай көмектесіп жатқаны туралы әңгімелеңіз.

    Өз отбасыңызда бір-біріңізге қалай көмектесесіздер? Мысал келтіріңіз.

    Доп

    сурет

    соңы(Ж.Т.А)Отбасы мүшелерінің міндеттері қандай? Анаң не істейді?, Әкең не істейді? Өзің не істейсің?(Ө.Ж) Суреттерді сәйкестендіру. «Кім не істейді?» ойыны

    А3 қағазындағы суреттер, қарындаш.

    Қосымша мәліметтерСаралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсызПәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие өлементі) Отбасы мүшелер арасындағы қарым-қатынасты сипаттауда қиындық туындаған оқушыларға қолдау көрсетуСабақтың барысында оқушылардың отбасы мүшелер арасындағы қарым қатынасты сипаттау, мысалдар келтіру нұсқасын бақылау арқылы бағалау.АКТ. математикаҚұндылықтары:ЫтымақтастықРефлексия

    Сабақты мақсаты мен оқу міндеттері орындалады ма?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
    KZNEWS
    Автордың басқа материалдары