KZNews.kz
Lifestyle

Орманға саяхат Ңдыбысы

KZNEWS
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫМектеп:Ш.Уәлиханов орта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Кадирментаева Э.АСАБАҚ:СауаташуОрманға саяхат Ң дыбысы мен әрпіСЫНЫП:1Қатысқандар:Қатыспағандар:Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты1.2.2.1. Мәтінде автордың кім не туралы айтқысы келетінін түсіну 1.1.6.1. Сөйлеу барысында сипттау салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым қатынас.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.Бағалау критерийі:Мәтінде автордың кім не туралы айтқысы келетінін түсінеді. Сөйлеу барысында сипттап салыстырады Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.

Тілдік мақсат

Пәндік лексика және терминдерАң , таң,Талқылауға арналған сұрақтар:Дыбыстың түрлерін атаДауыссыз дыбыстар, дауысты дыбыстар қалай айтылады?Пәнаралық байланысМузыка, математикаБастапқы білімОрманға саяхат Ң дыбысы мен әрпіАкт қолдану дағдыларыинтербелсенді тақтамен жұмысЖоспарланғанУақытесебіЖоспарланған тапсырмаларДереккөздер/ресурстарСабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 минутҰйымдастыру оқушыларды түгендеу назарын сабаққа аударуПсихологиялық ахуалӨсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

АКТ

Суреттер

Сабақтың ортасы15 минут1 Тыңдалым.Мәтінді оқы. Сұрақтарға жауап бер.Өзің сұрақ ойластыр.АКТШирату жаттығу1 минутМузыка әуенімен оқушылар жаттығу жасайды.«Әліппе» әніАКТ23 минут

Дескриптор

3.ЖазылымДәптермен жұмысҢ дыбысын ауа арқылы жазу.Ң дыбысын баспа түрде жазып үйрену.1. әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.2.Ң дыбысын жазып үйренеді3.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтайды.2 Оқылым.Ң дыбысына берілген сөздерді оқу.Ң дыбысына байланысты берілген сөздерді оқиды.Дыбыстық талдау жасай біледі.Ң дыбысы бар сөз айтадыАКТ

суреттер

Сабақтың соңы3 минутРефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.Дифференциая – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсы? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлапотырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейінтексеру жоспарыңыз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Музыка, көркем еңбекқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
KZNEWS
Автордың басқа материалдары